המדריך המקצועי לציוד לאיפור קבוע.

בחירת הציוד הנכון לאיפור קבוע זה שלב מאוד חשוב לתחילת העבודה, ויש שיגידו שזה השלב הכי חשוב. לא חשוב כמה תהיי מאפרת טובה, אם הציוד שלך לא איכותי ולא מיועד לעבודה ממושכת ומדוייקת, התוצאות ייראו בהתאם, ולכן מדריך זה נכתב. כמובן שאין תחליף להתאמה מדוייקת של הציוד למאפרת ולכן חשוב שתגיעי לחנות, תרגישי את הציוד כשהוא עובד ותקבלי הסברים על הציוד כדי שתוכלי לרכוש את מה שבאמת מתאים לך.

איך עובד איפור קבוע? פשוט מאוד.

הרעיון די דומה לקעקוע. המאפרת או הקוסמטיקאית עושה שימוש במכשיר מיוחד אשר מחדיר במהירות מחט שמחדירה צבע לשכבה העור העליונה. התהליך לא כל כך כואב עבור המטופלת אך מאחר ומדובר שהחדרה של מחט, בכל זאת יש פגיעה מסוימת. אך אל דאגה, תהליך ההחלמה הינו מהיר ואורך רק כשבוע ותוך פחות מחודש הלקוחה שלך תיראה מצוין גם שהיא מתעוררת משינה !

חשוב לציין כי רוב הנשים לא באמת רוצות איפור קבוע ! רובן לא מעוניינות לקום מאופרות בבוקר אלא רק להדגיש ולהבליט אזור מסוים בו הן מרגישות חסך או צורך לשינוי. הרעיון הוא בעצם לבצע "הדגשת תווים" על ידי חיזוק תווי הפנים הטבעיים אצל הלקוחה…

כמובן שהסבר זה מיודע רק למאפרות מדופלמות ואת מוזמנת לקרוא ולברר פרטים נוספים על הקורס כאן.

מכשיר לאיפור קבוע

 

למה העסק שלך צריך מכשיר מקצועי לאיפור קבוע?מכשיר מקצועי לאיפור קבוע

איפור קבוע הוא אחד הטרנדים הכי נחשבים בשנים האחרונות בקרב נשים רבות ומהווה ממש פריצת דרך בכל הקשור לנוחות עבור נשים שאוהבות להתאפר.
חשבי מה את יכולה להציע ללקוחה שלך: אייליינר שלא יורד גם שיוצאים מהבריכה, ליפסטיק בצורה קבועה גם אחרי הנשיקה הכי גדולה והתארגנות בבוקר תוך פחות מ-10 דקות הם רק חלק מהיתרונות שאת יכולה להציע בכך שתציעי להן איפור קבוע במגוון אפשרויות…

 

איפור קבוע – טיפולים פופולאריים בקרב נשים:

  • איפור קבוע לגבות – מומלץ לנשים הסובלות מדלילות, חוסר צמיחה או קרחות.
  • איפור קבוע לשפתיים – נשים בעלי שפתיים דקות אשר רוצות שפתיים מלאות וחושניות.
  • איפור קבוע לעיניים – נשים רבות אוהבות להוסיף איפור עדין אותו הן נוהגות לשים בדרך קבע.

 

3 טיפים שיעזרו לך לרכוש מכשיר לאיפור קבוע:

1. "סוף מעשה במחשבה תחילה".
בדקי טיפה על התחום על מנת להבין מה הן האפשרויות העומדות לרשותך מה זה כולל.

2. וודאי כי יש למכשיר תקנים.
חייב להימצא תקן ישראלי ואף מומלץ שיהיה תקן אירופאי FDA .

3. מכשיר לאיפור קבוע עם נתונים טובים.
חשוב שהמכשיר יהיה מהיר על מנת להפחית את הכאבים אצל הלקוחה ושהסגירה שלה תהיה נכונה על מנת לספק כמות טובה של צבע בזמן העבודה.

 

אבקות לאיפור קבוע

האבקות לאיפור הקבוע משמשות כתוספת לצבע האיפור.

השימוש באבקות הוא לקבלת צבע חזק או מודגש יותר באיפור קבוע. השימוש באבקות מאפשר למאפרת בשיטת האיפור קבוע להתאים את הצבע וגוון האיפור לעור הלקוחות בצורה מקסימלית. האבקות גורמות לחדירה קלה ומהירה של הפיגמנט לעור. האבקות מועילות במיוחד כאשר את נתקלת בסוגי עור מסויימים עם בעיות בקליטת הצבע גם לאחר מספר חיזוקים. הכמות הרצויה היא שליש אבקה לעומת שני שליש צבע לאיפור קבוע, ואז יש לערבב את הצבע עד לקבלת מרקם אחיד. אין לערבב עם צבע שלא מאותה סדרת צבעי האיפור הקבוע .

 

לופה וציוד קוסמטי 

כאשר מדברים על לופה מדברים על עדשת הגדלה ייחודית בעלת יכולות פלורסנט שמטרתו היא להגדיל את החלק שאותו את מאפרת. עדשת הלופה מורכבת מ90 נורות לד בעוד יש סוגי לופה אשר מציעים כפל של מספר נורות. הלופה היא מנורה שמתאימה לעבודה יעילה בכל תחום בקוסמטיקה ולא רק באיפור קבוע.

 

 

סיכום
product image
דירוג הכותב
1star1star1star1star1star
דירוג גולשים
5 based on 1 votes
שם המותג
איפור קבוע
שם המוצר
ציוד לאיפור קבוע