תיאור הפרויקט

מכשיר אייר בראש – מה זה בכלל?

איפור באמצעות מכשיר אייר בראש

מכשיר איירבראש

איפור בשיטת אייר בראש נעשה נפוץ יותר ויותר עם השנים, והיתרונות הרבים שלו הקנו לו מקום של כבוד הן בקרב המאפרים המקצועיים והן בקרב נשים שרוצות להגיע לאירועים גדולים כשהן נראות במיטבן. עם זאת, איפור בשיטה הזו מחייב את בעלי המקצוע להיעזר בכמה פריטים מרכזיים שבלעדיהם זה פשוט לא יכול לקרות.

אם כן, הכירו את מכשיר האייר בראש, מרסס קטן המופעל באופן ידני, באמצעותו ניתן להתיז איפור באמצעות אוויר דחוס. אפשר כמובן להשתמש בו גם לצרכים נוספים, כדוגמת שיזוף בהתזה ואפילו עיטור ציפורניים, אבל אין ספק שזוהי דרך מצוינת ויעילה לאפר באופן מקצועי ומדויק לקראת הפקת אופנה גדולה, אירוע מיוחד או צילומים ייחודיים.

 

יתרונות המכשיר

חשוב לזכור שישנם כמה יתרונות מרכזיים למכשיר אייר בראש, ובראשם העמידות שלו בפני מים ולחות. למעשה, איפור בשיטה חדשנית זו מאפשר לנו ליהנות מתוצאה יפהפייה גם למשך יומיים, תוך מתן חופש פעולה מוחלט למאפר המקצועי לבצע התאמת גוונים בצורה מדויקת להפליא.

השימוש במכשיר אייר בראש מאפשר לנו לגם להשיג מראה עור נקי ומרשים, ללא כל קשר לסוג העור או לבעיות שונות שעשויות להתקיים בו.

 

מכשיר אייר בראש פעולה אחת או שתיים

באופן כללי קיימים שני מכשירי אייר בראש אפשריים. מכשיר אייר בראש פעולה אחת הוא מכשיר פשוט למדי, ובו לחיצה אחת על ההדק תספיק כדי לפתוח את מעברי הצבע והאוויר במקביל. מנגד, מכשיר אייר בראש שתי פעולות דורש שתי לחיצות על ההדק. הראשונה תפתח את מעבר האוויר הדחוס, ואילו השנייה תווסת את כמות הצבע.

בין שני המכשירים אין ספק כי אייר בראש פעולה אחת פשוט יותר לתפעול וגם זול יותר, אבל הוא מאפשר לנו הרבה פחות שליטה על כמות הצבע. מסיבה זו עדיף מכשיר אייר בראש שתי פעולות, בו יש לנו יותר שליטה וגם התוצאה המושגת איכותית וטובה יותר, גם אם מחיר המכשיר גבוה יותר בהשוואה לדגם הפשוט יותר.

 

איך נראה המכשיר?

כדי להבין את פעולתו של מכשיר אייר בראש חשוב להבין כיצד הוא בנוי, וגם כאן התיאור פשוט וברור. המכשיר נראה כמו אקדח המשמש כמרסס ידני. מצדו האחד של המכשיר מתחבר אגן הצבע, בעוד אל הצד השני מחובר צינור לחץ. הצינור הוא זה אשר מזין אוויר דחוס מתוך קומפרסור, מרכיב חיוני שבלעדיו המכשיר פשוט לא יעבוד.

באמצעות מכשיר אייר בראש ניתן למעשה להתיז את חומרי האיפור בקלות, באמצעות לחץ אוויר בלבד, כך שאין כל צורך במגע יד אדם. בזכות השיטה הזו התוצאה לא רק מדויקת יותר, אלא גם מעניקה תחושה קלילה יותר על הפנים, בהשוואה לאיפור קלאסי (וידני) שבמקרים רבים גורם לתחושת כבדות מסוימת.

 

טיפים חשובים לבחירה נכונה

כדי לבחור מכשיר אייר בראש איכותי ונוח לעבודה יש כמה נושאים חשובים שכדאי להתייחס אליהם. ראשית, מאחר ומדובר בכלי עבודה שלרוב מלווה את המאפר המקצועי גם לפרויקטים ייחודיים מחוץ לגבולות הסטודיו, גודל המכשיר חשוב בהחלט. מכשיר אייר בראש קל לנשיאה יאפשר לנו ניידות גבוהה הרבה יותר, וזוהי נקודה מהותית. בנוסף מומלץ לבחור בקומפרסור מחברה מוכרת וטובה שתוכל להציע גם אחריות לכל צרה שלא תבוא. מאחר ותקלות עשויות להתרחש, וגם הצורך בהחלפת חלקים שונים עשוי להופיע מפעם לפעם, אחריות תקל עליכם משמעותית. גם בחירת חומרי האיפור קריטית, ומומלץ להתמקד בחומרי איפור על בסיס סיליקון, שהם איכותיים ועמידים יותר.

למידע נוסף על מכשיר אייר בראש ועל האפשרויות הקיימות לחצי כאן.