קורס איפור מקצועי – מה תלמדו בו?

יותר ויותר ישראלים, גברים ונשים כאחד, פונים להקמת עסק משלהם. הם מתמקדים בתחום אחד שמושך אותם יותר מכל, רוכשים את הידע ואת הכלים הדרושים, ויוצאים לדרך משלהם. כדי לעשות את זה נכון רצוי לבחור בתחום אטרקטיבי ומבוקש, ונדמה שאין ספק היום עד כמה האסתטיקה בכלל, והאיפור המקצועי בפרט, זוכים לאהדה גדולה. כדי להשתלב בתחום בצורה טובה, להגיע ללקוחות ולספק שירות מצוין, אתם זקוקים למסגרת לימודים מתאימה. אם כן, מה הוא קורס איפור מקצועי ומה אתם עומדים ללמוד במסגרת הזו?

יסודות וסוגי איפור

קורס איפור מקצועי יתחיל מלימודי היסודות, ואף מרקע היסטורי על התפתחות התחום ועל מקומו של הענף בחיי היומיום שלנו. משם נתחיל לצלול פנימה אל עולם של סגנונות וצבעים, ונכיר סוגי איפור שונים – מאיפור פנטזיה ועד לאיפור ערב או כלות. לכל סגנון ולכל מטרה צרכים שונים וייחודיים, וכדי לקבל תוצאה טובה באמת נדרשים כלים פרקטיים וידע מקצועי, לצד תרגול רב. רק כך תוכלו להגיע לרגעי האמת עם ביטחון מלא בכישורים שלכם ובמיומנות שצברתם.

איפור שפתיים ועיניים

עוד מרכיב חיוני שחשוב שיהיה נוכח בכל קורס איפור מקצועי, הוא התאמת האיפור לחלקי הפנים. באופן טבעי נדרשת מיומנות שונה לאיפור העיניים ביחס לאיפור שפתיים או לעיצוב גבות. כל פרט חשוב בפני עצמו, וכולם יחד מרכיבים את התמונה הכוללת, וכדי שתוכלו להגיע לתמונה מושלמת באמת תצטרכו להכיר את הפרטים הקטנים ואת שילוב הנכון ביניהם.

לנושאי קורס איפור מקצועי לחצו כאן.

קורס איפור מקצועי ותורת הצבע

גודל העיניים, מבנה השפתיים וצורת האף, לכולם השפעה אדירה על הפנים ועל הבחירות שלנו כמאפרות מקצועיות. אלא שבמסגרת קורס איפור מקצועי תלמדו להכיר עוד כמה מאפיינים שחשוב לשים אליהם לב. למשל, נשים בעלות עור כהה זקוקות לגוונים שונים לחלוטין מאלה המיועדים לנשים בעלות עור בהיר. באופן דומה, צבעי העיניים עשויים להשפיע כמו גם צבע השיער. במסגרת הקורס תכירו את כל הגורמים שיש לקחת בחשבון בתהליך קבלת ההחלטות, גורמים שיכריעו באילו תכשירי איפור תשתמשו ובאילו גוונים. זו הדרך להשיג תוצאה שהיא לא פחות מאשר מושלמת.

כלי האיפור הדרושים לך

כמו חייל שיוצא אל הקרב, גם המאפרת המקצועית זקוקה לכלים המתאימים ביותר שיאפשרו לה להגיע לתוצאה מיטבית. היא צריכה להכיר את מגוון האפשרויות, את השימוש בכל אחת מהן ואת היכולת לבחור כלי מתאים לכל סיטואציה. אם כן, במסגרת קורס איפור מקצועי תכירי את ארגז הכלים של המאפרת, זה שכולל מייק אפ וסומק, מסקרה ואייליינר, שפתונים וליפגלוסים, וגם צלליות לעיניים ומכשור לעיצוב הגבה. ככל שתשלטי בפרטים הטכניים כך תספקי שירות טוב יותר. ציוד לאיפור בחנות.

תרגול ותיק עבודות

עוד נקודה חשובה אחת למחשבה קשורה לתיק העבודות שלך, זה שיאפשר לך לצאת אל העולם הגדול עם ניסיון מוכח. הלקוחות תמיד רוצות לראות מה את יודעת לעשות, מה הסגנון שלך ואיך תיראה התוצאה הסופית. קורס איפור מקצועי המשלב בתוכו שעות תרגול רבות, הוא קורס שמספק הרבה יותר מאשר ידע טכני או רקע תיאורטי. זוהי ההזדמנות להתנסות, ללמוד מטעויות ולשפר מיומנויות. כשתגיע אלייך הלקוחה הראשונה כבר תהיי מדויקת יותר ותדעי אילו גוונים מתאימים לה ועם איזה מכשיר תשיגי את המראה הקלאסי, המעושן או העדין שהיא מבקשת לקבל. הכוח בידיים שלך, הקורס רק ילטש את הידע וישדרג את המיומנויות שלך, עד שתהיי מומחית של ממש בעולם האיפור.

מוצרי איפור לעיניים שחשוב להכיר

בין אם את עוסקת באיפור כמקצוע ובין אם פשוט אוהבת לצאת מהבית כשאת נראית (ומרגישה) במיטבך, מוצרי איפור לעיניים הם בסיסיים וחשובים במיוחד. האיפור הנכון ידגיש את העיניים היפות, יעניק להן נוכחות וימשוך לא מעט תשומת לב. כדי להבין אילו מוצרים דרושים, איך בוחרים את הטוב ביותר ואילו גוונים מתאימים לכל אישה באשר היא, ריכזנו כמה טיפים שכדאי להכיר.

לפני הכל: מייקאפ

נכון, המייקאפ משמש אותנו בעיקר כשכבת בסיס לפני כל איפור אחר, לרבות סומק שמדגיש את עצמות הלחיים. אלא שהוא חשוב גם כהכנה לקראת השימוש במוצרים אחרים. כך מומלץ למרוח מייקאפ על העפעף לפני שמוסיפים צללית, וזו דרך נהדרת לחזק את הגוון בו תבחרי – ולהאריך את תוחלת החיים שלו. מכאן אפשר להמשיך לעוד מוצרי איפור לעיניים, ובפרט לצלליות. גוונים עדינים יתאימו ליומיום בעוד גוונים חזקים יותר יתאימו לאיפור ערב ולמי שאוהבת את המראה המעושן יותר. חשוב לזכור שיש השפעה רבה לגוון גם על מראה העין – האם את מעדיפה עיניים גדולות ופתוחות, למשל? אם כן, גווני חום ופסטל הם אידאליים עבורך.

מוצרי איפור לעיניים קטנות וגדולות

לכל עין, בכל גודל, חשוב להתאים איפור מדויק. עיפרון בהיר (למשל לבן או תכלת) כשהוא משמש אותנו לאיפור בתוך העין, מעניק לה מראה גדול יותר. מנגד, מי שיש לה עיניים גדולות ממילא מומלץ שתבחר בגוונים כהים, ובפרט בעיפרון שחור. כדי שהעיפרון יישאר שם לאורך זמן, גם כשאת יוצאת ליום פגישות ארוך או לאירוע סוער, כמו דייט או חתונה של חברה טובה, צללית בצבע זהה תעזור לך ליהנות מהמראה הנפלא זמן ממושך.

למידע נוסף עפרונות ומגוון מוצרי איפור לעיניים לחצי כאן.

אייליינר ליצירת המראה החתולי

גם בעלות עיניים קטנות וגם בעלות עיניים גדולות צריכות להכיר את האייליינר, כלי איפור נפלא שעוזר להשיג מראה חתולי ומושך. לבעלות עיניים קטנות מומלץ להשתמש באייליינר ליצירת קו דקיק, בעוד בעלות עיניים קרובות רצוי שיוסיפו את הפס הדקיק רק בקצה העין. בפשטות, ישנם היום שלל מוצרי איפור לעיניים וחשוב להכיר לא רק את הסוגים השונים, אלא גם את האופן שבו כל מכשיר איפור וכל כלי יעזור לך ליצור מראה שונה וייחודי, בדיוק כמו שאת אוהבת.

מסקרה להארכת הריסים

יש מוצרי איפור לעיניים שהם בסיסיים למדי, ובלעדיהן אנחנו לא יוצאות מהבית. מסקרה היא פריט שחייב להיכלל ברשימה הזו, ובשימוש נכון היא מעניקה לעיניים מראה מושלם. תפקידה של המסקרה להאריך את הריסים ולעבות אותם, אבל גם כאן יש כמה נקודות חשובות למחשבה. למשל, ברכישת מסקרה חדשה רצוי לעקם מעט את הידית כדי שתוכלי למרוח את החומר בצורה טובה באמת. ליצירת מראה קצת יותר "בובתי" אפשר ורצוי להשתמש במסקרה גם על הריסים התחתונים.

איך בוחרים מוצרי איפור לעיניים?

אין ספק שישנה רשימה ארוכה של מוצרי איפור לעיניים. בחלק מהמקרים המוצרים הללו מבטיחים מראה קלאסי ועדין, ובאחרים נוכל להתכונן לאירוע חברתי או לדייט לוהט. מה שחשוב הוא לבחור בקפידה לא רק את הגוונים הנכונים, אלא את המותגים הטובים והאיכותיים. גם אם מחירם של המוצרים הללו גבוה קצת יותר, התוצאה שתקבלי שווה כל אגורה. זכרי שמטרת המוצרים הללו היא לאפשר לך לצאת מהבית בתחושה טובה, כשאת נראית נפלא ומרגישה בהתאם. עם אייליינר מדויק, מסקרה בגוון מושלם וצללית שתשלים את הלוק המרהיב, תוכלי להגיע בדיוק לתוצאות הללו.

במכללה לאסתטיקה בבאר שבע תוכלי ללמוד קורס באיפור ותוכלי לרכוש את מוצרי האיפור שלך בחנות בעיר העתיקה בבאר שבע.

את יכולה להתקשר לחנות וליועצת הלימודים בטלפון 08-6236191