תיאור הפרויקט

התכשירים החדשניים של ד"ר כדירמוצרי ד"ר כדיר

כאשת מקצוע, וגם כאישה שאוהבת לשמור על עור נקי ומטופח, גם את בוודאי מחפשת את התכשירים המושלמים. במילים אחרות, את מחפשת את המוצר שיגן על עורך מפני נזקי השמש, את זה שיעניק לך לחות וגם יעזור לך לשקם את העור ולטשטש את הקמטוטים שמופיעים מטבעם עם הגיל. בין שלל המוצרים, הקרמים, המסכות והתכשירים המקצועיים הקיימים היום בשוק יש מותג אחד שזוכה לאהדה רבה, ומסיבה מוצדקת במיוחד. מוצרי הטיפוח של ד"ר כדיר, שמקורם בפיתוחים חדשניים במעבדות שפועלות על פי התקנים המחמירים ביותר, הם המוצרים האידאליים לכל אישה באשר היא. בין אם את מקפידה על טיפוח העור באופן שוטף ובין אם המצב קצת פחות טוב ממה שהיית רוצה, המוצרים של ד"ר כדיר עושים את העבודה היטב.

 

המוצרים שיעניקו הזנה לעור

כדי להבין את היתרונות של ד"ר כדיר מספיק להביט על קו המוצרים העשיר והמגוון, שכולל תכשירים לכל צורך ובעיה. נשים שמתמודדות עם עור שמן ובעייתי, מי שעורה ניזוק בעקבות החשיפה לשמש, נשים שמבקשות לצמצם את הקמטוטים ולטפח את העור היבש, לכולן יש פתרון, והוא גם מדויק להפליא. סדרת מוצרי התה הירוק מדגימה זאת היטב. המוצרים השונים בסדרה כוללים בתוכם את המרכיב החיוני, שהוכח ביכולותיו להגן על העור מפני נזקי השמש. במדינה חמה כמו ישראל, שבה השמש זורחת בעוצמה רבה ברוב ימות השנה, יש להשפעתה על תהליכי ההזדקנות משמעות אדירה. מוצרי הטיפוח של ד"ר כדיר מציעים את הפתרון האולטימטיבי לבעיה הזו.

 

כלים מקצועיים לקוסמטיקאית

עכשיו, כשאת מבינה את יתרונות סדרת המוצרים של ד"ר כדיר, והם ללא ספק רבים, הגיע הזמן להעניק את הטיפול המצוין גם ללקוחותייך. המוצרים השונים משתלבים באופן מדויק בטיפול הקוסמטי, וגם מאפשרים ללקוחות להמשיך את הטיפול ולשמור על התוצאה בבית. קרם לחות, סרום איכותי, סדרת העיניים, מסכות טיפוח וגם סדרת איפור שתוכננה על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר, כל אלה הם חלק בלתי נפרד מהשירות המצוין של כל קוסמטיקאית.

לרכישה או קבלת מידע נוסף על סדרות המוצרים של ד"ר כדיר התקשרי לחנות 08-6236191