טרנד האיפור הקבוע – על מה כל הרעש?

כיתת לימוד קורס קוסמטיקה

כיתת לימוד קורס קוסמטיקה ואיפור קבוע

חשבנו להתחיל בסקר קצר, אבל נדמה לי שהתשובות עליו ברורות למדי: כולנו צפינו בסדרות טלוויזיה ובסרטים וכן, כולנו גם תהינו לעצמנו איך ייתכן שהכוכבת היפהפייה התעוררה משנת הלילה כשהיא קורנת וזוהרת כאילו זה עתה סיימה להתאפר ולהתארגן לקראת יום העבודה שלה. צפייה בדמויות הנשיות המתוקתקות תמיד הרגישה מעט מתסכלת, בטח כשאנחנו מתעוררות בבוקר חיוורות ועייפות, נלחמות לפקוח עיניים כדי שנצליח להתאפר. איכשהו. לא מעט נשים חסכו לעצמן את הטרחה, את הזמן בבוקר ואת כאבי הראש, עם פתרון פשוט למדי: הן הצטרפו לטרנד האיפור הקבוע. אז מה זה בעצם אומר, כמה זמן זה מחזיק ומה באמת אפשר לעשות עם זה?

יתרונותיו של האיפור הקבוע

טרנד האיפור הקבוע ללא ספק צובר תאוצה רבה יותר ויותר, ואכן יש לו יתרונות רבים. למשל, איפור קבוע יוצר מראה אסתטי יותר לגבות, מראה שקשה מאוד לשמור עליו בשיטת המריטה הרגילה, אשר פוגמת בגבות ובעיקר – באחידות שלהן. מאחר ורבות מאיתנו מבקרות באופן קבוע במכוני היופי כדי לעצב את הגבות אחת לשבועיים או שלושה, איפור קבוע גם יחסוך לנו זמן יקרה. אין צורך להמשיך להגיע למכון, בוודאי כשהגבות יפות ומעוצבות כל הזמן. בנוסף, חשבי על הבעת הפנים שאת מעוניינת להעביר לסביבה. עיצוב גבה קבועה בהתאם למה שאת באמת רוצה להראות לעולם, הוא שיאפשר לך לשמור על המראה שאת שואפת לו בקלות ובלי שתצטרכי להתאמץ, למרוט ולהתרוצץ. מעבר ליתרונות אלה, איפור קבוע מתבצע בשיטה שהכאב בה הוא מינימלי ביותר וגם תופעות הלוואי נעלמות בתוך שבוע לכל היותר, כך שהתוצאה האידאלית נשמרת לאורך זמן רב לאחר מכן.

איפה כדאי לעשות איפור קבוע בבאר שבע?  אצל התלמידות שלנו!

ההתלבטות המרכזית עבור מי שמעוניינת בשיטה של איפור קבוע קשורה בדרך כלל בבחירת המקום או האדם שיטפלו בה. הדילמה הזו מובנת, שהרי מדובר בפנים, חלק מרכזי שקשה מאוד להסתיר ליקויים בו, והחשש המרכזי הוא מפני עבודה מרושלת או מפני תוצאה שאיננה רצויה. אם כן, חשוב לבחור אדם בעל ניסיון, ידע ומומחיות, אדם שהוא בוגר קורס איפור קבוע יסודי ומקיף, שבו לומדים את כל מה שצריך על המכשור, על אבחון גווני עור וצבעי איפור מתאימים, טכניקות להדגשת תווי פנים כמו גם שיטות לטשטוש פגמים קיימים ולתיקון אסימטריה. איפור קבוע חייב להתבצע על ידי גורם שהידע שלו בתחום הוא נרחב מאוד ומקיף מאוד, אין זה המקום לעגל פינות או להתפשר על נותני שירותים מוזלים. יכולות לקרות תקלות ובעיות באזורים אחרים בגוף שאותן ניתן להסוות, אך מאחר ואף לא אחת מאיתנו שואפת להסתובב ברחוב עם רעלה על פניה, חשוב לבחון מראש את זהותו של המטפל שלנו.

מידע כללי על קורס איפור קבוע

אם את מחוברת לעולם האיפור והאסתטיקה ואת רוצה לסייע לנשים לחולל שינוי ולהרגיש טוב יותר עם עצמן מדי יום, גם בתוך השגרה העמוסה ובמקביל לניהול חיי משפחה וקריירה, אין ספק שקורס איפור קבוע יכול להיות הדרך האידאלית לעשות את זה עבורן. במהלך קורס איפור קבוע תלמדי להכיר את המכשור המקצועי באופן מקיף מאוד, כדי שתוכלי לעשות את העבודה כמו שצריך, תלמדי לאבחן גוון עור ולקבוע אילו פיגמנטים יתאימו לו יותר או פחות, ולצד הידע הטכני תקבלי גם את כל הכלים לעבוד באופן היגייני ובטוח למען הלקוחות שלך וגם למענך.

לכל שאלה את מוזמנת לפנות אלינו בטלפון  08-6236191 , באימייל או תשאירי לנו פרטים :


    השאירי פרטים ויועצת הלימודים תחזור אלייך בהקדם:



    שם מלא:


    כתובת אימייל:


    מספר טלפון:

    במה נוכל לעזור?