תיאור הפרויקט

איפור פנים – מה את צריכה לדעת?

הדרכת איפור למאפרות מתקדמות

הדרכת איפור למאפרות מתקדמות במכללה

לכל אחת מאיתנו הגדרה שונה למראה המושלם ולאיפור המדויק. יש מי שמעדיפה איפור פנים מינימליסטי וצבעים רכים, ויש מי שמעדיפה להדגיש הרבה יותר את השפתיים, את העיניים או את שתיהן גם יחד. הצרכים שלנו משתנים גם בהתאם לאירוע או לסיטואציה, וכך נבחר איפור פנים שונה כשאנחנו יוצאות לפגישה עסקית, לאירוע חברתי או לדייט רומנטי. אלא שיש גם דרכים נכונות לעשות את זה.

אנחנו צריכות להכיר את כלי האיפור הטובים ביותר, לזהות את הגוונים שמתאימים לנו, להדגיש את החוזקות וגם לטשטש את מה שאנחנו בכל זאת מעדיפות לטשטש. איך עושים את זה נכון?

כל אישה והאיפור שלה

מאפרת מקצועית היא זו שיודעת להתאים לכל אישה את המראה האידאלי עבורה, זה שמשלב בין האופי הייחודי שלה לבין התאמה מדויקת לעור הפנים, למראה שיערה ולצבע עיניה. היא גם יודעת לבחור איפור פנים המתאים להפקת אופנה, והוא שונה מזה שיתאים לכלה בליל כלולותיה או לאם הנרגשת שמחתנת את הבן. הידע המקצועי הוא שמאפשר לנו להעניק פתרונות מופלאים לכל אישה, פתרונות שיגרמו לה להרגיש שהיא האישה היפה בעולם, בכל גיל ובכל סיטואציה באשר היא.

קורס איפור הוא המקום האידאלי לקבל בו את כל הידע הדרוש, וגם להכיר את שלל מוצרי האיפור וכלי העבודה הנדרשים.הקליקי לפרטים

איפור פנים – עולם בלתי נגמר

יש אינספור דרכים ללטש, לשדרג ולצאת מהבית כשאנחנו מרגישות הכי יפות שיש.

בחירת הקונסילר הנכון תאפשר לנו להעלים את הראיות אחרי שבוע עם שנת לילה מינימלית, הליפסטיק הקלאסי יעניק לנו את מראה השפתיים שאנחנו אוהבות והצללית המושלמת תתאים להופעה שאנחנו מתכננות רגע אחרי שקבענו את הדייט המיוחל. מאפרת מקצועית לומדת במסגרת הקורס את כל הכלים הנכונים, את כל האפשרויות ואת הדרך להגיע לכל אחת ולמה שמתאים לה. עוד במהלך הקורס תבני גם את תיק האיפור המאובזר והמלא, זה שאיתו תגיעי ללקוחות, תציעי להן את הגוונים המתאימים ותרכיבי עבורן את הלוק היפה, הסקסי או המתוחכם שהיא מחפשת. איפור פנים הוא עולם עשיר ומרתק, ובקורס תכירי אותו טוב יותר.

למידע נוסף על כל מוצרי האיפור שבחנות  התקשרי 08-6236191

סיכום ההמלצה
תאריך ההמלצה
קורס מומלץ
מוצרי איפור לפנים
מספר כוכבים
51star1star1star1star1star