תיאור הפרויקט

ערכת איירבראש מושלמת למאפרות קורס איירבראש בבאר שבע

מאפרים מקצועיים רבים כבר גילו את השיטה הזו, שזוכה לפופולאריות אדירה בכל העולם ומשתלטת גם על ישראל. שיטת איפור באמצעות אייר בראש היא בהחלט איכותית וטובה, והיא מאפשרת לנו איפור בהתזה, ללא מגע אדם, עם תחושת קלילות אחרות ודיוק מרבי.

אם כל זה לא מספיק, האיפור גם עמיד יותר ומסוגל להתמודד בהצלחה מול אתגרים כמו לחות או חשיפה למים. השאלה הנשאלת היא איך מרכיבים ערכת איירבראש לאיפור, באילו נושאים מומלץ להתמקד יותר ואיך משיגים את התוצאה הרצויה.

 

איך זה עובד?

מכשיר אייר בראש הוא למעשה מרסס ידני קטן, שמזכיר במידה רבה צורה של עט, ובאמצעות המרסס הזה ניתן להתיז צבע נוזלי באמצעות אוויר דחוס. הקומפרסור המחובר אל המכשיר הוא שמאפשר לנו להשיג את המטרה, ומכשירים שונים מציעים לנו מידה גבוהה (או פחותה) יותר של שליטה על כמות הצבע, בתלות במספר הפעולות הנדרש.

כך, מכשיר אייר בראש פעולה אחת דורש מאיתנו לחיצה אחת ופשוטה, אבל מאפשר לנו פחות שליטה בהשוואה למכשיר אייר בראש שתי פעולות, שהוא גם קצת יותר יקר.

אחד המרכיבים החשובים בתכנון ערכת איירבראש לאיפור הוא הקומפרסור עצמו, וכאן מומלץ לזכור שמדחס כבד יקשה עליכם את הניידות, מה שאומר שבעלי מקצוע שזקוקים למכשיר מחוץ לבית או לסטודיו יתקשו לשאת אותו. מי ששוקל להזמין קומפרסור מחו"ל מומלץ שייקח בחשבון שחוסר ההתאמה בין מתח המכשיר לבין החיבור הישראלי עשוי, כדי לשמור על המכשיר.

 

רכיבים נוספים בערכת איירבראש לאיפור

לצד אקדח הריסוס והקומפרסור ישנם רכיבים נוספים שחשוב לקחת בחשבון. וסת לחץ הוא רכיב אחד משמעותי, אשר מתחבר אל צינור האוויר ומסייע לשלוט טוב יותר בעוצמה שבה זורם האוויר. בחירה נכונה בווסת תסייע בעיקר לאיפור נקודות ממוקדות יותר כמו השפתיים או העיניים, כך שכל ערכת איירבראש לאיפור חייבת לכלול אותו. בנוסף, צינור אוויר עם קוטר הברגה תואם הוא חיוני, ואם הצינור שבידכם לא תואם לקומפרסור מומלץ לרכוש מתאם, ולא לנסות להמציא פתרונות יצירתיים שעשויים להסב למכשיר נזק, ולפגוע באיכות העבודה והתוצאה הסופית. לבסוף, חשוב לזכור שבאוויר יש לא מעט מולקולות מים שעלולות לחדור אל חומרי האיפור ולהסב להם נזק. מסיבה זו מומלץ לרכוש גם לוכד לחות שמתחבר אל הקומפרסור באופן ישיר. לוכד לחות יעזור לכם לשמור על איכות החומרים בצורה טובה יותר, כך שמומלץ לא לוותר עליו.

 

חומרי איפור מתאימים

המרכיב האחרון הוא, כמובן, חומרי איפור מתאימים. בנקודה הזו חשוב לשים לב לכך שחומרי איפור נוזליים אינם מתאימים למכשיר איירבראש, בעיקר מפני שמדובר בחומרים עבים שיובילו לסתימת המכשיר ויפגעו בעבודה שלכם. ישנם כיום חומרי איפור המיועדים לשימור באמצעות המכשיר, כך שכל ערכת איירבראש לאיפור חייבת לכלול גם חומרים אלה, ומומלץ להתמקד במוצרים טובים ואיכותיים שישלימו את הפעולה האפקטיבית הזו ויהפכו את התוצאה לטובה הרבה יותר.

זכרו שככל שתתכנו את ערכת העבודה שלכם בצורה נכונה ושקולה, תוך התמקדות לא רק במחיר אלא בפרטים הקטנים ובאיכות הרכיבים, כך תיהנו מתוצאה טובה הרבה יותר. נכון, זוהי השקעה לא מבוטלת, בוודאי אם תבחרו במכשיר איירבראש שתי פעולות ובחומרים יקרים ואיכותיים יותר, אבל זוהי גם הדרך הטובה יותר להבטיח שירות איכותי ללקוחות.

למידע נוסף על מכשיר איירבראש לאיפור לחצי כאן.