תיאור הפרויקט

מה תפקיד הסטריליזטור ואיך הוא מחטא?

סטרליזטור חשמלי

סטרליזטור חשמלי

תחום הטיפוח הוא תחום בעל משמעות אדירה, ולא רק על המראה החיצוני שלנו. נכון, טיפולים קוסמטיים והליכים כמו מניקור או פדיקור תורמים באופן ניכר לתחושה האישית שלנו. אנחנו מרגישות נפלא ונראות נהדר. אנחנו גם מקפידות להמשיך ולקבוע טיפולים כדי לרענן את העור ואת הגוף, להרגיש במיטבנו ולהיראות תמיד מטופחות. עם זאת, קוסמטיקאית מקצועית שדואגת לא רק לאיכות התוצאה אלא גם לבריאותן של הלקוחות שלה היא זו שמקפידה לחטא את המוצרים השונים לפני השימוש.

לשם כך נעשה שימוש במכשיר חשמלי שנקרא סטריליזטור, וכדאי להבין איך הוא פועל בדיוק.

החשיבות של סטריליזטור

אם נגדיר את זה בפשטות, סטריליזטור הוא המכשיר שמאפשר לנו לחטא את הכלים שבהם אנחנו משתמשות.

בקליניקה שלך, בוודאי אם היא פעילה ואם נשים רבות מגיעות כדי ליהנות מטיפולי היופי, יש תחלופה גדולה לא רק של לקוחות אלא גם של כלי עבודה. מאחר ורוב הכלים משמשים פעמים רבות במהלך יום עבודה אחד, חיטוי הוא צעד בסיסי וקריטי שמבטיח היגיינה ושמירה על בריאותן של המטופלות שלך. עם מכשיר חשמלי קטן שמוצא את מקומו בפינת השולחן או בעמדה נוחה אחרת, קל הרבה יותר להשיג בדיוק את המטרה הזו.

סוגי סטריליזטורים שונים

היום אפשר למצוא סטריליזטור מסוגים שונים ומגוונים. למשל, סטריליזטור גרגרי קוורץ הוא מכשיר חשמלי קומפקטי למדי, כזה שלא תופס הרבה מקום על שולחן העבודה ומאפשר גם ניידות רבה אם את שואפת להעניק שירות בבית הלקוחה, למשל. המכשיר הזה גם קל מאוד (קילו אחד בלבד), והוא פועל באמצעות חימום לטמפרטורה גבוהה שמאפשרת את פעולת החיטוי.

לעומת זאת, סטריליזטור יבש הוא מכשיר קצת יותר גדול וגם כבד הרבה יותר (13 קילוגרם בערך). עם מדפי נירוסטה ושטח פנים גדול הוא יכול לחטא מספר כלי עבודה במקביל, אבל כדאי לזכור שהוא ממש לא מתאים למי שמתניידת בין לקוחות והוא גם צפוי לתפוס מקום רב בשטח הקליניקה.

כך נקבע מחירו של סטריליזטור

השאלה המתבקשת הבאה היא, כמובן, שאלת המחיר. באופן טבעי יש טווח רחב למדי של מחירים – בהתאם למבחר המכונות מהן תוכלי לבחור. דגמים קטנים יחסית יעלו בין 2,500 ל-3,000 שקלים, בעוד סטריליזטור יבש גדול יותר יעלה 4,500 עד 5,000 שקלים.

חשוב גם לזכור שעבור מכשיר גדול רצוי לרכוש ארונית או שולחן עבודה בגודל מתאים כדי שניתן יהיה להציב עליו את הסטריליזטור. כך העבודה תהיה נוחה ונעימה הרבה יותר, השירות שתוכלי להעניק יהיה איכותי יותר, והקליניקה תיראה מסודרת ומזמינה הרבה יותר.

בחנות תוכלי למצוא מגוון מכשירי חיטוי במחירים שונים – צרי קשר היום ונחזור אלייך עם כל הפרטים.

סיכום
product image
דירוג הכותב
1star1star1star1star1star
דירוג גולשים
5 based on 1 votes
שם המותג
מגוון יצרנים
שם המוצר
סטרליזטור