תיאור הפרויקט

אחוז גדול מהנשים אוהבות לקשט את הציפורניים

נשים רבות אוהבות לטפח את הציפורניים שלהם ולהוסיף את אותו מראה אישי שמאפיין רק אותן, זה בדיוק המקום בו משתלבים למעשה קישוטי הציפורניים..

איזה קישוטים יתאימו לך?

קישוטי ציפורניים מגיעים באין ספור צורות, סוגים, גדלים, טקסטורות ועוד. בתוך כל כך הרבה אפשרויות כיצד ניתן לדעת במה לבחור? למזלך זה לא בדיוק בכורך תפקידך ממש לבחור את חומרי הגלם אלא של הקוסמטיקאית שלך! מה שכן מומלץ שתעשי זה לכוון אותה איזה סגנון "עושה לך את זה", פשוט לתת לה את הכיוון הכללי ולתת לה לעשות את שאר העבודה….

כל מה שעולה בדמיון…

קוסמטיקאית טובה יכולה ליצור כמעט כל דבר שעולה על בדמיון שמדובר בקישוטי ציפורניים, לצורך זה היא צריכה את חומרי הגלם המתאימים וטיפה יצירתיות. העיצוב הנכון יכול להתאים את עצמו ממש לכל אירוע, אם מדובר בצורך יומיומי או אפילו אירוע מיוחד. אם את כן צריכה קישוטים עבור אירוע חשוב, מומלץ שתבחרי את הבגדים רגע לפני שאת מעצבת את הציפורניים, כך תוכלי ליצור עיצוב שיתאים את עצמו למראה הכללי ויעניק לך מראה מושקע אפילו עוד יותר.

מעניין אותך לדעת בעצמך עיצוב ציפורניים?

היום תוכלי למצוא מגוון רחב של קורסים שמציעים לך מסלול לימודי מהיר וממוקד שעוסק כולו בעיצוב הציפורן. בקורס תלמדי איך להכין את הציפורן, אסטרטגיות שונות של עיצוב בטכניקות שונות, עבודה עם סוגים שונים של קישוטים ועוד…
סתם בשביל הידע הכללי, מדובר בקורס יחסית נוח ומהיר אשר יעניק לך את הכלים המקצועיים לבצע קישוטי ציפורניים לעצמך ולאחרות.

רוצה לדעת יותר על קורס קישוטי ציפורניים >>