תיאור הפרויקט

יופי של כוכבים – איפור בהתזה איירבראש

נדמה שהיום השיטה הזו מוכרת כמעט בכל מקום בעולם, מישראל הקטנה, דרך בירות האופנה של אירופה ועד למוקדי הכוכבים בהוליווד.

איפור בהתזה באיירבראש הוא איפור מודרני וחדשני, טרנד של ממש, כזה שנחשב לאיכותי ומדויק מאוד.

היתרון המשמעותי ביותר בשיטה הזו הוא יתרון די ברור: איך כאן מגע יד אדם אלא מדובר באיפור בהתזה, והוא קליל ונעים יותר.

אם שיטות איפור אחרות נחשבות לשיטות שמכבידות יותר על הפנים, השיטה הזו מספקת תחושה אחרת לחלוטין. בלי מריחה, בלי סימנים שנשארים בגלל כלי עבודה מסוים או טכניקה לא מאוד מדויקת. אז איך זה עובד בדיוק ומה חשוב ללקוחה ולמאפרת המקצועית לדעת על איפור בהתזה באייבראש?

איפור בהתזה אייבראש – פתרון מדויק

כל מאפרת מקצועית יודעת עד כמה איפור מקצועי ואיכותי יכול להיות כבד. שכבת המייק-אפ עבה, ובמקרים רבים ניתן אף לזהות את שכבת האיפור הזו בתנאי תאורה מסוימים או מזווית צילום ספציפית. כאן נכנסת לתמונה טכניקת איפור בהתזה איירבראש.

עם התזה נכונה, מדויקת ומקצועית מאוד, אפשר להגיע לתוצאה נפלאה. שכבת האיפור תהיה דקה יחסית (כמחצית מעובי המייק-אפ הרגיל) וגם תחושת הקלילות ממכרת. חשוב לא פחות מכך, כשהאיפור מותז על העור ללא מגע אדם, אפשר להגיע לתוצאה אחידה, בלי סימנים וללא חוסר דיוק שעשוי לאפיין את האיפור הידני הקלאסי.

שיטת האיפור העמידה

יתרון חשוב נוסף לשיטת איפור בהתזה איירבראש הוא יתרון העמידות. השיטה המתקדמת הזו חוסכת זמן יקר והמון עבודה, פשוט משום שמדובר בחומרים חזקים שמחזיקים מעמד גם אחרי כמה שעות טובות של עבודה או התרוצצויות. כך, לא רק שהאיפור נשאר יציב, הוא גם ממשיך להיות מרשים. זאת בהשוואה לאיפור הקלאסי שעשוי להפוך לעיסה לא-מאוד-אטרקטיבית כשהוא משתלב בזיעה או בתנאי מזג אוויר לא ממש מזמינים.

היתרונות הללו הופכים את השיטה לאידאלית עבור כלות שמתחתנות בימים חמים למדי (ובישראל יש מהם בשפע), והיא מצוינת גם להפקות אופנה ולתעשיית הקולנוע.

טרנד לוהט = הזמנות גדולה

כל מי ששואפת לפצוח בקריירה בתחום האיפור או להרחיב את סל השירותים שהיא מציעה כבר היום כמאפרת מקצועית, תגלה ששיטת איפור בהתזה איירבראש היא שיטה שמושכת אליה לא מעט לקוחות. נשים שרוצות להשיג תוצאה מושלמת, כלות (או המלוות של הכלה) וגם כל מי שעומד מאחורי הפקת אופנה כלשהיא, כולם מחפשים את המאפרת המנוסה בשיטה המבוקשת הזו.

עם קורס מקצועי אפשר ללמוד בדיוק איך עובדת השיטה, איזה ציוד דרוש ואיך עושים את זה נכון. כך תוכלי להצטייד בידע פרקטי ובמכשור המתקדם ביותר כדי להציע שירות ברמה הגבוהה ביותר.

בחנות המכללה תוכלי לרכוש את מוצרי האיפור הרגילים או האיירבראש התקשרי 08-6236191

השיטה משתמשת במכחול איירבאש

למידע על קורס איפור מקצועי לחצי כאן.