טיפולי פנים בעידן שאחרי הקורונה – נקודות חשובות

נגיף הקורונה שינה את שגרת החיים כפי שהכרנו אותה, ונדמה שתעשיות רבות נפגעו מאז נחשפנו לראשונה לשמו של הנגיף. גם ענף הקוסמטיקה והטיפוח נפגע, ורבים מהעוסקים בתחום אף החלו לחפש תעסוקה חלופית, בזמן שהלקוחות ניסו לאתר בכל זאת דרכים יצירתיות לקבל מענה לצרכי הטיפוח שלהם. עם זאת, היום כבר ברור לחלוטין שאפשר לחזור לשגרה, גם אם היא נראית מעט אחרת. נשות מקצוע רבות ממשיכות להעניק טיפול פנים ללקוחות, והן עושות זאת תוך הקפדה על נהלי עבודה מעט שונים ובהתאם לדרישות משרד הבריאות. כך ניתן להמשיך וליהנות ממבחר טיפולי פנים בעידן שאחרי הקורונה, ולהרגיש בטוחים יותר לכל אורך הדרך.

הוראות בטיחות לביצוע טיפולי פנים בעידן שאחרי הקורונה

בישראל, כמו במדינות רבות בעולם, מנסים לשמור על שגרה מסוימת ולהימנע מעצירת הפעילות העסקית. עבור הקוסמטיקאיות ועבור מכוני היופי, זוהי נקודה משמעותית המאפשרת להם לנשום לרווחה ולהמשיך להעניק שירות מתקדם לנשים ולגברים כאחד. עם זאת, כדי להעניק טיפולי פנים בעידן שאחרי הקורונה מומלץ להכיר לעומק את הוראות הבטיחות ואת ההנחיות של משרד הבריאות, שכן אלה יכולים לסייע בצמצום החשיפה לנגיף – ובמניעת הדבקה. כך ניתן לשמור הן על בריאותן של נשות המקצוע והן על בריאות הלקוחות.

סביבת העבודה הבטוחה, הבריאה והנעימה, היא זו שמעניקה לכל לקוח ולקוחה חוויית טיפול מצוינת, בסטנדרטים הגבוהים ביותר. היא גם זו שמאפשרת לכל בעלת עסק להמשיך לפעול על פי כללי הבטיחות והסניטציה, באופן מלא.

 

חשיבות ההקפדה על כללי הבטיחות בטיפול

בעוד שירותים רבים אחרים ניתן להעניק גם מרחוק, דרך הטלפון או הזום למשל, לטיפולי הפנים אין תחליף אידאלי. תכשירים לשימוש ביתי יכולים לסייע לנשים במידה כזו או אחרת, אבל הטיפול היסודי והמעמיק הניתן על ידי אשת המקצוע הוא בכל זאת עולם ומלואו. מצד שני, עבור רבות מן הנשים הדאגה לטיפוח ולאסתטיקה איננה מחליפה את הדאגה לבטיחות ולבריאות, ולכן סביר כי חשוב להן לקבל טיפול במכון שפועל על פי הסטנדרטים המחמירים ביותר, ובהתאם לכל ההנחיות של משרד הבריאות. הן אף מבקשות לדעת זאת מראש, טרם קביעת הטיפול וההגעה אל חדר הטיפולים. אם כן, לפני שאת מקבלת את הנשים בקליניקה הפרטית שלך, הכירי את הדרישות ואת ההנחיות, וודאי שאת פועלת בהתאם כדי לספק לעצמך ולאחרות סביבה בטוחה יותר.

טיפולי פנים בעידן שאחרי הקורונה – איך זה נראה?

על אף שבמהותם טיפולי הפנים נותרו בעינם, הקוסמטיקאית נדרשת להתאים את הסביבה כולה למציאות החדשה.

ראשית, עליה להקפיד על חיטוי תכוף של משטחי העבודה ועל שמירת ההיגיינה במקום. לצורך כך יש להקפיד על חיטוי מלא של הציוד והכלים, של הכיסא ואף של מיטת הטיפול. ב

מידה ונעשה שימוש בחלוקים או במגבות, כמובן יש צורך להחליפן בין כל טיפול, דרישה בעלת חשיבות רבה גם במצבי שגרה, ובוודאי אחרי עידן הקורונה.

כל זאת ועוד, לאורך הטיפול כולו על הקוסמטיקאית להקפיד לעטות מסכה וכן עליה להשתמש בכפפות.

היא אף נדרשת להקפיד על צמצום ההתקהלות במקום כדי להבטיח גם ריחוק חברתי במידת האפשר. ניתן לעשות זאת בדרכים שונות, למשל על ידי בקשה כי הנשים יגיעו אל המקום ללא מלווים וכן על ידי בקשה מהלקוחות כי יגיעו בזמן אל הטיפול – ולא מוקדם מדי, בעת שבמקום שוהים לקוחות אחרים.

את מוזמנת להתקשר אלינו או אל משרד הבריאות כדי להבין לעומק מה מותר, מה אסור ואיך ניתן לבצע טיפולי פנים בתקופה זו כדי להבין לעומק מה תוכלי לעשות כדי להגן על עצמך ועל הלקוחות שלך בצורה הטובה והנכונה ביותר.

סיכום ההמלצה
תאריך ההמלצה
מספר כוכבים
51star1star1star1star1star