תיאור הפרויקט

מכשיר לחימום שעווה – איכות ללא פשרות

Depileve wax heater מחמם שעווה 800g

ניתן למצוא מגוון מחממי שעווה בחנות

כל מי שעוסקת למחייתה בתחום הסרת השיער בוודאי מתלבטת האם יש צורך להשקיע במכשיר לחימום שעווה, או שמא ניתן להסתפק בפתרון פשוט וזול.

רגע לפני שתעני על השאלה הזו בעצמך חשוב שתכירי את היתרונות של המכשירים האיכותיים יותר ואת הבעיות שעשויות להיווצר במכשירים פשוטים שיתרונם הגדול הוא (אולי) במחיר.

היתרון הראשון והחשוב הוא הטמפרטורה. שימוש בשעווה בטמפרטורה שאיננה מדויקת הוא מהלך שעשוי להוביל לכאב רב ואף להותיר כוויות על גופה של המטופלת.

שנית, גם לאחר שתגיעי אל הטמפרטורה הרצויה בהחלט כדאי שתדעי לשמור עליה, שכן אחרת עשויה השעווה להתקרר מהר או לחלופין – להתחמם יתר על המידה.

התקשרי למחירים ולמגוון המכשירים בחנות  08-6236191

הזמן והנוחות שלך

מכשיר לחימום שעווה שהוא מכשיר איכותי ומקצועי יביא עוד שני יתרונות גדולים מאוד:

האחד – חיסכון בזמן. אם במכשירים הוותיקים והפשוטים יותר נדרשת להפסיק את המכשיר בעצמך או לחמם את השעווה פעם נוספת בזמן הטיפול עצמו, הרי שמכשור מתקדם יחסוך לך את הזמן הזה. המכשיר ישמור על הטמפרטורה מבלי שתצטרכי להשגיח עליו, וגם מבלי שתצטרכי לעצור את הטיפול ולהעביר את הזמן עם המטופלת לריק בזמן שהשעווה מתחממת מחדש.

יתרון זה מוביל גם ליתרון החשוב הבא, והוא נוחות רבה. מעתה תיעשה העבודה כולה הרבה יותר נעימה, פשוטה ויעילה, וזה בהחלט חשוב כאשר את נדרשת לנהל עסק משלך ולארח לא מעט לקוחות.

סמכשיר נוח – טיפול נוח

זכרי שככל שתקפידי לרכוש מכשיר לחימום שעווה שיהיה נוח עבורך, כך הטיפול כולו יהיה הרבה יותר נוח גם למטופלת שלך, וגם העבודה כולה תזרום בצורה טובה הרבה יותר.

למשל, מכשיר שהתפעול שלו פשוט או שאינו דורש ממך לגעת בעצמך באזורים החמים (מאוד) הסמוכים אל השעווה יעשה לך את החיים הרבה יותר קלים.

מעבר לכך שהסרת שיער – ואין זה משנה באיזה חלק בגוף – היא לרוב לא נעימה עבור המטופלות.

אם כן, שעווה איכותית בטמפרטורה הנכונה היא הכרחית כדי שתוכלי להקל עליה את התהליך עד כמה שניתן.

בחנות תוכלי למצוא מגוון רחב של כל מוצרי השעווה

בחנות בבאר שבע תוכלי למצוא מגוון רחב של כל מוצרי השעווה