Depileve wax heater מחמם שעווה 800g

ניתן למצוא מגוון מחממי שעווה בחנות

לא לנשים בלבד: שיטות הסרת שיער לגברים

היום, כשאנחנו חושבים על זה, קצת קשה להיזכר מתי תחום הסרת השיער נחשב לתחום השמור רק לנשים. ברור לנו מאליו שגברים רבים מגיעים לנשות המקצוע המובילות ולמכוני היופי והטיפוח כדי לדאוג למראה החיצוני שלהם באופן כללי, ובפרט כדי להסיר שיער מאזורים שונים בגוף.

עם זאת, גברים רבים עדיין לא מודעים לשיטות השונות, חלקם נעזרים בפתרונות לא מאוד יעילים או נוחים כמו גילוח. אז אילו שיטות קיימות ואילו נחשבות ליעילות ביותר?

הסרת שיער לגברים בשיטות הקלאסיות

הזכרנו בכמה מילים את נושא הגילוח, אבל הוא ללא ספק פופולרי גם היום על אף שיש לו כמה וכמה חסרונות. צמיחת השיער מהירה למדי בשיטה הזו, מה שמחייב מחויבות רבה ועקביות בגילוח כדי להמשיך וליהנות מעור חלק ונטול שיער. שיטות קלאסיות אחרות כוללות שעווה חמה, לדוגמה. למעשה, זוהי שיטה פופולרית לא פחות ולרוב אף יותר משיטת הגילוח. הסיבה ברורה – הסרת שיער לגברים מספקת תוצאה ארוכת טווח יותר באמצעות שעווה בהשוואה לגילוח.

הציוד הדרוש לצורך הסרת שיער לגברים

קוסמטיקאית ונשות מקצוע מתחומי היופי והטיפוח יכולות להציע בין מגוון השירותים שלהן גם שירותי הסרת שיער לגברים. אין ספק שהיום מדובר בפלח שוק משמעותי מאוד, כזה שכדאי להשקיע בו את הזמן, את המשאבים ואת מאמצי השיווק. כדי לעשות את זה כמו שצריך חשוב לזהות בדיוק אילו שיטות קיימות, אילו מהן מתאימות לך ולעסק שלך – ואיזה ציוד דרוש לך.

למשל, שיטת נפוצה מאוד היא שיטת השעווה, וקוסמטיקאית שרוצה להציע למטופלים שלה את השירות תצטרך להצטייד בשעווה איכותית, מכשיר חימום בטיחותי ונוח, ותכשירים נוספים להרגעת העור לאחר התהליך. חשוב כמובן להכיר גם שיטות נוספות ולהתמקד באזורים המרכזיים והחשובים ביותר מבחינת הגבר, בין אם מדובר ברגליים, בגב, בחזה או באזורים אחרים.

הגדלת מגוון השירותים

היתרון המשמעותי ביותר בהצעת שירותים כמו הסרת שיער לגברים הוא יתרון ברור: קוסמטיקאית שמציעה שירותים גם לנשים וגם לגברים מגדילה את מאגר הלקוחות שלה. חשוב מכך, היא מרחיבה את סל המוצרים והשירותים שלה. הגמישות והיכולת להציע שירות מקצועי ואיכותי גם לקהל יעד שבעבר נתפס אולי קצת פחות "טבעי" הם אלה שעושים את ההבדל בין בעלת מקצוע לבין מקצוענית בעלת ניסיון, מוניטין וקהל רחב ומגוון.

הגבר שיגיע לטיפול הסרת שיער ימליץ לאשתו על השירותים השונים בקליניקה – ולהיפך.

כל שדרוש הוא רק תכנון נכון של השיטות המתאימות והציוד הדרוש, ועוד דחיפה קטנה בתחום השיווק כדי שגם הגברים בסביבה ידעו שיש להם מקום נעים, מזמין ובטוח שבו יוכלו להשיג את המטרה שלהם.

לציוד בתחום הסרת שיער בשעווה

סיכום
סוג השירות
הסרת שיער לגברים
שם הספק
המכללה לאסתטיקה,
איזור
באר שבע
תיאור
הסרת שיער לגברים זה תחום שתופס תאוצה מכיוון שהמודעות לגוף חלק היא גבוהה וכיום המון גברים שעם שיער עודף מגיעים לטיפולים להסרת שיער בשעווה או להסרת שיער בלייזר לתוצאה קבועה יותר.