תיאור הפרויקט

מה זה מיקרובליידינג?

אחת הבעיות הנפוצות ביותר, שמצליחה להטריד לא מעט נשים שדואגות למראה אסתטי ומטופח כעניין שבשגרה, היא בעיית השיער הדליל. הבעיה הזו משמעותית עוד יותר כאשר קיימות קרחות בגבות או כאשר הן דלילות יתר על המידה. במצבים אלה ניתן להציע פתרון יעיל ומדויק מאוד, שמוכר כטכניקת מיקרובליידינג.

השיטה הזו למעשה מאפשרת לנו למלא את הנקודות שבהן קיימות הקרחות או שבהן נדרש מילוי, בלי לגרום לגבה להיראות צבועה ולא מאוד טבעית. חשוב להדגיש ששיטת מיקרובליידינג לא כוללת צביעת גבות באמצעות קעקוע אלא באמצעות מחטים ייחודיות ודיוק מרבי, ולכן רק ידע מקצועי וניסיון מעשי יאפשרו לנו להגיע לתוצאה המושלמת.

אם כן, רק בוגרות קורס מיקרובליידינג יוכלו להציע טיפול ברמה גבוהה באמת, עם תוצאות איכותיות ומרהיבות.

איפור קבוע בשיטה ידנית

שיטת מיקרובליידינג היא למעשה טכניקה של איפור קבוע בגבה, אבל ללא כל מכשור חשמלי. הטכניקה הידנית הזו היא בהחלט פתרון יעיל שמספק תוצאה יפהפייה למשך תקופה ארוכה – עד שנה. שיטת העבודה של אשת המקצוע כוללת שימוש בידית ייחודית עם מחטים חד פעמיות (בשם הסטריליות). מחטים דקות אלו, בצורות שונות ובהתאם למצבה של הגבה הדורשת מילוי, מאפשרות לנו לדמות את השיער באופן מדויק ובהתאם לכיוון הצמיחה שלו.

לפני תחילת השימוש בהן יתבצע אלחוש כדי למנוע תחושת כאב באזור הגבות לאורך הטיפול, וכך תוכל אשת המקצוע להחדיר את הצבע הטבעי אל הגבה תוך שהיא מציירת את הגבות ומשלימה את החסר. זהו טיפול איכותי מאוד והוא לא מחייב כל תקופת החלמה, וגם לא מסב כל כאב.

איך ייראו הגבות בסוף הטיפול?

לאחר שמלאכת המילוי תתבצע בשיטת מיקרובליידינג, אפשר לצפות לתוצאה יפהפייה. הגבות ייראו כעת דקיקות וברורות, מלאות ועשירות. בימים הראשונים עשויה להופיע אדמומיות קלה סביב אזור הגבות, בעיקר בקרב נשים בעלות עור עדין ורגיש.

חסרונות המיקרובליידינג:

  • יש נשים שחוות בכל זאת מידה מסוימת של כאב ביומיים הראשונים, אבל הכאב עובר מהר מאוד, וניתן לטפל גם באמצעות משכך כאבים קלאסי.
  • עם זאת, חשוב מאוד לזכור שבימים הראשונים יש להימנע מהרטבת הגבות, כך שהביקור בים יצטרך לחכות במשך כמה ימים טובים. למעשה, ההגעה אל החוף צריכה להתבצע במשנה זהירות בתחילת הדרך, שכן גם שיזוף הגבות לא מומלץ מיד לאחר תום הטיפול.
  • ושוב נדגיש כי בימים הראשונים עשויה להופיע אדמומיות קלה סביב אזור הגבות.

האם זהו הפתרון האידאלי?

מיקרובליידינג היא שיטה שיש לה לא מעט יתרונות חשובים. היתרון החשוב ביותר הוא המראה הטבעי שהטכניקה הזו מעניקה לגבות, כך שהן נראות דקיקות ומעוצבות, ובעיקר זהות לעובי השערה המקורית. בזכות השיטה הייחודית, שכוללת שימוש במחטים דקות ומדויקות, ניתן להגיע לתוצאה שהיא לא פחות מאשר מושלמת.

התוצאה הזו אפשרית גם בזכות סיבה נוספת, והיא היעדרו של מכשור חשמלי שעשוי להוביל לרעידות מסוימות שבתורן יובילו לתוצאה לא ישרה מספיק. היתרון האחרון הוא שמילוי גבות באמצעות מיקרובליידינג מבטיח תוצאה נהדרת לאורך זמן.

במקום להגיע אל הקוסמטיקאית או אל מעצבת הגבות מדי כמה שבועות לתיקונים וליטושים, התוצאה יכולה להישמר למשך תקופה ארוכה הרבה יותר. כך ניתן לחסוך זמן יקר וגם הרבה כאבי ראש הנלווים לצביעת הגבות בשיטת הקעקוע ובשיטות אחרות.

הצטרפי ללימודי קורס מיקרובליידינג

אם כן, מילוי גבות בשיטת מיקרובליידינג הוא צעד חיוני בדרך להשגת התוצאה הרצויה תוך השגת גבות שנראות טבעיות להפליא ומדויקות מאוד. לקבלת מידע נוסף על השיטה, על קורס מיקרובליידינג ועל הציוד המקצועי הנדרש לצורך הטיפול לחצי כאן.

סיכום
קורס מיקרובליידינג חסרונות	ויתרונות לשיטה
סוג השירות
קורס מיקרובליידינג חסרונות ויתרונות לשיטה
איזור
באר שבע , מחוז דרום, ישראל
תיאור
מה זה מיקרובליידינג -שיטת מיקרובליידינג היא למעשה טכניקה של איפור קבוע בגבה, אבל ללא כל מכשור חשמלי. הטכניקה הידנית הזו היא בהחלט פתרון יעיל שמספק תוצאה יפהפייה למשך תקופה ארוכה – עד שנה. שיטת העבודה של אשת המקצוע כוללת שימוש בידית ייחודית עם מחטים חד פעמיות (בשם הסטריליות). מחטים דקות אלו, בצורות שונות ובהתאם למצבה של הגבה הדורשת מילוי, מאפשרות לנו לדמות את השיער באופן מדויק ובהתאם לכיוון הצמיחה שלו.