תיאור הפרויקט

הקשר בין תהליך האפילציה לבין הסרת שיער

מרבית הנשים מחפשות היום שיטות שונות להסרת שיער, ואם נודה באמת – גם הגברים מגלים בשנים האחרונות מודעות גבוהה מאוד לנושא.

אין ספק שכנשים יש כמה וכמה אזורים שמטרידים אותנו קצת יותר, אפילו יותר מאשר הופעת השיער ברגליים או בקו הביקיני. למשל, שיער על הפנים מעורר חוסר ביטחון בקרב נשים רבות, ואפשר להבין למה זה קורה. גם שערות קטנות שצצות מפעם לפעם על הבטן התחתונה גורמות לנו לוותר על הביקיני דווקא כשהשרב בחוץ בשיאו וכל מה שבא לנו לעשות זה רק לשכב על החוף ולהשתזף.

תהליך האפילציה הוא הפתרון היעיל ביותר למי שהסיטואציה הזו מוכרת לה קצת-יותר-מדי-טוב, אבל איך בדיוק זה עובד?

כך מתבצע תהליך האפילציה

באופן כללי, תהליך האפילציה מתבצע באמצעות מחט חשמלית דקיקה. המחט הזו למעשה מוחדרת אל זקיק השערה ומחממת את כלי הדם שנמצאים בבסיס, אלה שמעודדים את צמיחת השיער ומזינים אותו. בתהליך הזה כלי הדם נקרשים ולכן הם לא יכולים להזין את השערה.

בניגוד לשיטות אחרות שבהן אנחנו נדרשים לא פעם להמתין לצמיחת השיער (למשל לצורך הסרת שיער בשעווה או בלייזר), תהליך האפילציה עובד באופן שונה למדי. ברגע שבו השערה מתחילה לבצבץ ולצמוח ניתן להסיר אותה, וזה גם השלב האידאלי לעשות זאת כדי להשיג תוצאה איכותית וארוכת טווח.

הפתרון האידאלי גם לבעלות שיער בהיר

אין ספק שיש היום שיטות רבות ומגוונות להסרת שיער, אבל לכל אחת מהן יש חסרונות משלה. יש שיטות שבהן אנחנו נאלצות להמשיך ולהסתובב עם כמה שערות מבצבצות לפני שנוכל להסיר אותן. שיטות אחרות מתאימות רק לבעלות שיער גוף כהה.

תהליך האפילציה מספק מענה מצוין לשתי הבעיות הללו, ולמעשה מתגבר עליהן בהצלחה רבה. כך, גם מי ששיער הגוף הבהיר שלה מונע ממנה את האפשרות לעבור טיפול באמצעות לייזר יכולה להיפרד מהשיער המיותר באמצעות טיפול מדויק מאוד. כשמוסיפים למשוואה גם את היכולת לטפל בשערה מיד עם הופעתה, זהו רק יתרון נוסף בין שורה של יתרונות רבים.

תהליך מהיר ומדויק – בלי הגבלה

חסרון נוסף שיש לשיטות אחרות להסרת שיער הוא זמן ההמתנה הנדרש בין טיפולים. למעשה, תהליך האפילציה הוא תהליך בטוח ונטול כאב שמאפשר לנו להגיב לשערה מיד כשהיא מופיעה, ואין צורך להמתין בין טיפולים פרקי זמן מוגדרים, כפי שמקובל בפתרונות אחרים שהם אולי יעילים אבל מחייבים פסק זמן בין תור אחד לאחר.

כדי ליהנות מהיעילות הזו ומהתוצאה המצוינת של מכשיר האפילציה, אפשר לבחור באחת משתי דרכים. דרך אחת היא לפנות לקוסמטיקאית, זו שמצוידת בציוד המתקדם והטוב ביותר. דרך אחרת היא לרכוש מכשיר לשימוש ביתי, שמחירו ואופן הפעולה שלו משפיעים במידה רבה גם על התוצאה הסופית. מכשירים יקרים יותר הם מתקדמים ואוטומטיים יותר בעוד אחרים עשויים להתאפיין גם בטיפול כואב יותר.

למחירי מכשיר אפילציה התקשרי לחנות ב 08-6236191

כמה זמן ייקח עד לקבלת התוצאה המושלמת?

תהליך האפילציה בהחלט יעזור למי שמעוניינת להסיר שיער לצמיתות, אבל השאלה המתבקשת היא כמובן – כמה זמן זה אמור לקחת. התשובה לשאלה הזו היא לא חד משמעית, ויש לכך כמה וכמה סיבות. המצב ההורמונלי של האישה הוא פקטור משמעותי אחד, וגם האזור שבו מתבצע הטיפול ישפיע על משך הזמן שיידרש. באופן דומה, גם מידת הכאב תלויה בסף הרגישות, המשתנה בין אישה לאישה, כך שרוב הנשים לא ירגישו כל כאב אבל יש גם מי שתרגיש אותו קצת יותר.

הקליקי לפרטים על לימוד קורס אפילציה