צבעים לאיפור קבוע, אבקות ומכשירים, מיקרופגמינטציה ,הדמיית זקיקי שיער, חיזוק גבות או הצנעתן, הדגשת שפתיים או הבלעתן, במרכז השיווק תוכלו להתוודע אל הפוטנציאל העצום הגלום בתחום האיפור ולקבל ידע ומידע וחומרים בתחום זה.

מה שיפה בקלישאות, חבוטות ככל שיהיו זה שגלומה בהן אמת חיים. אחת האמיתות היא זו הבאה לידי ביטוי בקלישאה הרווחת  'מה שלא עושה  הטבע- עושה הצבע. מי כמוכן, קוסמטיקאיות ומאפרות יודעות זאת. לפעמים הטבע הוסיף יתר על המידה, לכן נכון לטשטש, להבליע, להצניע, להעלים. לפעמים הוא גורע, ואז יש להוסיף, להבליט, להדגיש.

איפור קבוע עיניים

איפור קבוע עיניים

מרכז לשיווק ולימוד איפור קבוע

לבד מהמוצרים הנדרשים לביצוע איפור קבוע, תוכלו להעשיר לא רק את ארונות המוצרים והתכשירים שבקליניקה  שלכן אלא גם את הידע. אחדים ממרכזי השיווק הם גם מרכזי הדרכה המציעים לימודים בתחום האיפור. מוצע לכן קורס לאיפור קבוע שבו תלמדו גם מחיקת איפור קבוע לרבות הסרת איפור קעקוע. במרכזים אלה תוכלו להתוודע אל טווח המחירים הרווחים הן בטיפולים והן בחומרים השונים. המכללה לאסתטיקה ידועה כאחת המכללות המובילות בתחום!

במרכז שיווק המכללה לאסתטיקה,  קוסמטיקאיות ומאפרות וכל מי שעוסקת באחד הענפים או השלוחות של תעשיית היופי מוצע לכן מבחר עשיר ומגוון של מוצרי איפור קבוע: איפור קבוע לגבות, הדמיית שיער (הדמיית זקיקי שיער), איפור קבוע לשפתיים, איפור קבוע עיניים ועוד.

הניסיון מוכיח ומאשר כי אותה הגברת בשינוי אדרת היא בכל זאת גברת אחרת, ודאי נכון הדבר כאשר מדובר באיפור. נשים רבות יעידו כי הן מוכנות להשקיע כל מאמץ נדרש ולייחד כל משאב אפשרי על מנת להיראות שונות מכפי שהן נראות, על מנת להיראות כפי שהן רואות עצמן בחלומות הוורודים, הרחוקים, הדוקרים…

היופי כן קובע!

ספק אם מי מאתנו מסוגלים לשכנע אישה שהיופי לא קובע. מי כמוה חשה וחושבת ויודעת ומשוכנעת כי היופי קובע. ועוד איך. לכן נשים רבות מוכנות להרחיק לכת (לנסוע ואף לטוס) כדי להתייפות באמצעות טיפולים שונים.

 איפור קבוע הוא אחת הדרכים האפקטיביות והחסכוניות להפיק תועלת רבה  בעלות סבירה ובמבחן התוצאה והזמן אף נמוכה. נשים רבות עשויות להעיד כי איפור לא רק מייפה אותן אלא מחזק את הביטחון ואת הדימוי העצמי. הוא משפר את איכות החיים ולו רק בשל העובדה כי הודות לאיפור מקצועי הן אינן מנסות להימנע מהופעה בציבור אלא ההיפך- הן שמחות להיראות, במיוחד כאשר הן שומעות מלים חמות ומחמיאות על אודות השינוי שהאיפור חולל בפניהן.

קיצור הדברים ותמציתם : זה המקום וזה הזמן להיחשף אל מגוון מוצרי איפור קבוע, מכשירים ותכשירים, קורסי לימוד והעשרה, וכל מה שיסייע לכן וללקוחותיכן להרבות יופי ושמחה בעולם.

נשמח לענות על כל שאלה שיש לכן בתחום האיפור הקבוע, המכללה לאסתטיקה ידועה בהתמחות שלה בתחום ובמגוון המוצרים הנמכרים אצלה. התקשרי או השאירי פרטים.


    השאירי פרטים ויועצת הלימודים תחזור אלייך בהקדם:



    שם מלא:


    כתובת אימייל:


    מספר טלפון:

    במה נוכל לעזור?

    סיכום
    לימוד איפור קבוע ומכירת ציוד
    סוג השירות
    לימוד איפור קבוע ומכירת ציוד
    שם הספק
    בית ספר המכללה לאסתטיקה,באר שבע,
    איזור
    ישראל
    תיאור
    המכללה לאסתטיקה מתמחה בתחום האיפור הקבוע, מלמדת את הקורס המקצועי ומוכרת מוצרים וציוד מקצועי למאפרות מוסמכות.