עולם הקוסמטיקה המקצועי בישראל מורכב ממספר חטיבות עיקריות, שוק המוצרים, שוק השירותים ותחום ההכשרה שמדריך את הקוסמטיקאית, להשתמש במוצרים ולהשלים ללקוחה חבילה שלמה של מוצרים וטיפולים שיעזרו לה להגיד למטרה שלהם. להגיע למעגל כלכלי מושלם כשכל חברי המעגל זקוקים ונהנים מהתהליך. קורס קוסמטיקה בפיקוח משרד העבודה

בתי הספר המלמדים את קורסי הקוסמטיקה לסוגיהם, מחברים בעצם בין הקוסמטיקאית המתחילה את המוצרים שעם רובם היא תמשיך לעבוד שנים . עד לא מזמן קוסמטיקה ורפואה נחשבו לשני תחומים שונים לחלוטין אשר לא נפגשים תחת אותה קטגוריה אך בהחלט דברים משתנים בעידן בו אנו חיים…  ומה לומדים בקורס קוסמטיקה? הרעיון פשוט.

תחום זה למעשה הגיע במטרה לשלב בין קוסמטיקה ויופי לבין בריאות. עד היום התייחסו לקוסמטיקה רק מהצד האסתטי במטרה לעזור לנשים להיראות טוב יותר בעזרתה, היום מבינים כי יש משמעות גדולה לסוג ואיכות החומרים שנשים בורחות למרוח על עורם לפרקי זמן כה ארוכים…

היום באמצעות קוסמטיקה מקצועית ניתן למעשה להתאים את אופן הקוסמטיקה לסוג העור במטרה לספק לו סביבה בריאה מלבד יופי. על ידי כך קוסמטיקאיות שעוסקות בתחום זה מצליחות גם לתת מענה לבעיות עור שונות ושכיחות בקרב נשים רבות.

על הקוסמטיקאית ועבודתה

כפי שבטח כבר ברור, מדובר בהכשרה שונה מזו שקוסמטיקאית רגילה עובדת ובתחומי לימוד נוספים שעל הקוסמטיקאית להיות בהם בקיאה.

מלבד מקצועות לימוד כמו עיצוב גבות, אסטרטגיות שונות לאיפור, הכרות עם מוצרים קוסמטיים שונים ומגוונים על הקוסמטיקאית הרפואית ללמוד נושאים כמו פיזיולוגיה ואנטומיה של הגוף וכן ללמוד על חומרים ייחודיים אשר יכולים לסייע בבעיות כמו פצעי אקנה או טיפול אנטי איג'ינג.  אך כמובן, מי שמתמחה בתחום זה יכולה למעשה להעניק ערך גדול יותר ללקוחה שלה במתן עור פנים וגוף בריאים וזוהרים יותר לטווח הרחוק.

על לימודי קוסמטיקה ומקצועות היופי 

אם יש בך את אותו רצון פנימי לעסוק בתחום של מקצועות אסתטיקה ויופי, הינו ממליצים לך בהחלט לחשוב להוסיף למשוואה גם עניין בריאותי. להיות קוסמטיקאית רפואית משמע לעזור לנשים להיראות טוב יותר מידי יום אך בנוסף לעזור להם להיות בריאות יותר. מדובר בקורס ממוקד אשר יעניק לך את כל המידע והכלים שאת צריכה על מנת להיות חלק מעולם היופי בצורה מהירה, קלה ונכונה….

אם את מתלבטת אם זה התחום הנכון מבחינה פיננסית אולי כדאי להזכיר כי נראה שעולם הקוסמטיקה רק צומח וגודל בקרב נשים ואפילו גברים בכל העולם.  תעשייה זו עשתה מעל שלוש מאות מילון דולר, מחזור עסקי ישראלי שכולל יצוא של מוצרים… מלבד זאת, נשים תמיד אהבו לטפח את עצמן וימשיכו גם בעתיד במידה והם מצאו את הקוסמטיקאית המתאימה.

סיכום
לימוד עולם הקוסמטיקה
סוג השירות
לימוד עולם הקוסמטיקה
איזור
ישראל