תיאור הפרויקט

מגוון רחב של מוצרים מקצועיים לציפורניים במכללה לאסתטיקהמוצרים מקצועיים לקנייה במכללה

כעוסקת בתחום האסתטיקה  בוודאי תשמחי לדעת כי תוכלי לקבל מספר טיפים ותמצאי  אצלנו חומרים ואביזרים שיסייעו לך לבנות ולטפח ציפורניים יפות ואיכותיות ללקוחותיך.

קיימים בשוק מגוון רחב של חומרים אביזרים ושיטות שונות לבנייה וטיפוח הציפורן. כאן תוכלי למצוא כל שאת צריכה ובאיכות גבוהה.

לק ג'ל במגוון צבעים ומותגים

בחנות המכללה, תוכלי למצוא מגוון של מוצרים למריחת לק ג'ל, מכונות ייבוש ללק ג'ל, סילר לג'ל, ג'לים למריחה על בניית ציפורניים, צבעים מיוחדים ועוד.

 

מכונת שיוף

מכונת השיוף לציפורניים היא המכשיר החשוב ביותר. גם לקוחה וגם לבונה, מכונה טובה תקל עליך את העבודה וגם הבונה תקבל תוצאה איכותית וללא כאבים. בנוסף,מכונה טובה תחסוך לך זמן שיוף.

לרכישה מהירה התקשרי : 08-6236191

לקים ומכחולים לציפורניים

הינם מוצרים הכרחיים לכל אחת שעוסקת בטיפוח הציפורניים. ככל שהמגוון שלך יהיה רחב יותר כך יהיה לך אפשרות להעניק ללקוחה שלך שלל אפשרויות רחב יותר.

 

קישוטים לציפורניים

הם הדובדבן שבקצפת. קיים מגוון גדול של קישוטים מסוגים שונים ההופכים את הבנייה לחוויה. עבודה המאתגרת את היצירתיות שלך  כבונה.

ניתן לשלב ציורים , מדבקות, אבנים, סרטים חותמות וכד' כיד הדמיון הטובה.כל לקוחה וטעמה השונה. על כן חשוב מאוד שיהיה לך הבונה מגוון רחב של קישוטים

לקוחה מרוצה היא לקוחה חוזרת שמספרת לחברות שלה על החוויות שעושות לה טוב…

 

אנו מזמינים אותך לקבל מידע נוסף על מוצרים לציפורניים, ליהנות ממגוון אפשרויות, ולהיחשף למותגים שמציעים את המחירים המשתלמים ביותר!!!