בקורס איפור תלמדי מגוון רחב של נושאים, לכל בית ספר יש את תוכנית הלימודים שלו.

מה תוכנית הלימודים לקורס איפור?

במכללה בבאר שבע, אנו מתמקדים ומרחיבים את הנושאים הבאים:

  • היסטוריה של האיפור

קורס איפור ייצא לדרך בהיכרות מעמיקה של ההיסטוריה, נבין מה היו שימושי האיפור בעבר וכיצד התפתח התחום עם השנים, עד לשיטות ולחומרים המהווים חלק בלתי נפרד מהאיפור המודרני כפי שאנחנו מכירים אותו כיום.

  • איפור פנטזיה.

בחלק זה של לימודי איפור נלמד איך לתכנן איפור ייחודי בפנים או בחלקי גוף שונים, בהתאם להנחיות ההפקה שעליה אנחנו עובדים או לפי בקשת הלקוחה. נכיר את כלי העבודה המתאימים, את צבעי המים, את העפרונות ואת הצלליות, ובנוסף נשלב הדבקה של אבני חן וריסים כמו גם טקסטורות נספות ונוצות בהתאם לסטיילינג.

  • תיקוני פנים ע"י איפור

נשים שונות מעידות על פגמים שונים שהן מעוניינות לתקן ולטשטש – ובחלק הזה של קורס איפור נלמד איך לתת להן בדיוק את מה שהן מחפשות. במהלך הלימודים נגלה איך מתקנים אף צר או רחב מידי, עיניים קרובות או רחוקות, בולטות או שקועות, שפתיים צרות או כאלה שאינן שוות ועוד.

  • איפור שפתיים

נכיר לעומק מגוון שיטות לאיפור השפתיים, לבחירת הצבעים המתאימים, לעיצוב ולתיחום, וכן נלמד כיצד ניתן להשתמש בכלי האיפור ובצבעים שברשותנו כדי לצמצם פגמים שונים במבנה הקיים של השפתיים.

  • איפור עיניים

בשלב זה נלמד איך לאפר כל אחד מחלקי העין, לרבות העפעף, הצללית והגבה, וכן נבין מתי נכון להשתמש בעיפרון או באייליינר, איך יוצרים אשליה של עיניים קטנות יותר ואילו טכניקות מסייעות לנו דווקא ליצור תחושה של עיניים גדולות יותר

  • עיצוב גבות

חלק בלתי נפרד מלימודי איפור הוא גם עיצוב הגבה, כך שתשלים את האיפור ותתאים למבנה הפנים, וכן נלמד להשתמש בכלי האיפור ובחומרים השונים כדי לצבוע את הגבה או לשוות לה צורה שתחמיא יותר ללקוחה.

  • מורפולוגיה של הפנים

מורפולוגיה היא למעשה תורת הצורות, ובחלק הזה של הקורס נכיר את מבנה הפנים ונלמד מה היא צורה אידאלית ואיך ניתן לאפר את הלקוחות באופן שיקרב אותן אל הפנים האידאליות. נלמד את הפרופורציות שאליהן צריך לשאוף ואת הדרכים הטובות ביותר להגיע קרוב ככל הניתן לפרופורציות אלה, גם כאשר פני הלקוחה אינן בנויות על פי המבנה הזה.

  • תורת הצבע

לאחר שלמדנו על מבנה הפנים, הגיע הזמן להתמקד בבחירת הצבעים איתם נאפר את הלקוחות. בחירת הצבעים תלויה במשתנים רבים, לרבות גוון העור של הלקוחה, הצבעים הקיימים (שיער, עיניים וכיו"ב) וכן מטרת האיפור, שכן סגנון וצבעים שיתאימו לאירוע שונים מאלה שיותאמו להפקת אופנה או לאיפור יומיומי.

  • איפור מותאם לכהות עור

גווני עור שונים זקוקים להתאמה שונה של צבעים, ובמסגרת לימודי איפור נבין כיצד ניתן להתאים את הצבעים והחומרים שלנו אל גוון העור של הלקוחה, לצורך השגת תוצאה מרבית.

  • איפור כלה

איפור כלה שונה ומיוחד לעומת סוגי איפור אחרים. הכלה זקוקה לאיפור יציב, שיראה במיטבו החל משלב הצילומים ועד לסוף האירוע. בחלק זה של הקורס נלמד אילו כלים וחומרים יתאימו יותר לכלות, וכן כיצד ניתן לבחור סגנון שיתאים לכל כלה.

  • איפור יום

נלמד מה ההבדל המרכזי בין איפור יום לבין איפור ערב או אירועים, ונבין מהי הדרך הטובה והנכונה לאפר ולהתאפר בחיי היומיום.

  • איפור ערב

צרכי הלקוחה בדרך כלל שונים בערב, כשהיא יוצאת לבילוי או לאירוע, ולכן יש צורך בהתאמת איפור ערב ובבחירת חומרים וצבעים שיתאימו לאירועים שונים.

  • איפור עור מבוגר

נלמד את כל מה שצריך לדעת על עור בוגר, נגלה אילו מוצרים ותכשירים קיימים ומה הדרך הטובה ביותר להשתמש בהם. בחלק זה תקבלו מכלול שלם של טיפים וטכניקות איפור שונות, שהן ייעודיות לנשים בוגרות.

 

יש מידע נוסף שחשוב שתדעי על הקורס ונשמח אם נוכל לענות לך אישית:


    השאירי פרטים ויועצת הלימודים תחזור אלייך בהקדם:



    שם מלא:


    כתובת אימייל:


    מספר טלפון:

    במה נוכל לעזור?

     

    לפרטים נוספים על הקורס