תיאור הפרויקט

מסיר לק ג'ל מקצועי והיתרונות שלו

מסיר לק ג'ל לקנייה בחנת בבאר שבע

מסיר לק ג'ל לקנייה בחנת בבאר שבע

אם יש טרנד אחד שכובש את נשות ישראל בשנים האחרונות זהו לק הג'ל, ולמעשה מדובר בהמצאה מבריקה למדי, כזו שמשנה את כללי המשחק לחלוטין.

בעידן שבו היופי והאסתטיקה זוכים ליחס חם יותר מאי פעם, לק ג'ל הוא פתרון נפלא שמאפשר לנו להסתובב תמיד עם ציפורניים מטופחות, ולהרגיש שאנחנו נראות כמו מיליון דולר. אם לק רגיל מתקלף אחרי יומיים או שלושה, או בזמן שאנחנו שוטפות כלים, לק ג'ל נשאר שם במשך שלושה שבועות כשהוא נראה תמיד במיטבו.

השאלה הגדולה מגיעה כשאנחנו רוצות לרענן, להחליף צבע ולחדש את מראה הציפורניים, שהרי מסיק לק רגיל ממש לא יעשה את העבודה. כאן נכנס לתמונה מסיר ג'ל מקצועי, ויש סיבה טובה לבחור אותו בקפידה.

נפרדים מצמר הגפן ומסיר הלק

לק רגיל אולי דורש החלפה מהירה יחסית, אבל את מה שצריך כדי להסיר אותו יש לרובנו בבית: צמר גפן ומסיר לק זול שיעלה כמה שקלים בסופר פארם הקרוב. מסיר ג'ל שונה לחלוטין. כאן אנחנו צריכות חומר חזק הרבה יותר, כזה שלמעשה ימיס את הג'ל ויאפשר את הסרתו בלי לפגוע בציפורן עצמה.

נשים רבות בוחרות להסיר את הג'ל בעצמן בבית, ויש דרך יצירתית לעשות את זה. היא כוללת שימוש באצטון מלא, צמר גפן ונייר כסף שנעטף סביב כל ציפורן למשך כחצי שעה. הבעיה היא שגם לאחר חצי השעה החומר לא תמיד אפקטיבי. הבעיה החמורה עוד יותר היא שהציפורניים שלנו נפגעות ונחלשות, וכך הן גם נראות רע למדי. מסיר ג'ל, לעומת זאת, עושה את העבודה בקלות וביעילות.

מסיר ג'ל והשימוש הנכון בו

כל בעלת מקצוע יודעת שהרבה לפני מריחת לק ג'ל חדש (וכל הטקס הנלווה לפעולה) יש להסיר במלואו את הלק הישן. מסיר ג'ל מקצועי מאפשר לנו לנקות את הג'ל הקודם לחלוטין ולהכין את הציפורניים לקראת החידוש, ולרוב – נשים שבוחרות בלק ג'ל כפתרון אסתטי ומדויק לציפורניים מטופחות עושות את זה באופן קבוע, תוך שהאחריות להסרת הלק מועברת לידי אשת המקצוע. מסיר ג'ל איכותי וחזק יעשה את העבודה היטב, כמובן, אבל חשוב לזכור שהוא חלק מתהליך שיבטיח ניקוי מוחלט של הציפורן והכנתה לקראת שכבת הג'ל החדשה.

לרכישת מסיר ג'ל איכותי ומוצרים נוספים ללק ג'ל הגיעי לחנות או התקשרי.

סדר הפעולות לשימוש במסיר לק ג'ל

הסרת לק ג'ל מתבצעת, כאמור, בכמה צעדים מרכזיים:

לפני הכל נסר את הברק מעל השכבה העליונה, לרוב באמצעות שיוף קל.

פצירה תספיק לצורך הפעולה הזו, ואחריה נספוג צמר גפן באותו מסיר ג'ל מקצועי וחזק.

את צמר הגפן נעטוף היטב למשך כרבע שעה, ובזמן הזה מסיר הג'ל יחלחל פנימה, יפרק את הג'ל ויאפשר הסרה פשוטה מאוד של החומר מהציפורן.

לאחר הסרת הלק ניתן להמשיך לשיוף הציפורן, לניקיון יסודי שלה ולהכנתה לקראת השלב האחרון: מריחת לק ג'ל חדש, רענן ואיכותי.

סיכום
product image
דירוג הכותב
1star1star1star1star1star
דירוג גולשים
5 based on 1 votes
שם המותג
מסיר לק ג'ל
שם המוצר
מסיר לק ג'ל
מחיר
ש"ח מגוון מחירים
זמינות המוצר
Available in Stock