אס אר קוסמטיקס

המכללה לאסתטיקה מחזיקה בכל מוצרי אס אר קוסמטיקס SR בחנות, זמינים למשלוחים. התקשרי 08-6236191

מוצרי חברת אס אר קוסמטיקס SR Cosmetics

לכל סוגי העור: המוצרים האיכותיים של חברת אס אר
נשות המקצוע הוותיקות והמנוסות יודעות מה הלקוחות שלהן באמת מחפשות. הן זקוקות לטיפול מקצועי ומדויק, למענה ייחודי שנתפר באופן מושלם לצרכים שלהן, ובעיקר למוצרים איכותיים המתאימים לכל אחת באופן מדויק, על פי סוג עורה. היום כבר ברור לחלוטין כי המוצרים האיכותיים של חברת אס אר עונים על צרכים אלה היטב. המגוון העשיר מאפשר לכל אשת מקצוע לבחור את הפיסה הנכונה בפאזל, והיעילות הרבה של כל תכשיר הופכת אותו לפתרון הקלאסי. אם כן, זה בדיוק הזמן לשדרג את מארז המוצרים וחומרי הגלם בקליניקה הפרטית שלך, כדי שתוכלי להעניק שירות ברמה הגבוהה ביותר לכל אישה באשר היא.
המוצרים המנצחים ללחות, להזנה ולשיקום
עבור נשים המשקיעות את הזמן ואת המשאבים בשמירה על העור, מוצרים איכותיים הם מילת המפתח. הן מחפשות פתרונות אפקטיביים לקבלת הגנה מיטבית מפני השמש, וכן תכשירים לטיפול בנזקים הנגרמים בשל חשיפה זו, כמו גם מוצרים ייעודיים להתמודדות עם תהליך ההזדקנות הטבעי של העור. התכשירים של חברת אס אר עונים על צרכים מגוונים אלה, ועל צרכים רבים אחרים. כל מוצרי החברה פותחו בעקבות מחקר מעמיק ויסודי מאוד, וזאת במטרה להבטיח את השילוב המדויק בין יעילות ואיכות – לבטיחות והגנה מושלמת על עור הפנים.
עור רגיש? בחרי את הפתרון של חברת אס אר
העור הרגיש יוצר לא מעט אתגרים בקרב נשים, והן מתמודדות עם האדמומיות, עם הפצעים ועם האלרגיות הנובעות מחשיפה לחומרים שונים או למזג האוויר. גם מחלות עור שונות משפיעות על העור הרגיש ומעוררות סבל ואי נוחות, לצד השפעה לא מבוטלת על האסתטיקה. גם עבור נשים אלה פיתחה חברת אס אר פתרון ייחודי ונתנה מענה אידאלי לנשים עם מחלות עור, אסטמה של העור או עור רגיש ואדמומי.

מוצרי חברת אס אר קוסמטיקס – המוצרים המנצחים לעור יבש
העור היבש הוא למעשה עור דק וחסר ברק, שעשוי להתאפיין יותר בקמטים ומושפע במידה ניכרת משינויים המתרחשים בעור. בעקבות שינויים אלה ניתן לזהות גם ירידה בייצור חלבוני קולגן, אלסטין וחוצה היאלרונית, והעור נדמה יבש במיוחד בעקבות ירידה בקצב תחלופת התאים ופעילות בלוטת החלב. המוצרים המצוינים של חברת אס אר מתאימים גם למצבים מהסוג הזה, וזו בשורה של ממש עבור נשים שרוצות לרענן את עור הפנים ולהחזיר לו את הברק והחיוניות. חשוב לא פחות, זוהי בשורה עבור נשות המקצועיות שמחפשות את המוצרים הטובים ביותר, כדי להעניק שירות ללא פשרות והתוצאות שהן מספקות בהחלט מדהימות.

לקבלת מידע נוסף על מוצרי חברת אס אר או לביצוע הזמנה התקשרי 08-6236191

לא נמצאו מוצרים התואמים את בחירתך.
תפריטמעלה