שימוש נכון במוצרי האיפור השונים

מתוך מבט חטוף על מוצרי האיפור השונים הקיימים, תוכלי בוודאי לראות שהשפע אדיר ולפעמים נדמה שיש כל כך הרבה מוצרים – וכל כך מעט ידע באשר לאופן השימוש הנכון בכל אחד מהם, וכן באשר לדרך הנכונה להתאמת מוצרי איפור שונים לגוון העור או לאופי האירוע שלקראתו אנחנו מתגנדרות. כדי לנסות ולעשות קצת סדר בבלגן, נתחיל מההתחלה. עוד לפני שתמרחי על פנייך מייק אפ או סומק, חשוב לשטוף היטב את הפנים ולפנק אותן בקרם לחות. השימוש בקרם חשוב לטיפוח הפנים באופן כללי, אבל עוד יותר מכך, הוא מעניק לעור תחושה טובה יותר של גמישות ועוזר למייק אפ להיטמע הרבה יותר בעור. כמובן שלאחר מריחת קרם הלחות חשוב להמתין כמה דקות, כדי שהוא ייספג היטב. עכשיו, כשהפנים מוכנות לאיפור, אפשר להמשיך!

 

שכבת הבסיס: מייק אפ

נשים רבות כבר מכירות היטב ביתרון המרכזי של המייק אפ – הוא מכסה פגמים בעור, פצעונים ואפילו קמטים קטנים, כך שאין ספק שלפני כל מוצר איפור אחר חשוב להצטייד במייק אפ איכותי. אם את מתלבטת לגבי בחירת הגוון המתאים, חשוב שתוודאי שהגוון הנבחר ייראה טבעי ככל האפשר וקרוב ככל הניתן לצבע עורך, תוך בחירת מייק אפ שמתאים גם לסוג העור (שמן, יבש וכו'). לאחר שבחרת מייק אפ אידאלי עבורך, רצוי להצטייד בכרית או במברשת לצורך הטמעה אחידה של המייק אפ על הפנים. באופן כללי, התחילי בהנחת החומר בנקודות שונות בפנים (מצח, לחיים וסנטר לדוגמה) ולאחר מכן השתמשי בכרית או במברשת כדי לוודא שהמייק אפ מכסה את הפנים באופן אחיד.

 

הדגשת עצמות הלחיים

כדי להדגיש את עצמות הלחיים ולהעניק לפנים מראה רענן, הצטיידי בסומק טוב. בחירת הצבע צריכה להשתלב היטב עם צבע הלחיים, כך שרצוי להימנע מצבעים חדים מדי, השונים באופן משמעותי מגוון עורך. סומק בהיר יותר יתאים לאיפור יומיומי, בעוד סומק כהה יותר יסייע ליצירת מראה דרמטי כשאת מתאפרת לקראת בילוי או אירוע. אם את מתכוונת לאפר גם את העיניים (מומלץ מאוד) עדיף להמתין עם הסומק עד לסוף התהליך כולו, וכדי להניח אותו בצורה נכונה, היעזרי במברשת מלאה ועגולה, אך לא גדולה ביחס לעצמות הלחיים, כדי להימנע מאיפור מוגזם. באופן כללי רצוי לשים כמות קטנה יחסית על המברשת ולטפוח אותה בעדינות על הלחיים תוך שאת מחייכת ומדגישה את עצמות הלחיים (גם פני דג יכולים לעזור לך כאן). כיוון ההברשה המומלץ הוא כלפי מעלה, כלומר – לעבר קו השיער.

 

התאמת הצללית לעיניים

אחד השלבים המרכזיים בתהליך האיפור הוא השלב של איפור העיניים. למעשה, בשלב זה ניתן לטשטש פגמים קטנים שעשויים להפריע לך, כך שעיניים קטנות יראו גדולות ומודגשות יותר, בעוד עיניים רחוקות מדי יוכלו להיראות קרובות ופרופורציונאליות יותר. הצעד הראשון באיפור העיניים מתחיל דווקא מעל העין וקשור לבחירת הצללית ולאופן השימוש בה. בחירת הצללית לרוב מותאמת לצבע העיניים, כך שלעיניים כחולות יתאימו צבעים כתומים יותר (ברונזה או אפרסק, למשל) בעוד לעיניים ירוקות יתאימו צלליות בגווני חום או סגול, ולעיניים חומות יתאימו מרבית הצבעים, ובעיקר כחול או טורקיז. כדי למרוח את הצללית באופן מדויק מעל העין, חשוב להתחיל במשיחת הצללית לכל אורך העפעף ורק לאחר מכן להדגיש את עצם הגבה בצבע זהה – אך כהה יותר.

איפור עיניים

אחרי שהכנו את הפנים לקראת האיפור עם מריחה של קרם לחות, מייק אפ וסומק, הגענו לשלב העיניים. במאמר הקודם יצרנו את המסגרת של העין על ידי מריחת צללית, וכעת ניקח צעד אחד קדימה, לעבר האייליינר. בתחום הזה יש שלוש אפשרויות מרכזיות: טוש, מכחול או ג'ל. טוש מתאים יותר למי שאיננה מיומנת אם כי הוא עבה יותר ולכן תתקשי ליצור עמו פס דק או אפילו שפיץ. המכחול פותר את הבעיה הזו ומאפשר לעצב פס דק יותר, אך מנגד מדובר באייליינר רך וכתוצאה מכך גם קצת יותר קשה לתפעול. אייליינר ג'ל הוא בעיקר עמיד בפני מים, מאפשר שליטה על כמות החומר, ובאמצעות מברשת מתאימה ניתן לשלוט בעובי הקו וגם בטכניקה. עכשיו את בוודאי תוהה מה היא הטכניקה הנכונה, אז הנה היא לפנייך בשלושה שלבים: מניחים את המכחול על קו הריסים העליונים ומושחים אותו מזווית העין הפנימית לכיוון החלק החיצוני ועד לריס האחרון של העפעף העליון. לאחר מכן משרטטים את ההמשך של העין התחתונה, ולבסוף מחברים בין שתי צלעות המשולש.

 

בחירת מסקרה נכונה

להשלמת מראה העין, נדרשת כעת רק הדגשה של הריסים ואת הפעולה הזו ניתן להשיג באמצעות מסקרה. מה שעשוי מעט לבלבל ולהקשות הוא הסוגים השונים שקיימים בשוק, ובהחלט ישנו מגוון די רחב. מי שיש לה ריסים ארוכים ומלאים גם כך, עדיף לה לבחור במסקרה בעלת פעולה של עיבוי או עיגול הריסים. בעלת ריסים קצרים יותר ודקים זקוקה דווקא למסקרה מאריכה. לאחר בחירת סוג המסקרה חשוב להבין מה היא השיטה הנכונה והטובה ביותר למשוח אותה על העין, והנה התשובה לפנייך: נדרשות שתי מריחות בלבד, האחת מהצד הפנימי של הריסים, והאחרת מהצד החיצוני. בנוסף רצוי להביט לעבר הקרקע כדי להימנע מהכתמת החלק העליון של העין, וכן להעביר את מברשת המסקרה בעדינות על גבי פתח התכשיר, כדי להיפטר מגושים שאינם אטרקטיביים.

 

טיפים לבחירת הליפסטיק המושלם

בין כל שלבי האיפור, נדמה שהשפתיים מקבלות תשומת לב רבה משום שהן בולטות אולי יותר מכל איבר אחר, בוודאי אם בוחרים עבורן צבע בעל נוכחות. אלא שאין זה אומר שאת צריכה למרוח על השפתיים ליפסטיק אדום בהכרח. הדבר הנכון יותר לעשות הוא להתאים את צבע הליפסטיק לגוון העור, ועל פי הכלל הזה מומלץ לבעלות עור כהה לבחור בגוונים כתומים או בצבע אדום יין. מי שגוון עורה חיוור יחסית – בהחלט זקוקה לצבעים אדומים ובולטים יותר, בעוד לעור ורדרד יותר (כזה שנוטה לאדמומיות) יתאים ליפסטיק ורוד אבל זוהר יחסית, למשל ורוד פוקסיה. אגב, לגבי השאלה האם עדיף ליפגלוס או ליפסטיק, התשובה די תלויה בהעדפה האישית שלך, אבל… אודם איכותי עדיין מנצח.

 

הכי חשוב – הסרת האיפור

סביר להניח שבסוף היום, אחרי כל התלאות, הריצות והפגישות, את רוצה בעיקר להיכנס למיטה וללכת לישון. אלא שרגע לפני שאת נעלמת מתחת לפוך חשוב מאוד לזכור להסיר את הלק היטב, שכן איפור שנשאר למשך הלילה עשוי לסתום את הנקבוביות ולהוביל לתופעה לא נעימה שרובנו מכירות מגיל הנעורים. אקנה. הסרת איפור באמצעות מסיר עדין ורפידות מתאימות היא פעולה חשובה, ובמיוחד עבור העצלניות שביננו הומצאו מגבונים לחים להסרת איפור, כך שאין צורך בקרמים, חלב פנים וכיו"ב. כל דרך שבה תבחרי לנקות מעצמך את האיפור היא בהחלט מבורכת, רק אל תוותרי לעצמך בנושא פעוט אבל כל כך משמעותי בשמירה על עור הפנים שלך.

היכנסי לחנות שלנו לכל מוצרי האיפור

לכל שאלה את מוזמנת לפנות אלינו בטלפון  08-6236191 , באימייל או תשאירי לנו פרטים :


    השאירי פרטים ויועצת הלימודים תחזור אלייך בהקדם:



    שם מלא:


    כתובת אימייל:


    מספר טלפון:

    במה נוכל לעזור?