בחירת מוצרים בחנות איפור

לכל אישה יש את קופסת האיפור שלה. אולי היא מלווה אותה במהלך היום העמוס, ואולי זוהי הקופסה המקצועית שמאפשרת לה להעניק שירות מצוין ללקוחות. מה שבטוח הוא שהמבחר שמסתתר בתוכה צריך להיות עשיר, איכותי ובעיקר – מתאים לכל צורך, אירוע ומטרה. אז רגע לפני שאת ממלאת המזוודה הקטנה או את מגירת האיפור שלך, יש כמה מוצרים בחנות איפור שכדאי להכיר.

מוצרי איפור לפנים

אחד השלבים המרכזיים בתהליך האיפור הוא, כמובן, איפור הפנים. כאן נדרשים מספר מוצרים בסיסיים, מקרם הלחות שמזין את העור ומכין אותו ועד לסומק שמדגיש את עצמות הלחיים. כשאת ניגשת לבחור מוצרים בחנות איפור שימי לב לכמה פריטים מרכזיים וחשובים במיוחד: מייקאפ (נוזלי או אבקה), פודרה וסומק, קונסילר וכמובן המברשות שיאפשרו לך לקבוע את המידה הנכונה לכל מרכיב, לכל גוון ולכל אלמנט.

מוצרי איפור לעיניים

נמשיך אל העיניים, אלו שזקוקות להדגשה ולאיפור מדויק מאוד. אייליינר איכותי ידגיש את העיניים ועם בחירה נכונה של גוון ועובי תוכלי ליצור אשליה של עיניים גדולות (גם כשהן לא) ולהתגבר על אתגרים כמו עיניים קרובות מדי. להשלמת איפור העיניים מומלץ לשלב גם צללית רכה ונעימה ליומיום או צבעים קצת יותר חזקים ובעלי נוכחות לאירועים ולמפגשים חברתיים. המסקרה תדגיש את הריסים, ובמידת הצורך אפשר להשתמש גם בפריימר שרק ישדרג את התוצאה היפהפייה.

מוצרים בחנות איפור – גם לשפתיים

אי אפשר לדבר על מוצרי איפור בלי להתמקד בשפתיים. בעלות שפתיים דקיקות מחפשות דרכים למלא ולהדגיש אותן, ומי שמעדיפה גוונים טבעיים תשמח להצטייד בשפתון בדיוק בצבע המועדף עליה. למרבה המזל יש היום של שפע של מוצרים בחנות איפור, מליפסטיק ועד ליפגלוס, וגם עפרון שפתיים שנשים רבות לא יכולות לדמיין את החיים בלעדיו. האיכות, גם כאן, קריטית.

איך בוחרים מוצרי איפור?

הכלל החשוב ביותר בתהליך קבלת ההחלטות שלך הוא, ללא ספק, כלל ההתאמה האישית. נניח שלחברה הכי טובה שלך יש שפתון אדום מטריף וצללית חומה שנראית נפלא. רכישת הפריטים הללו רק משום שהם כל כך מדויקים עבורה – היא לא זו שתבטיח לך הצלחה. כל אישה היא ייחודית ולכל אחת מאיתנו גוון עור שונה, צבע עיניים קצת אחר ואיך לא, גם סטייל משלה. לכן, גם מה שנראה נהדר על חברה טובה או על הדוגמנית בקטלוג (או באינסטגרם), ניסוי וטעיה הם חשובים. בדקי את המוצרים, את הגוונים ואת מה שבאמת נכון לצרכים האישיים שלך, ואל תתפתי לקנות את הליפסטיק הספציפי של גל גדות ממודעות הפרסום, פשוט משום שלא בטוח שמה שמחמיא לה נכון גם לך. ולהיפך.

על מחירים ועל איכות

לבסוף, חשוב לזכור שהמחיר קובע, אבל הוא לא זה שמכריע. במילים אחרות, כשאת מחפשת סומק איכותי, צללית טובה או ליפגלוס שיעניק ברק לשפתיים שלך, עמדת המבצעים היא לא תמיד המקום שבו כדאי לחפש אותם. איכות המוצרים תבטיח לך איפור שיחזיק מעמד גם אחרי רצף של פגישות עסקיות, סידורים ואירוע משפחתי. זו גם הדרך לדעת שבכל רגע ביממה האיפור שלך נראה מדויק, בלי מסקרה שנמרחת או סומק שנעלם ומשאיר אותך חיוורת דווקא כשאת רוצה לזהור במלוא דרך. יש היום שפע של מוצרים בחנות איפור, חלקם איכותיים וטובים, עמידים וחזקים, אחרים פשוטים וזולים הרבה יותר. בדקי מה נכון עבורך באופן אישי, ומה באמת יעשה את העבודה – ואלה הפריטים שכדאי להכניס לקופסת האיפור שלך. למידע נוסף על מוצרים בחנות האיפור לחצי כאן.

סיכום
product image
דירוג הכותב
1star1star1star1star1star
דירוג גולשים
5 based on 1 votes
שם המותג
מוצרי איפור
שם המוצר
איפור