תיאור הפרויקט

כך תבחרי קונסילר אידאלי

כשאנחנו מתאפרות אנחנו מנסות ליצור תחושה לפיה עור הפנים שלנו חלק להפליא. אנחנו מחפשות את הדרכים הטובות ביות לטשטש את השקיות הכהות תחת העיניים, אלו שמעידות על העייפות וגם על הגיל. אנחנו רוצות להסתיר פגמים וצלקות, וגם סימני אדמומיות או כתמים שונים.

מאפרת מקצועית יכולה לספק לכל אישה את התוצאה הנכונה עבורה – עם קונסילר נכון.

מה הוא הקונסילר הנכון ואיך תבחרי את הפתרון הטוב ביותר לכל אחת באופן אישי?

 

התאמה לצבע העור

כל מאפרת מקצועית ומנוסה יודעת שאחד הכללים הבסיסיים והחשובים ביותר בבחירת קונסילר הוא כלל הצבע. לכל עור פנים יתאים גוון שונה. דרך טובה לספק מענה אידאלי לכל אחת הוא להצטייד בגוונים שונים שיעניקו גמישות רבה בהתאמת המענה המדויק לכל אישה בהתאם לצרכיה האישיים. בין אם את בוחרת קונסילר קרם שיאפשר כיסוי משמעותי ובין אם קונסילר טוש שמאפשר עבודה ממוקדת בנקודות מסוימות – המגוון העשיר הוא אחד הנושאים המרכזיים שכדאי לקחת בחשבון.

 

קונסילר שמתאים לכל אחת

המגוון מאפיין לא רק את הצבעים והגוונים השונים, אלא גם את סוגי הקונסילרים השונים. מצד אחד קונסילר שפתון ניתן למרוח בנקודות ספציפיות ומצד שני קונסילר טוש דק ועדין או קונסילר נוזלי שמספק כיסוי מלא ואחיד. גם קונסילר קרם או קורטור יכולים לעשות את העבודה. מה שחשוב באמת הוא לבחור בפתרון שמספק לך נוחות מרבית בזמן העבודה, אבל גם מתאים לכל אישה, לכל גוון עור ולכל כתם או פיגמנט שנרצה להסתיר.

 

עבודה נכונה עושה את ההבדל

בין אם את מחפשת את המענה המושלם ללקוחותייך ובין אם את מחפשת קונסילר שיתאים לך באופן אישי, עבודה נכונה היא ללא ספק סוד ההצלחה.

מריחה נכונה, עבודה מדויקת ושימוש בכלים המתאימים, מהספוגית ועד כרית האיפור, כל אלה הופכים את השימוש בקונסילר לטוב יותר, ומאפשרים לך לטשטש את האקנה, את הצלקות, את הכתמים וגם את העייפות שכולנו מכירות טוב קצת יותר מדי.

קונסילר איכותי בצבע הנכון יעשה את העבודה טובה יותר מכל. למגוון המוצרים ולבחירת קונסילר שמתאים בדיוק עבורך הגיעי לחנות או התקשרי לבירור מחיר 08-6236191 .

סיכום
product image
דירוג הכותב
1star1star1star1star1star
דירוג גולשים
5 based on 1 votes
שם המותג
קונסילר
שם המוצר
קונסילר