תיאור הפרויקט

הקשר בין עור הפנים לבין אלפא בתא ורטינול

עור נקי, מטופח ובריא. זוהי המטרה המרכזית של רוב הנשים בעולם, וגם של אלו שאולי לא לגמרי מודעות להשלכות של חיי השגרה שלהן על עור הפנים. אלא שהעור שלנו ניזוק כמעט בכל רגע נתון, בין אם בעקבות עישון, בגלל חשיפה מרובה לשמש או פשוט משום שאנחנו חיים בסביבה לא מאוד ניטרלית, ובוודאי שלא סטרילית.

תכשירים שונים מספקים לנו היום את החוסרים, משלימים את כל מה שהעור צריך ומאפשרים לו להיראות טוב ובריא יותר. תכשירים איכותיים יכללו גם את החומצות אלפא בתא ורטינול, וכדאי שנכיר את החומצות הללו.

מה הן חומצות אלפא בתא?

בטבע אפשר למצוא את חומצות אלפא בתא בכמה וכמה דרכים, ובעיקר בפירות ובצמחים. השילוב של חומצות אלו בתכשירי הטיפוח השונים הוא צעד חשוב מאוד וכך ניתן לקלף את העור באופן בריא. חומצות אלו מסייעות למעשה להעלמתם של תאי העור המתים ובמקביל הן מעניקות הזדמנות להחייאתם של תאי עור חדשים, בריאים, שיעלו כלפי מעלה ויחליפו את אלה שמתו ונעלמו מן הדרך.

כך העור נעשה נעים ואלסטי יותר, גם הגוון שלו נפלא, והוא נראה נקי ומטופח יותר מאי פעם. זהו גם פתרון מצוין לבעיות כמו אקנה או עור קשה, למשל.

מה היא חומצת רטינול?

רטין הוא רכיב שמסייע באופן ניכר לטיפול בפצעי אקנה, אבל זה לא היתרון היחיד שלו. למעשה, החומצה הייחודית הזו משפרת את מראה העור המקומט וגם מגנה על הפנים מפני נזקי השמש, ואלה הם נזקים משמעותיים למדי. עם מולקולות של רטינול העור מתפקד אחרת, התאים מתחלפים מהר יותר, העור נעשה גמיש, הכתמים נעלמים והפיגמנט בעור אחיד יותר.

במילים אחרות, טיפול באמצעות החומצה הזו הוא טיפול שמספק תוצאה מהירה, יעילה ומדויקת מאוד. שימוש עקבי בחומצה גם יאפשר לנו לשמור על התוצאה הזו טוב יותר.

למגוון מוצרי קוסמטיקה עם חומצות אלפא בתא ורטינול לחצי כאן.

תכשירים עם אלפא בתא ורטינול

תכשירים קוסמטיים שונים כוללים בתוכם אלפא בתא ורטינול, כך שיש לנו כמה וכמה דרכים ליהנות מהיתרונות של החומצות הללו. למשל, קרם לילה עם החומרים הפעילים הוא קרם שמסייע בצמצום הקמטים שעל עור הפנים, כמו גם לזירוז הקצב שבו התאים מתחלפים, והוא גם מעניק לעור תחושה נעימה וגמישה הרבה יותר. גם נוזל חידוש פעיל הוא תכשיר מצוין שמתפקד כסוג של פילינג. הוא מסייע להבהרת העור כמו גם ליצירת תחושה גמישה מאוד.

היתרון הגדול הוא שניתן להשתמש בתכשירים אלה באופן מקצועי על מיטת הטיפולים של הקומסטיקה (או במכון היופי), וגם ניתן למכור תכשירים שונים לשימוש ביתי ויומיומי, כדי להמשיך וליהנות מהתוצאות המופלאות של תכשירים המבוססים על אלפא בתא ורטינול.

סיכום
דירוג הכותב
1star1star1star1star1star
דירוג גולשים
5 based on 1 votes
שם המותג
קרם
שם המוצר
מוצרים עם אלפא בטא רטינול