תיאור הפרויקט

מיטה לטיפולי קוסמטיקה היא המקום שבו הלקוחות שלכן עוצמות עיניים ומתמכרות למגע ידכן. כשהן נשכבות עליה הן רוצות להיכנס לעולם שכולו יופי ושקט. על מנת לאפשר להן זאת מוצעים לכן במרכזי השיווק מבחר ריהוט וציוד למכוני היופי שלכן לרבות מיטת קוסמטיקה.

מיטת הקוסמטיקה היא מיטת טיפולים מתכוונת,  שניתן ליצור בה שיפועים ומנחים שונים על פי צרכי הקוסמטיקאית ועל פי נוחות הלקוחות. היכולת לשנות את מצבי המיטה וזוויותיה מאפשרת גישה נוחה לכל איבר שבו מטפלת הקוסמטיקאית. מיטה זו מקלה מאוד גם על המאפרות.

מיטת טיפולים לקוסמטיקה אמורה לאפשר ישיבה או שכיבה ממושכות, ככל שיידרש ממשך הטיפול. חשיבות הימצאה של מיטת קוסמטיקה ועיסוי במכון או בחדר הטיפולים חשובה הן לקוסמטיקאית והן ללקוחות. הנוחות אינה ערך מוסף אלא תנאי הכרחי  ליעילות הטיפול וממילא- להצלחתו.

מיטת הטיפולים היא אחד מפריטי הריהוט – אם לדייק: כלי העבודה – החשובים ביותר. המיטה היא גם סביבת העבודה. בשל מרכזיותה טבעי שקוסמטיקאיות ירצו וידרשו מיטת קוסמטיקה איכותית ביותר. טבעי שהן לא יתפשרו על האיכות.

במרכז השיווק תוכלו לרכוש מיטת טיפולים איכותית- מיטה מתכווננת , מתקפלת, עם מנגנון פתיחה אוטומטי, שאפשר להגביה או להנמיך אותה לפי מידות המטופלות, בעלת יציבות המאפשרת טיפול בטיחותי ושקט.

מוצעת למטפלות מיטת עיסוי עשויה עץ , מרופדת, רכה, עמידה (תרתי משמע) וקלה לניקוי. מיטה מתקפלת מאפשר למי שעובדות במקומות שונים לשאת אתן את המיטה לכל מקום שבו אמור להתבצע הטיפול.

מיטת קוסמטיקה עם חור לראש

מיטות טיפול ועיסוי מוצעות גם מאלומיניום, מפלסטיק או מפלדה. לבד מהמיטה תוכלו למלא עגלת קניות בציוד ובריהוט חיוני ובסיסי, ובציוד נלווה ומשלים לאבזור  מכון היופי שלכן בציוד המתקדם והחדשני שיאפשר לכן להעניק ללקוחותיכן את  הטיפול המיטבי בנוחות וברווחה.

כגולשות באתר אתן יכולות לקבל טיפים חשובים על תכשירים שונים, ולהתעדכן בכל החידושים. כמו כן מוצעים לכם קורסים מקצועיים, אשר ישפרו את השירות שלכן ויאפשרו לכן לתת ללקוחות מענה לציפיותיהן להיראות יפות ומטופחות מכפי שהן.

בידיכן הכוח לשפר את מראה נשים רבות ואת תחושתן. בידיכן המפתח לשיפור איכות חייכן. מיטת קוסמטיקה טובה ואיכותית תקל עליכם לעשות זאת.

צרי קשר עם החנות למגוון המיטות הקיימות עכשיו במלאי.


    השאירי פרטים ויועצת הלימודים תחזור אלייך בהקדם:



    שם מלא:


    כתובת אימייל:


    מספר טלפון:

    במה נוכל לעזור?