תיאור הפרויקט

מכשיר אפילציה – יתרונות

בין מגוון השיטות הקיימות כיום להסרת שיער, בהן הפינצטה הקלאסית, שעווה חמה ומכשירי לייזר שונים, ישנה עוד שיטה אחת יעילה ומדויקת, הלא היא שיטת האפילציה.

בפשטות, מכשיר אפילציה כולל מחט חשמלית שתפקידה לחמם את זקיק השערה כדי להרוס אותה מהבסיס, תוך ניתוק זקיק השערה מאספקת התזונה שלה. כפי שאפשר אולי להבין מתוך תיאור זה, מכשיר אפילציה מסייע לנו להגיע לתוצאה טובה שמחזיקה מעמד לאורך זמן, ובהשוואה לשיטות טיפול אחרות גם לא נדרשות הפסקות מיוחדות בין הטיפולים.

אם הסרת שיער באמצעות לייזר ושיטות דומות מחייבת הפסקה וחידוש הטיפול בנקודות זמן מוגדרות בהתאם לצמיחת השערה, בשיטה הזו אין לנו צורך לעצור, לחכות ולעכב את התהליכים.

זוהי שיטה בטוחה שמסייעת בהסרת שיער לצמיתות, בלי תופעות לוואי, וגם באופן שמותאם לכל גוון עור וצבע שיער.

 

איך עובד מכשיר אפילציה?

כאמור, מכשיר אפילציה פועל באמצעות מחט חשמלית. בעזרת זרם חשמלי מצליחה המחט לחמם את השערה ולהוציאה מהעור בקלות.

מכשיר אפילציה משמש בדרך כלל קוסמטיקאיות מקצועיות, על אף שבשנים האחרונות פותחו מכשירים לשימוש ביתי. באופן טבעי ובדומה למוצרים רבים אחרים, גם מכשירי אפילציה שונים מציעים מאפיינים ייחודיים והמחירים משתנים בהתאם.

מכשירים מסוימים יכולים להציע כיוון מדויק של עוצמת הזרם, אפשרות למנגנון שמקל משמעותית על הכאב ושימוש בתדירויות שונות. מכשירים יקרים יותר יאפשרו עבודה אוטומטית לחלוטין, עבודה עם דוושת רגל ותרמוליזה שתסייע להפחתה משמעותית של סימני כוויות אפשריים.

 

מתי מומלץ להשתמש במכשיר אפילציה?

לנשים שמחפשות פתרון אידאלי לנקודות שבהן צמיחת שיער בעייתית מומלץ להיעזר במכשיר אפילציה. נקודות קטנות מהסוג הזה כוללות את פס הבטן, את הטבור, את אזור הפטמות וכן את השפם ואת הסנטר. המכשיר מסייע גם לנשים שסובלות מהופעתן של שערות שיבה.

בנוסף, ולא פחות חשוב מכך, כדאי לזכור שבשיטות טיפול שונות קיימות מגבלות המשפיעות על הצלחת הטיפול במצבים שונים, כאשר הדוגמה הקלאסית היא הסרת שיער בלייזר. השיטה היעילה הזו הוכחה כפחות יעילה בקרב מטופלות שגוון השיער שלהן בהיר במיוחד, בעוד מכשיר אפילציה מספק מענה גם במצבים אלה. בנוסף הוא מהווה פתרון מושלם למי שעבר טיפול בלייזר אבל עדיין נותרו לו מספר שיערות לבנות ללא מענה (בשל מגבלת הגוון).

 

הזמן הנדרש לצורך הטיפול

אחת השאלות שמטרידות את רוב הנשים לקראת כל טיפול הסרת שיער באשר הוא, היא כמה זמן יידרש עד לקבלת התוצאה הרצויה. אלא שהשימוש במכשיר אפילציה, שהוא ללא ספק בעלת תועלת רבה ועם לא מעט יתרונות, עשוי לסייע באופן שונה בין נשים.

גורמים שעשויים להשפיע על משך זמן הטיפול הם, למשל, מצב הורמונלי, תדירות הטיפול והמידה שבה האישה מקפידה להגיע לכל תור שנקבע עבורה. זהו תהליך, והוא עשויה להיות ארוך יותר במצבים של חוסר איזון הורמונלי באזורים המרכזיים כמו הפנים. בהיעדר גורמים מהסוג זה, תהליך הסרת שיער באמצעות מכשיר אפילציה הוא תהליך קצר ומהיר הרבה יותר. גם כאב לא אמור להופיע במהלך השימוש במכשיר, אם כי נשים עם סף רגישות נמוך עשויות להעיד על מידה מסוימת של כאב. במצבים אלה ניתן לאלחש את אזור הטיפול, אם כי לרוב אין בכך צורך אמיתי.

התקשרי לחנות למידע נוסף על מכשיר אפילציה ומיכשור נוסף.

סיכום
דירוג הכותב
1star1star1star1star1star
דירוג גולשים
5 based on 3 votes
שם המותג
יצרנים שונים
שם המוצר
מכשיר אפילציה
מחיר
ILS מגוון
זמינות המוצר
Available in Store Only