תיאור הפרויקט

נעים להכיר – טכניקת עיסוי עם אבנים חמות

ככל שהזמן חולף אנחנו רק מודעים יותר ויותר לחשיבות החיבור בין הגוף לנפש. היום אנחנו מבינים היטב את הקשר הזה.

למעשה, אנחנו מבינים את זה טוב כל כך שאנחנו ממשיכים לחפש דרכים טובות ונכונות לחזק אותו. מכוני ספא ומעסים רבים מציעים היום מגוון רחב למדי של עיסויים, שלכל אחד מטרה אחרת וייחודית. יש המותאמים לספורטאים, אחרים למי שסובל מבעיה פיזית או כאב כלשהו, ויש גם עיסויים שמיועדים להנאה ולפינוק, דרך טובה לשחרר את הגוף התפוס אחרי תקופה לחוצה.

אלא שיש גם שיטה אחת שנעשית נפוצה עוד יותר – עיסוי עם אבנים חמות. זה הזמן להכיר אותה.

 

היתרון של האבנים החמות

השם מרמז על אחד המרכיבים הבסיסיים והחשובים ביותר בשיטת העיסוי הזו – האבנים החמות, כמובן. המרכיב הזה משרת אותנו נאמנה בדרך להשגת שתי מטרות עיקריות.

מצד אחד הנאה רבה וטיפול שמרגיש את הנפש ואת המתחים או החרדות.

מצד שני טיפול רפואי לכל דבר ועניין.

הסגולות ןשיחרור החום של האבנים החמות הן שמעניקות את הטיפול הדרוש לגוף שחווה עומס רב בשגרה, בין אם מדובר בגופו של ספורטאי מקצועי, עובד בעבודה פיזית או מנהלן שלא זז מהמחשב. דרך אגב, השימוש באבנים החמות הוא חידוש מרענן, שכן זוהי השיטה היחידה שבה נעשה שימוש באביזר כלשהוא במסגרת הטיפול ההוליסטי.

עיסויים אחרים (כמו שוודי, תאילנדי או שיאצו) מתבצעים בעזרת הידיים בלבד, רק לצורך ההשוואה.

 

מה היא טכניקת עיסוי עם אבנים חמות?

טכניקת עיסוי עם אבנים חמות כוללת אבני בזלת והם משולבים בשמנים ארומטיים שאולי מריחים נפלא, אבל לא שם מסתיימים היתרונות שלהם.

למעשה, השמנים הללו תורמים לגמישות העור ויחד עם האבנים ניתן ליהנות מטיפול עמוק ומדויק מאוד. התדרים האנרגטיים של האבנים שמגיעים בזכות האנרגיות מהאדמה והאש, הם אלה שתורמים להצלחה. בזמן שהמטפל שוכב על מיטת הטיפול, המעסה דואג לעיסוי השרירים באמצעות האבנים החמות, אלו שניצבות בנקודות אסטרטגיות שנקבעו כמוקדי אנרגיה המשפיעים על הגב ועל כפות הרגליים.

 

השפעות העיסוי על המטופל

הזכרנו את החיבור בין הגוף לבין הנפש, והעיסוי משיג את המטרה הזו בצורה פשוטה למדי. כשאנחנו מחליקים את האבנים החמות והמפנקות לאורך הגוף ובנקודות הנבחרות, אנחנו למעשה מחממים את הגוף ויוצרים שינויי טמפרטורה משמעותיים. כך משתפר זרימת הדם בגוף, כך מושגת תחושת שחרור וריפוי של השרירים, וכך גם מתנקים מהגוף רעלים שצברנו בעמל רב כשהעמסנו על עצמנו וגם הזנו את עצמנו במזונות לא מאוד בריאים.

מטופלים שמחפשים שקט פנימי, רוגע, שרירים רפויים ותחושה נעימה יגלו שטכניקת עיסוי עם אבנים חמות היא הפתרון האידאלי עבורם, ללא ספק.

חשבת על זה בתור מקצוע?

להיכרות מעמיקה יותר עם טכניקת עיסוי באבנים חמות ולפרטים על הקורס הקרוב לחצו כאן.

לרכישת אבנים חמות התקשרי לחנות ונשמח לעזור.

סיכום
product image
דירוג הכותב
1star1star1star1star1star
דירוג גולשים
no rating based on 0 votes
שם המוצר
אבנים חמות