תיאור הפרויקט

כריסטינה קוסמטיקס – פתרונות לטיפוח העור מוצריכריסטינה קוסמטיקס

מראה צעיר ובריא. זו השאיפה של רובנו, כנשים. אנחנו רוצות להיראות זוהרות, ואנחנו בעיקר נהנות מהמחמאה הידועה: את נראית צעירה לגילך. הבשורה הטובה היא שאפשר להשיג את המטרה הזו עם מוצרי הטיפוח הנכונים. הבשורה הטובה עוד יותר היא שמוצרי הטיפוח הללו נמצאים בהישג יד ופותחו על ידי אחת החברות המובילות בתחום – כריסטינה קוסמטיקס. למעשה, במשך למעלה משלושה עשורים הושקו תחת המותג לא פחות מ-300 מוצרים שמתאימים לבעיות עור שונות ולכל אישה באופן אישי. כך יכולה כל אישה לדאוג לטיפוח העור שלה עם הכלים המתקדמים ביותר, וכך יכולה כל קוסמטיקאית להעניק טיפול איכותי לכל לקוחה.

 

מגוון מוצרים עשיר במיוחד

כדי להבין מה הפך את המותג לפופולארי כל כך, מספיק להעיף מבט חטוף על רשימת המוצרים שלו. הרשימה המגוונת הזו כוללת מוצרים שפותחו על ידי שימוש בחומרים קלאסיים וחדישים גם יחד, ועם תכנון מדעי מדויק מאוד. הידע הרב הוא כנראה ההסבר לכך שהמוצרים האיכותיים של כריסטינה מציעים פתרון אמיתי לנשים שמתמודדות עם בעיות עור, מהקלה ועד החמורה ביותר. אם זה לא מספיק, הרי שקו המוצרים כולו מותאם באופן מושלם גם לשימוש ביתי וגם לבעלות המקצוע. המשמעות מבחינתך, כקוסמטיקאית, ברורה. תוכלי להציע לכל אישה שמגיעה אל הקליניקה גם טיפול איכותי, וגם מוצרים משלימים שיעזרו לה לשמור על התוצאה הנפלאה גם בבית.

 

מניעת גירויים ודלקות

הפתרונות של מוצרי כריסטינה נחלקים לכמה קטגוריות עיקריות. סדרת תכשירים אחת היא סדרת Unstress, ואפשר להבין משמה במה מדובר: מניעת גירויים ועקצוצים שנובעים בעקבות מתח. החומרים הביו-אקטיביים מצמצמים את הפגיעה בעור ואת הנזקים, מה שמסייע גם לטיפול בהזדקנות העור. מי שמחפשת פתרון לחידוש העור ולהחייאתו תמצא את הפתרון במוצרי Muse. סדרת המוצרים של Château de Beauté מסייעת בשמירה על רמת הלחות האופטימלית ומטשטשת את סימני הגיל. אלו הן כמובן דוגמאות בלבד, שכן רשימת המוצרים של המותג ארוכה ומרשימה במיוחד.

למידע ומחירי מוצרי כריסטינה התקשרי ל 08-6236191

.