תיאור הפרויקט

התאמת מייק אפ מדויק לכל אישה

רוב הנשים משתמשות במייק אפ על בסיס יומיומי, ויש להן לא מעט סיבות טובות לעשות את זה. טשטוש כתמים או קמטוטים, יצירת גוון אחיד לעור ואפילו הרצון להוסיף תחושה זוהרת ונקייה יותר – כל אלו סיבות מצוינות להצטייד בפתרון איכותי באמת. היום, כשהמבחר עשיר והגוונים נראים כמעט אינסופיים, המשימה הזו פשוטה ומורכבת כאחד. השפע מעניק תחושה שכל אחת יכולה לבחור בדיוק את מה שנכון לה, ומצד שני נשאלת השאלה איך בוחרים את התכשיר הטוב ביותר שיתאים לעור הפנים, לגוון ולצורך האישי של כל אישה.

1 – מייק אפ ברמות כיסוי משתנות

באופן כללי קיימים היום סוגים שונים של מייק אפ והם נבדלים אלה מאלה גם במרקם וגם ברמת הכיסוי שהם מעניקים. כך, נשים שרוצות לשמר את הלוק הטבעי ולהישאר נאמנות לגוון העור שלהן יבחרו לרוב בתכשיר שמספק כיסוי קל בלבד, בעוד נשים שמעוניינות לטשטש אדמומיות או כתמים יוכלו לבחור מייק אפ בכיסוי בינוני עד גבוה. מאפרת מקצועית יודעת להתאים לכל אישה את הגוון ואת המרקם האידאליים עבורה על בסיס הנתונים האלה, וגם בהתאם לאירוע או לסיטואציה.

2 – התאמה לעור הפנים

ההבדלים בין סוגי מייק אפ שונים קשורים, כאמור, גם במרקם. יש לנושא הזה חשיבות רבה משום שלכל אישה עור פנים ייחודי ושונה, והיא זקוקה למענה האידאלי עבורה. למשל, אישה עם עור שמן תשתמש בדרך כלל במייק אפ ללא שומן (כלומר מייק אפ על בסיס מים), פתרון שמתאים גם למי שסובלת מפצעונים בתדירות גבוה למדי. מנגד, נשים רבות מתמודדות עם עור יבש ומחפשות דרך להזין אותו בלחות, ועבורן פותח מייק אפ עשיר בלחות.

3 – מייק אפ בשלל גוונים

מייק אפ נכון הוא זה שמתאים גם לגוון העור, וכאן אנחנו מתייחסות לא רק לעור הפנים אלא לאזור הצוואר והכתפיים. למעשה, בחירת הגוון תתבצע לרוב תוך התייחסות גם לאזורים אלה כדי להבטיח התאמה ולמנוע מצב שבו הפנים שזופות הרבה יותר מהמחשוף והכתפיים.

גם הצוואר, זה נחשף לשמש ברמה הפחות ביותר, הוא אזור שצריך להתמקד בו משום שהוא לנצח האזור הבהיר ביותר במשוואה הזו, וגם אותו ניתן ללטש על ידי שימוש בברונזר.

לפרטים נוספים ולבחירת מייק אפ המתאים לך התקשרי 08-6236191.

סיכום
product image
דירוג הכותב
1star1star1star1star1star
דירוג גולשים
no rating based on 0 votes
שם המותג
מייק אפ בחנות המכללה
שם המוצר
מייק אפ