תיאור הפרויקט

עיניים גדולות ויפות עם ריסים ארוכים ומודגשים. זוהי שאיפתן של נשים רבות, שרוצות להרגיש תמיד במיטבן ולהיראות יפות וזוהרות. כדי לעגל את הריסים וכדי לעבות אותן מעט אנחנו נעזרות לא פעם בכלי איפור או במסקרה, אבל השיטה הזו מצריכה לא מעט אנרגיות. אנחנו צריכות לקנות מסקרה מדי כמה חודשים, להצטייד במעגל ריסים ולקחת איתנו את שני הפריטים הללו לכל מקום, שהרי איפור מטבעו נוטה להיעלם או להיחלש במהלך היום הגדוש.

כבעלת מקצוע שעולם היופי והטיפוח מוכר לה היטב, גם את יכולה להציע ללקוחותייך פתרון יעיל הרבה יותר, עם חומרים להרמת ריסים וטכניקה מיוחדת וחדשנית שתשיג את המטרה בקלות ובמהירות. בנוסף ולהבדיל את שני הטכניקות, בחנות יש גם ציוד להלחמת ריסים – התקשרי 08-6236191

ריסים מושלמים לזמן ממושך

אם המסקרה משיגה תוצאה טובה למשך כמה שעות (במקרה הטוב), הרמת ריסים בדרך מקצועית ובאמצעות חומרים להרמת ריסים היא ללא ספק פתרון ארוך טווח. נשים רבות בישראל ובעולם גילו את היתרון הגדול שלה, ונשות מקצוע שמעוניינות להציע את השירות הייחודי לומדות את השיטה במסגרת קורס הרמת ריסים. בסופו של התהליך, שיימשך כ-45 דקות, צפויה הלקוחה לצאת מהקליניקה כשהיא מתהדרת בריסים מודגשים ויפים. בפשטות היא תרגיש נפלא כפי שהיא מרגישה רגע לאחר שהיא מסיימת למרוח מסקרה, אבל כעת ייחסכו ממנה האנרגיות הללו למשך כמה שבועות.

אילו חומרים להרמת ריסים תצטרכי?

כדי להבין אילו חומרים להרמת ריסים נדרשים במסגרת הטיפול כדאי להבין את התהליך עצמו. בתחילת הטיפול תצטרך הלקוחה לעצום את עיניה בזמן שבעלת המקצוע תפריד את הריסים ותמרח דבק על בסיס מים, וכן חומר מנטרל. שני רכיבים אלה חיוניים ליצירת המראה המוארך והמופרד של הריסים, כך שעליהם ללא ספק קשה לוותר. בנוסף, וחשוב לא פחות מכך, יש להצטייד בצבע מתאים (לרוב שחור, אבל יש מי שתעדיף חום). צביעת הריסים היא קריטית, שכן היא זו שנותנת את המראה המודגש, זה שלרוב מושג באמצעות מסקרה. זהו טיפול פשוט למדי, שבצדו אין כל כאב, גם אם יש מי שאולי תרגיש מעט עקצוצים. מה שבטוח הוא שאין לך צורך במסקרה או מעגל ריסים, כך שמדובר בשני פריטים שתוכלי למחוק מרשימת הקניות שלך.

למידע נוסף על קורס להרמת ריסים.

למידע על קורס שזירת ריסים

הרמת ריסים או מסקרה?

השאלה הגדולה שמעסיקה את הלקוחות וגם את נשות המקצוע המטפלות בהן היא מה איזו שיטה עדיפה יותר. השיטה הקלאסית והמוכרת שכוללת שימוש במסקרה שניתן לרכוש בחנות למוצרי איפור, או השיטה החדשנית של הרמת ריסים, שחוסכת את הצורך במסקרה למשך חודשיים או שלושה. הטכניקה של הרמת ריסים ללא ספק מנצחת ומשתי סיבות עיקריות. ראשית, זוהי טכניקה שמבטיחה תוצאה יפה וטבעית להפליא, ומי שמכורה למסקרה ולוקחת אותה לכל מקום תגלה שמדובר בפתרון יעיל למדי. שנית, זוהי גם דרך טובה לחסוך לא מעט עלויות. מסקרה איכותית תעלה לנו סכום מכובד, ובהיעדר צורך במסקרה במשך שלושה חודשים תמימים יכולה הלקוחה לחסוך את הכסף לאורך זמן. בלי הלחמת ריסים, בלי תוספות מלאכותית ובמראה שנראה טבעי, התוצאה שמתקבלת היא פשוט תוצאה מצוינת. אפשר להבין למה הטכניקה הזו זוכה למחמאות, ולמה נשים רבות בוחרות בה כדי להעניק לריסים מראה מדויק ומרשים. מי שבוחרת להציע את השירות גם לאורחות הקליניקה תזכה לכמה נקודות בונוס משמעותיות, ולביקוש גבוה מקהל היעד – מטרה חשובה כשלעצמה.

סיכום
product image
דירוג הכותב
1star1star1star1star1star
דירוג גולשים
5 based on 1 votes
שם המוצר
ציוד להלחמת ריסים