התפקיד המרכזי שלך בשמחה הגדולה שלהן

למרבה המזל יש לנו המון סיבות למסיבה במהלך החיים, החל מהחתונה האישית שלנו ועד לאירועים של בני משפחה, חברות קרובות וחברי ילדות. בכל אחד מהאירועים האלה אנחנו רוצות להיראות במיטבנו, ולצד חשיבותה הרבה של שמלת הערב אין ספק שאחד המרכיבים המרכזיים בהכנות – הוא תסרוקת הכלה!

מאחר ותחום זה הוא תחום מבוקש מאוד, ונשים רבות מחפשות איש מקצוע איכותי ואמין שאצלו יוכלו לעצב את שיערן לקראת האירוע הגדול שבפתח, קורס תסרוקות כלה וערב בבאר שבע הוא הזדמנות עסקית מצוינת לכל מי שמבינה כמה פוטנציאל טמון בנישה זו, ורוצה לטעום מנתח השוק הגדול הזה.

 

תחומי הלימוד במסגרת הקורס

במסגרת קורס תסרוקות כלה וערב בבאר שבע תתמקדי למעשה בשני כיוונים עיקריים – מצד אחד תסרוקות קלאסיות ומצד שני סגנון מודרני ואופנתי יותר.

עם הכלים שתרכשי לאורך הקורס תוכלי להציע לכל אישה תסרוקת אשר מתאימה באופן מדויק למבנה פניה ולאירוע שעל הפרק, בין אם זהו יום נישואיה, אירוע משפחתי או כנס עסקי גדול וחשוב. תכירי שורה של סגנונות עשירים ומגוונים, תלמדי איך להציע תסרוקת בסגנון שנות ה-20 למי שמתחברת לז'אנר, או דווקא תסרוקת בסטייל שנות ה-90.

בהזדמנות הזו תכירי גם טרנדים עכשוויים, תסרוקות מודרניות, כלים ושיטות עבודה. תלמדי להפוך בעלת שיער חלק למתולתל ולהיפך, תשלטי בכל המכשור הדרוש ותדעי לזהות את כל החומרים הרלוונטיים.

למידע נוסף על התכנים של קורס תסרוקות כלה וערב בבאר שבע לחצי כאן.

 

גם להפקות אופנה

בוגרות קורס תסרוקות כלה וערב בבאר שבע יכולות להציע את שירותיהן המקצועיים לא רק לכלות נרגשות, לחברותיהן ולבנות המשפחה, אלא גם להפקות אופנה שונות. כך, כאשר הפקה מסוימת תזדקק לתסרוקות בסגנון המאה ה-19 או על פי הסטייל שהיה מקובל בשנות ה-80 הזוהרות, תוכלי להציע את המקצועיות שלך, את הניסיון ובעיקר את הכלים החשובים שתרכשי במהלך הקורס. כך תוכלי להציע מגוון שירותים לקהל יעד מגוון במיוחד, מה שיכול להוות כלי משמעותי למינוף ולפיתוח עסקי, וזה בסופו של דבר סוד ההצלחה.


    השאירי פרטים ויועצת הלימודים תחזור אלייך בהקדם:



    שם מלא:


    כתובת אימייל:


    מספר טלפון:

    במה נוכל לעזור?

    סיכום האירוע
    שם ההדרכה
    קורס תסרוקות כלה וערב
    מיקום
    בית ספר המכללה לאסתטיקה, הרצל 91,באר שבע,דרום ישראל
    תיאור
    קורס תסרוקות כלה וערב בבית ספר המכללה לאסתטיקה יעניק לך כלים מקצועיים ליצירת אומנות בשיער לכלות ולערבים מיוחדים. התסרוקות מעניקות לוק ייחודי לאשה שמבדיל אותה מהשאר ומאפשר לה להיות מיוחדת ביום המיוחד. הירשמי לקורס לקבלת הכלים ליצור את המראה המיוחד השה, ללמוד דרכים מיוחדות וטיפים לעיצוב מהיר ומיוחד.