סוגי איפור כלות שחשוב להכיר

איפור מקצועי תמיד עושה הבדל גדול. כל תמונה נראית מדויקת וכל זווית צילום פשוט מושלמת כשאנחנו מצוידות במוצרי האיפור הטובים ביותר ובכלים המקצועיים מכל. אלא שיש אישה אחת שתמיד ראויה לתשומת לב רבה, לדיוק מרבי ולאיפור הכי מקצועי שרק אפשר.

זוהי כמובן הכלה, שזוכה להפוך לנסיכה ליום אחד וכל תמונה, סרטון וידאו ומגנט חייב להיות מרהיב ומרשים במיוחד.

כדי להשיג את המטרה הזו יש כמה כללים בסיסיים וחשובים שצריך לזכור לקראת מלאכת האיפור, וגם כמה סוגי איפור כלות שיכולים להתאים לאירוע.

 

איכות האיפור קודמת לכל

לפני הכל חשוב לזכור שכל בחירה שתתקבל תשפיע על הערב כולו, וגם על השעות המקדימות לו. הרי עוד לפני ששיר החופה מתנגן, הרב מקדש והכוס נשברת, מתחיל האירוע כמעט באופן רשמי. זה מתחיל בצילומים הראשונים, כשהחתן מגיע לפגוש לראשונה את רעייתו ביום המיוחד הזה. זה ממשיך גם אל הלוקיישנים השנים בדרך לאולם או לגן האירועים.

כדי להתמודד בהצלחה עם כל האתגרים הללו, איפור כלות חייב להיות חזק ואיכותי מאוד. כך הוא יישאר מרשים ויפה גם אחרי שעות של צילומים, נסיעות ונשיקות עם אורחים שמגיעים לברך.

 

איפור כלות לאירוע צהריים

כדי לבחור בין סוגי איפור כלות כדאי להתחיל עם כמה הגדרות בסיסיות שישפיעו על ההחלטה שתתקבל. בראש הרשימה נמצאת השאלה איפה מתקיים האירוע – ומתי. היום אנחנו רואים לא מעט אירועי צהריים, וכך זוגות רבים נשבעים אמונים תחת כיפת השמיים בצהרי יום שישי.

אלא שהתאורה הטבעית בגן האירועים או בקיבוץ (או בכל לוקיישן פתוח אחר) היא תאורה שאיננה דומה כלל לאורות החזקים והמלאכותיים באולם האירועים בשעות הערב. אם כן, גם בחירת הצבעים, השילוב ביניהם והחומרים עצמם – כל אלו הן בחירות שחשוב לבצע בהתאם לתנאי התאורה במקום.

 

התאמה לסגנון האישי של הכלה

מאפרת מקצועית שנדרשת ללוות כלה ביום הגדול ביותר בחייה צריכה להתייחס לנקודה חשובה לא פחות (ואפילו יותר) – הסגנון האישי של הכלה.

יש נשים שלא נוהגות להתאפר וגם לא מרגישות בנוח עם איפור דרמטי במיוחד, אלא נמשכות לסגנון העדין, לצבעים הרכים ולמראה המינימליסטי. מנגד,  יש מי שמשתוקקת לבלוט, להדגיש את העיניים בצבעים חזקים ולהרגיש שהיום הזה שונה מכל יום שגרתי אחר.

ההעדפה האישית היא חשובה מאוד, אבל גם למאפרת יש הזדמנות להביע את עמדתה ולהציע הצעות. כך, אם האירוע צנוע וקטן, בחצר האחורית של ההורים או במתנ"ס של הקיבוץ, בהחלט ייתכן שהאיפור הדרמטי יתאים קצת פחות, ודווקא לאיפור הטבעי והעדין יהיה הרבה יותר מקום.

 

הציוד המתקדם והטוב ביותר

הבחירה בסוג האיפור המתאים לאירוע, לכלה, למקום ולשעה, היא בחירה לא פשוטה. יחד עם זאת, מאפרת מקצועית ומיומנת תוכל להפוך כל כלה לנסיכה אמיתית אם רק תצטייד בציוד המקצועי והטוב ביותר שיש.

עם כלי עבודה מדויקים, מבחר צבעים וגוונים, וגם שפע של רעיונות ומחשבה יצירתית, אפשר להעניק לכלה את כל מה שהיא צריכה כדי להרגיש הכי טוב שאפשר, ובדיוק כפי שחלמה ורצתה מאז שהייתה ילדה ודמיינה את האירוע הזה. למידע נוסף על סוגי איפור כלות ועל קורסי איפור מקצועיים לכלות ולערב – לחצי כאן.

סיכום ההמלצה
תאריך ההמלצה
קורס מומלץ
איפור כלות
מספר כוכבים
51star1star1star1star1star