תיאור הפרויקט

איך בוחרים אייליינר מושלם?

עיניים מודגשות מושכות את תשומת הלב, ואין ספק שעם איילינר מדויק אפשר להגיע לתוצאה מושלמת. היום, כשהמבחר עשיר במיוחד, חשוב להכיר את ההבדלים הקטנים בין סוגי האיילינרים ולדעת איך לבחור גם את הגוון האידאלי.

סוגי אייליינר שונים

לפני הכל חשוב להבחין בין הסוגים השונים, כאשר בכל סוג אפשר לבחור את הגוון שמתאים יותר לכל אחת באופן אישי. ככלל ישנם שלושה סוגי אייליינר מרכזיים:

  • אייליינר טוש מצדיק את שמו, וזהו למעשה אייליינר דמוי טוש קטן. את קצה הטוש טובלים בפיגמנט, והוא מתאים מאוד גם ליד לא-מאוד-מיומנת, אם כי נדרש תרגול ודיוק כדי ליצור שפיץ מדוקדק.
  • אייליינר מכחול לא נראה שונה בהרבה מקודמו, אלא במקרה הזה נמצא בקצה המכחול ידית קטנה עם קצוות שערות דקה. כאן הדיוק אפשרי עוד יותר, אם כי גם רמת השליטה הנדרשת גבוהה יותר.
  • אייליינר ג'ל הוא לרוב איכותי ועמיד מאוד, מה שללא ספק מהווה יתרון משמעותי. הוא מגיע בקופסה קטנה ומחייב שימוש במברשת חיצונית, מה שמאפשר לבחור את המברשת המתאימה ביותר, כמובן. למידע נוסף על סוגי האייליינר השונים ולרכישה התקשרי לחנות 08-6236191.

אחרי הרכישה – איך משתמשים באיילינר?

אחרי שבחרנו את סוג האיילינר המתאים ביותר, וגם את הגוון המדויק, הגיע הזמן להבין איך בדיוק מתבצע השימוש בו. הכלל הבסיסי והפשוט ביותר הוא לסגור את העין רק עד מחצית הדרך ואז למשוח את האיילינר. מומלץ להתחיל מבפנים כלפי חוץ ולעצור עם ההגעה אל הריס החיצוני האחרון. רק חשוב לזכור עוד כמה כללים בסיסיים שיבטיחו תוצאה מושלמת ואסתטית מאוד. למשל, התאורה בחדר צריכה להיות נכונה כדי שתראי בדיוק איפה את מתחילה ואיפה את עוצרת.
גם משטח העבודה חייב להיות נוח, וכן מומלץ לבחור במוצר איכותי שיחזיק מעמד לאורך כל היום, גם כשאת מתרוצצת בין פגישות וסידורים.

עוד דרכים להדגיש את העין

מאחר והמטרה היא להדגיש את העיניים ולהעניק להן נוכחות של ממש, איילינר יכול להיות פתרון נפלא שיעשה את העבודה וגם יבטיח תוצאה מדויקת לאורך כל היום. עם זאת, כדי להשלים את המלאכה וליצור את המראה האידאלי, כדאי להיעזר במוצרי איפור משלימים. למשל, במהלך היומיום, ובוודאי למי שהמראה הנקי והקלאסי הוא זה שמתאים לה, רצוי להוסיף גם צללית בהירה שתאיר את העיניים בנוסף לשימוש באיילינר.

בהתאם למראה הפנים והעיניים בפרט, נוכל להתאים אינסוף סגנונות איפור שישיגו את התוצאה הטובה ביותר, זו שתגרום לנו להרגיש נינוחות יותר, בין אם אנחנו יוצאות לפגישה עסקית, למפגש חברתי או לאירוע משפחתי. האיפור הנכון הוא זה שיעשה את העבודה.

סיכום
product image
דירוג הכותב
1star1star1star1star1star
דירוג גולשים
3 based on 2 votes
שם המותג
איילינר
שם המוצר
איילינר
מחיר
ש"ח 0-100
זמינות המוצר
Available in Stock