תיאור הפרויקט

מדגישים את האור בעיניים – על ציוד להלחמת ריסים

נשים בכל העולם גילו את הטרנד הלוהט, זה שמבטיח להן עיניים מודגשות ונוצצות. הן רוצות להיראות יפות אבל טבעיות, ואם אפשר, שזה יקרה בלי הרבה מאמץ. הפתרון הוא הלחמת ריסים, וזו הזדמנות נהדרת עבור נשות מקצוע מתחומי היופי והטיפוח. אז איך תציעי את השירות הזה ללקוחות שלך ואיזה ציוד דרוש לך?

למי זה מתאים בכלל?

עוד לפני שניכנס לפרטים הקטנים ונבין איזה ציוד דרוש לך, חשוב לזכור שהלחמת ריסים מתאימה לכל אישה עם ריסים קצרים. בפעולה מדויקת מאוד אפשר להשיג תוצאה מרהיבה וריסים מודגשים, ועבור נשות מקצוע מעולמות הטיפוח מדובר בשירות משלים ופופולרי מאוד שאפשר להציע.

כך הלקוחה יכולה לוותר על המסקרה, זו שעובדת לא רע אבל מספקת תוצאות קצרות מועד בלבד. בימקום, היא תצא מחדר הטיפולים עם ריסים שנראים תמיד במיטבם, והתוצאה ארוכת טווח. כשמדובר בתהליך קצר למדי (כ-45 דקות), אפשר להבין למה נשים רבות מבקשות לנסות, וגם חוזרות לריענון המראה המודגש שמעניק תחושה מיוחדת באמת.

איזה ציוד דרוש לך?

השלב הראשון במשימה שעל הפרק הוא הפרדת הריסים ומריחת דבק כהכנה להדבקת הריסים. בשלב הזה את זקוקה לדבק על בסיס מים ולחומר מנטרל, ושניהם חיוניים. הם אלה שמאפשרים לנו ליצור את המראה המוארך של הריסים ואת התחושה שהם נפרדים ובולטים יותר, מה שמסביר עד כמה הם נחוצים.

בשלב הבא תתבצע צביעת הריסים וכדי להשלים גם את הצעד הזה בצורה טובה את זקוקה לצבע מתאים, שיהיה לרוב שחור אם כי יש גם נשים שמעדיפות את הגוון החום. אם הפרדת הריסים יצרה את המראה המוארך יותר, הצביעה מדגישה את הנוכחות שלהם – השפעה זהה להשפעת המסקרה כאמור, אם כי לטווח ארוך יותר.

מה עדיף – הלחמת ריסים או מסקרה?

למרות שמדובר בטרנד חם במיוחד את עשויה לפגוש לקוחות שעדיין קצת מתלבטות האם הלחמת ריסים היא הדרך הטובה ביותר להשיג את התוצאה הרצויה – או שמא עדיף לבחור בפתרון הקלאסי והפשוט יותר – מסקרה. אלא שיש להלחמת הריסים המון יתרונות שמעניקים לשיטה הזו ניצחון כמעט מוחץ:

1 – הלחמת ריסים מספקת תוצאה שמחזיקה מעמד למשך חודשיים ובמקרים רבים גם קצת יותר, ולרובנו אין את הזמן להשקיע באיפור מדי בוקר, וגם לא את הזמן (או הסבלנות) לתחזק את התוצאה במהלך היום.

2 – התוצאה טבעית ומרהיבה לא פחות ואפילו יותר מאשר התוצאה שמתקבלת באמצעות מסקרה, וכשמשיגים את התוצאה הזו בלי מאמץ נדמה שבאמת קשה להבין איך לא עשינו את זה קודם.

3 – החיסכון בעלויות אף הוא יתרון חשוב כאן. מסקרה – בהנחה שהיא איכותית באמת – היא פריט יקר למדי. כך מדובר בחיסכון לאורך זמן, שכן לאחר הלחמת ריסים אין צורך בפריט האיפור היקר.

שירות אידאלי לעסק שלך

אם הקמת עסק פרטי בתחום היופי והטיפוח, הלחמת ריסים היא דרך נהדרת לשדרג אותו ולהציע עוד שירות מצוין ללקוחות. לצד בניית ציפורניים מרהיבות ויפות, לצד טיפוח הפנים או הסרת השיער, אפשר להוסיף עוד פעולה פשוטה ומדויקת שמבטיחה תוצאה נפלאה שנשארת לאורך זמן. היום, כשאנחנו עובדות קשה קצת יותר מדי, נדמה שאין לנו את הזמן להשקיע באיפור ובתחזוקה ברמה היומיומית.

פתרונות כמו הלחמת ריסים או איפור קבוע הם בדיוק הפתרונות שאנחנו צריכות כדי להרגיש שאנחנו נראות במיטבנו גם אם לא הייתה לנו דקה מיותרת להשקיע הבוקר לפני הראי.

סיכום
product image
דירוג הכותב
1star1star1star1star1star
דירוג גולשים
5 based on 1 votes
שם המותג
מגוון מותגים
שם המוצר
ציוד להלחמת ריסים