תיאור הפרויקט

כך תבחרי ציוד לשולחן לקוסמטיקאית

רכשת ידע מקצועי חשוב, את יודעת בדיוק אילו טיפולים את מציעה ומה צריך לעשות מרגע שהלקוחה מתקשרת כדי לקבוע תור ועד לרגע שבו היא יוצאת עם חיוך גדול על הפנים.

השאלה היא האם יש לך את כל הכלים שאת צריכה באמת. במילים אחרות, כשתגיע הלקוחה ותרצי להעניק לה את השירות שאת יודעת להציע טוב יותר מכל אחת אחרת, האם יש לך גם את כלים הטכניים לעשות את זה. כדי לעזור לך לענות על השאלה הזו, הנה כמה פריטי ציוד לשולחן לקוסמטיקאית, פשוט כדי שתוכלי לוודא שאת ערוכה ומוכנה לקבל כל לקוחה, לכל מטרה.

 

פינת העבודה שלך

אחת השאלות הבסיסיות והחשובות ביותר היא אילו פריטי ריהוט מרכזיים את צריכה בפינה שבה את עובדת.

בין אם את מסתפקת בחדר קטן בבית או שוכרת סטודיו משלך, הפינה הזו חייבת להיות נוחה מאוד כדי שתוכלי לקבל לקוחות בזו אחר זו, ולהמשיך להעניק לכולן שירות ברמה גבוהה.

שולחן העבודה חייב להיות מרווח ונוח, בוודאי אם את מציעה בניית ציפורניים וזקוקה למנורת UV, כרית עבודה וכלים שונים.

על השולחן יוצבו גם מכשירים שונים, חלקם קבועים ואחרים יוצבו שם רק בשעת הצורך, כמו סטריליזטור או מכשיר חימום לשעווה, לדוגמה. שימי לב שגם כיסא העבודה שלך חייב להיות נוח כדי שתוכלי לבלות עליו שעות ארוכות, ורצוי שגם ללקוחה יהיה נעים לשבת מולך.

 

פריטי ציוד לשולחן לקוסמטיקאית

אחרי שבחרנו שולחן, כיסא עבודה וכמה מוצרים בסיסיים, רצוי לערוך רשימה ברורה של פריטים הדרושים לשירותים שאת מציעה, וגם להשאיר מקום להרחבת הפעילות העסקית שלך.

מי שמציעה טיפולים קוסמטיים תזדקק כמובן למיטת טיפולים, וכדי לאפשר נוחות מרבית (גם לך וגם למטופלת) מומלץ לבחור במיטה מתכווננת שיהיה קל להעלות ולהוריד על פי הצורך.

מי שלא עושה טיפולים מהסוג הזה אבל כן מבצעת טיפולים אחרות כמו הסרת שיער, אפילציה, בניית ציפורניים בג'ל, מניקור ו/או פדיקור, מומלץ שתערוך רשימה מסודרת כל מה שהיא צריכה כדי שלעולם לא תעמוד בפני לקוחה כשהיא נאלצת להסביר למה דווקא היום נגמרה השעווה ומדוע היא מתקשה לחמם אותה כמו שצריך.

בכל שלב נשמח לייעץ לך בחנות או טלפונית ולהתאים את הציוד שאת צריכה לפי הצרכים האישיים שלך. התקשרי  08-6236191

 

השוואת מחירי המוצרים

בין אם אתם מחפשת שולחן עבודה, ערכת שעווה או מוצרים שיאפשרו לך להציע איפור מקצועי ברמה הגבוהה ביותר, סקר שוק הוא כמובן צעד מומלץ – תתחילי בחנות המכללה ונדאג לכך שתקבלי עיסקה משתלמת והתאמה לצרכים שלך.

נשמח תמיד להמליץ, לעזור וגם לסייע בהרכבת רשימת הציוד הדרוש לך. רק חשוב לזכור שכאשר משווים מחירים יש לתת דגש רב לאיכות. נכון, את תמיד יכולה לרכוש מוצרים זולים במיוחד, לרבות ציוד יד שנייה, אבל אם תקבלי מוצר לא מאוד איכותי או כלי עבודה שיש רבים וטובים ממנו שם בחוץ, ייתכן שהמחיר הזול פשוט לא שווה את זה, לפחות אם את רוצה להעניק שירות מצוין בלי להתפשר.

התקשרי לחנות לקבלת העיסקה המשתלמת ביותר.

סיכום ההמלצה
תאריך ההמלצה
קורס מומלץ
ציוד לשולחן לקוסמטיקאית
מספר כוכבים
51star1star1star1star1star