מה לומדים בקורס למניקור ופדיקור?

להלן, פירוט נושאי הקורס:

תרגול מעשי

  • מבנה העור והציפורן –

השיעור הראשון בלימודי מניקור ופדיקור כולל היכרות עם מבנה הציפורן והעור, ועם האנטומיה של כף הרגל. היכרות מעמיקה זו היא חיונית לאבחון תופעות שונות בכף היד וברגל – הצעד הראשון טרם תחילתו של הטיפול.

  • מניקור – טיפול בכפות הידיים

כפות הידיים דורשות יחס מיוחד והשקעה מרבית כדי לשמור עליהן היגייניות, מטופחות ומסודרות. בשלב זה בקורס נלמד איך נכון לטפל בכפות הידיים, אילו שיטות עבודה קיימות ומה הם החומרים האיכותיים ביותר.

  • שיטות וטכניקות: מניקור אמריקאי

קורס מניקור פדיקור כולל גם היכרות עם שיטות וטכניקות שונות, בהן מניקור אמריקאי – שיטה שכוללת מניקור ללא טבילה במים, אלא עם מרכך עור.

  • מריחת לק

בנוסף לטיפול באסתטיקה, בעור ובבעיות שונות, מריחת לק היא השלמה מצוינת לטיפולי מניקור ופדיקור, ובשיעור זה נלמד את השיטות הטובות ביותר למריחת לק, את סוגי החומרים הקיימים ואת הדרכים לבחירת צבעים בהתאם לגוון העור של הלקוחות.

  • טיפול לסכרתיים

במסגרת לימודי מניקור פדיקור חשוב לתת תשומת לב מיוחדת לטיפול רגליים בקרב חולי סכרת. מניקור ופדיקור רפואי בחולים מסייע לשמירה על כפות הרגליים ולמניעת זיהומים ופצעים שעשויים להתרחש בעקבות הנטייה של הסכרתיים לפגיעה בעצבי הרגל ובאספקת הדם אל הרגליים. מסיבה זו בדיוק, נתמקד בחלק זה של הקורס בטכניקות לפדיקור רפואי בלקוחות אלה.

  • עבודה עם סכיני סקלפל , גרדו , מיכשור חשמלי וחומרים ממיסים

טיפולי מניקור פדיקור כוללים מכשירים חשמליים שונים, חומרים ממיסים וכלי עזר נוספים שתורמים להצלחת הטיפול ולהשגת תוצאות איכותיות ומרשימות. בחלק זה נלמד להכיר את הכלים והמכשירים השונים, ואת הדרכים שבהן כלים אלה משמשים אותנו במהלך הטיפול.

  • פדיקור – טיפול בכפות הרגליים שיטות וטכניקות

נלמד את כל השיטות המובילות בתחום הפדיקור, לצורך טיפול נכון בכפות הרגליים, ולטיפוחן.

  • טיפולים מיוחדים בציפורן חודרנית, התקשויות, ביבלות ופטריות.

בחלק זה של לימודי מניקור פדיקור נלמד לזהות מקרים של ציפורן חודרנית, פטריות, יבלות והתקשויות בעור, נבין מדוע תופעות אלה מתרחשות, מה הן שיטות הטיפול הקיימות וגם איך ניתן למנוע אותן – מידע חשוב גם עבורנו כמטפלות וגם עבור הלקוחות שלנו.

  • שימוש נכון בכלים וחומרים

נלמד להכיר את כלי העבודה השונים ואת מגוון החומרים הקיימים, וכיצד נכון ובטוח ביותר להשתמש בהם, בין אם בחדר הטיפולים הביתי ובין אם בקליניקה או במכון.

  • טיפול מיוחד בעזרת פראפין

פראפין הוא חומר ייחודי, אשר החדרתו אל העור מסייעת לטפח את הרגל באופן מקסימלי. בחלק זה של הקורס נלמד להכיר את הפראפין לעומק ונבין כיצד הוא תורם לטיפוח הרגל, ואיך משתמשים בו.

  • פילינג לרגליים וידיים

פילינג היא אחת השיטות המובילות והטובות ביותר לטיפוח הידיים והרגליים, ובשיעור זה נלמד שיטות עבודה וחומרים מתאימים, אשר יעניקו ללקוחות שלנו עור חלק ועשיר בלחות.

  • עיסוי ידיים ורגליים

לימודי מניקור פדיקור בבאר שבע כוללים גם פינוק נוסף ללקוחות – עיסוי ידיים ורגליים. בשלב זה נבין איך שילוב העיסוי יכול לתרום לטיפול, מהי הדרך הנכונה, הבטוחה והטובה ביותר להעניק עיסוי מפנק בכפות הידיים וברגליים, ובאילו חומרים כדי להשתמש לצורך העיסוי ולשמירה על ההיגיינה של המטופל ושלך כמטפלת.

הקורס מעניין אותך? ההרשמה לקורס הקרוב בעיצומה, להזכירך – מבצע קורס פלוס קורס נוסף בחינם עדיין בתוקף.


    השאירי פרטים ויועצת הלימודים תחזור אלייך בהקדם:



    שם מלא:


    כתובת אימייל:


    מספר טלפון:

    במה נוכל לעזור?