איך קורס תסרוקות משתלב בעסק שלך?

יכול להיות שאת מציעה היום מגוון רחב של שירותים ללקוחות שמגיעות אל הסטודיו הפרטי שלך. הסרת שיער באמצעות שעווה, מניקור ופדיקור, לק ג'ל או איפור לאירועים – כל אלה שירותים שכולנו מכירות היטב. אלא שיש עוד שירות אחד בעל ערך משמעותי מאוד. גם לו אנחנו זקוקות, והאפשרות לקבל אותו לצד כל השירותים המרכזיים האחרים רק הופכת את מלאכת הטיפוח לפשוטה הרבה יותר. אז איך עיצוב תסרוקות נכנס לתמונה ואיפה תוכלי ללמוד את כל סודות המקצוע? התשובות לפנייך.

 

התאמת התספורת הנכונה לאישה הנכונה

הצורך בעיצוב תסרוקות עולה במקרים רבים לקראת אירוע חד-פעמי, מרגש ומיוחד באמת. זהו, כמובן, יום החתונה. כלות תמיד רוצות להרגיש שהן נסיכות ליום אחד, הן בוחרות את התסרוקת האידאלית, את האיפור המדויק ואת השילוב בין השניים, זה שיבטיח להן שהן ייראו בדיוק כמו שהן רוצות. לכל כלה סגנון ייחודי משלה, בין אם היא מעדיפה שיער פזור או אסוף, עם או בלי תוספות. קורס תסרוקות מאפשר לך לגלות את כל הסגנונות הרלוונטיים, את כל הטרנדים הלוהטים וגם את הסטייל הקלאסי והמסורתי. חוץ מזה, תלמדי גם איך להתאים לכל אישה בדיוק את מה שמתאים למבנה הפנים שלה, למבנה השיער שלה ולאירוע לשמו היא מגיעה.

 

התמונה המלאה – עיצוב שיער ואיפור

התאמת תספורת מושלמת לכל לקוחה היא קריטית, אבל היכולת לשלב בין עיצוב השיער לבין איפור מקצועי חשובה לא פחות. במילים אחרות, אם את מציעה היום איפור לכלות ולאירועים, קורס תסרוקות הוא צעד חשוב בדרך להרחבת הפעילות העסקית ולהצעת שירותים משלימים. מבחינת הלקוחה הפוטנציאלית מדובר בפתרון מושלם. היא תקבל את כל השירותים במקום אחד, מאדם אחד, וכך תחסוך את הנסיעה ממקום למקום ביום לחוץ ומרגש, וגם תקבל שירות אישי יותר מאשת מקצוע שמבינה אותה, מכירה אותה ויודעת להעניק לה יחס חם מאוד. השילוב בין מקצועיות, שירות והתאמת המראה המושלם לאירוע – זה השילוב האידאלי עבורה.

 

מה עוד לומדים במסגרת קורס תסרוקות?

לצד היכרות עם הטרנדים הלוהטים ועם התאמת סגנונות שונים לנשים בעלות מבנה פנים שונה, קורס תסרוקות מספק עוד המון כלים פרקטיים. זו ההזדמנות שלך להכיר את כל הציוד המקצועי הדרוש לך, את השימוש הנכון בו ואת כללי הבטיחות שיגנו עלייך (ועל הלקוחות כמובן) בזמן העבודה. חוץ מזה, קורס תסרוקות הוא גם המקום שבו תלמדי לאבחן את מבנה העור והשערה, תכירי את השיטות לצביעת השיער או לשילוב מדויק של גוונים שונים בו, ותדעי להציע פתרונות מותאמים אישית גם לנשים, וגם לגברים או לילדים. זהו בהחלט קורס מקיף ומקצועי מאוד, ולקבלת מידע נוסף לחצי כאן.

 

היום שאחרי הלימודים

כשאת בוחרת קורס תסרוקות מומלץ לבחון את תכנית הלימודים ולוודא שמדובר בקורס מקיף ויסודי מאוד. התכנית היסודית תציע, כאמור, המון כלים וידע, אבל גם תרגול מעשי כדי שתוכלי להציג תיק עבודות ולהתחיל לעבוד כשאת יודעת בדיוק מה את עושה. הבחירה במסגרת הלימודים של המכללה לאסתטיקה מאפשרת לכם לקבל גם ידע פרקטי בנוגע לניהול העסק שלך כדי שתדעי איזה ציוד את צריכה, איך מתפעלים אותו נכון ואיך בכלל מגיעים ללקוחות. הידע הרב שתקבלי יעזור לך לעצב תסרוקות יפהפיות, אבל כדי שתוכלי לעשות את זה רצוי שיגיעו אלייך נשים שמחפשות בדיוק את הסגנון שלך, את הניסיון ואת המקצועיות – וחשוב לדעת איך מגיעים אליהן בדרך הטובה והיעילה ביותר.

סיכום ההמלצה
תאריך ההמלצה
קורס מומלץ
עיצוב תסרוקות
מספר כוכבים
51star1star1star1star1star