תיאור הפרויקט

איפור עיניים – החלק המשמעותי ביותר

איפור פנים הוא עולם ומלואו, אבל האמת היא שאחד המרכיבים החשובים ביותר הוא דווקא איפור העיניים. אם נודה באמת, אנחנו שמות לב לעיניים לפני כל חלק אחר בפנים, ועם איפור עיניים מתאים אנחנו יכולות לשלוט טוב יותר במראה שלהן. עיניים קטנות יכולות להיראות גדולות ומודגשות יותר, וגם כשאנחנו עייפות הן יכולות להתעורר לחיים ולהיראות ערניות ומלאות.

אז מה חשוב לדעת לפני שניגשים למשימה הזו?

 

1 – מבנה העין

כדי לתכנן איפור עיניים בצורה נכונה חשוב לזהות את מבנה העין ולדעת להתאים את הכלים והצבעים שיתאימו בדיוק עבורה. יש לנו לא מעט דרכים לשנות את כללי המשחק לחלוטין, בין אם על ידי עיצוב הגבות ובין אם על ידי שימוש בגוונים ייחודיים או על ידי יצירת אשליה אופטית בכמה צעדים פשוטים. כך, גם מי שיש לה עיניים קרובות יכולה "לשחק" עם הנתונים ועל ידי עיצוב מדויק של הגבה לגרום להן להיראות רחוקות יתר. עיניים קטנות נוכל להדגיש עם האיפור הנכון, עם מסקרה שתדגיש את מבנה העין ועם הגוונים האידאליים.

 

2 – למשוך תשומת לב

אחת הדרכים הפשוטות ביותר למשוך תשומת לב רבה יותר אל העיניים היא לבחור בצלליות מתאימות, וכאן אפשר לבחור בשלל צבעים ועיצובים – בהתאם למבנה הפנים והעיניים, וגם בהתאם לאירוע. איפור עיניים ליומיום הוא לרוב נקי יותר, והגוונים שנבחר כאן יהיו בדרך כלל רכים יותר. עם מברשת שטוחה וצללית מתאימה אפשר גם לתחום את קו הריסים ולהדגיש את מראה העין באופן טבעי ומרהיב.

 

3 – מוצרי איפור עיניים

איפור עיניים מרשים תלוי במידה רבה במוצרי האיפור השונים, בין אם זוהי המסקרה המתאימה, האייליינר הנכון, הצללית בגוון המדויק או הקונסילר שיעזור לנו לטשטש את השקיות מתחת לעיניים. כדי שנוכל לתכנן את הלוק המושלם לכל אירוע חברתי, פגישה עסקית או יום שגרתי במשרד, אנחנו צריכות להכיר את מוצרי האיפור השונים, את ההבדלים ביניהם ואת האופן שבו כל מוצר יתאים לכל אישה באופן אישי. קורס איפור הוא דרך טובה ללמוד את כל הסודות, להכיר את כל הסגנונות ולשלוט בכל מוצרי איפור העיניים.

למידע נוסף על קורס לאיפור לחצי כאן.

 

סיכום ההמלצה
תאריך ההמלצה
קורס מומלץ
איפור עיניים ומוצרים
מספר כוכבים
51star1star1star1star1star