תיאור הפרויקט

המוצרים והרכיבים של חברת מג'רי קוסמטיקה

אסתטיקה וטיפוח הם נושאים מרכזיים ובעלי חשיבות עצומה בשנים האחרונות, וחברות רבות מעסיקות לא מעט מומחים כדי לפתח מוצרים איכותיים ומתקדמים שיספקו מענה מדויק לכל לקוחה, לכל סוג עור ולכל בעיה. אחת החברות המובילות התחום היא חברת מג'רי קוסמטיקה, שפיתחה סדרות מוצרים חדישות המאפשרים טיפולי פנים יסודיים וטיפולים איכותיים לאזורים הרגישים סביב העיניים, וכן מגוון סרומים, קרמים ומסכות להשלמת הטיפול ולתחזוקה נכונה של העור. המוצרים האיכותיים של חברת מג'רי קוסמטיקה מתוכננים בקפידה וכוללים שלל מרכיבים פעילים שלכל אחד מהם תפקיד מוגדר וברור בתהליך הטיפול.

 

רכיבי המוצרים

מוצרי מג'רי קוסמטיקה כוללים רכיבים שונים ובמגוון שילובים שמאפשר טיפול מדויק יותר לכל בעיה ולכל צורך. שמן האבוקדו, למשל, מכיר ויטמינים חיוניים (A, B ו-D) כמו גם חומצות שומן ולציטין. השימוש בשמן אבוקדו נועד לסייע בספיגה טובה וקלה יותר בעור, בוודאי בהשוואה לשמנים קוסמטיים אחרים בהם נעשה שימוש במוצרים רבים אחרים. לעומת זאת, השימוש באובליפיחה נועד כדי לנצל את שלל היתרונות שלו, בהם יתרונות אנטי-דלקתיים, ונמצא שזהו אחד הרכיבים היעילים ביותר לצורך טיפול באקנה, בכוויות או באקזמה.

אלה הם רק שניים מתוך הרכיבים שבהם מבצעת חברת מג'רי קוסמטיקה שימוש, ולצידם חומרים נוספים כמו אלגאה (לשיפור חילוף החומרים ולהגברת הלחות), אלכימלה האנטי-דלקתי, אלגין (בעל תכונות ניקוי עדינות ומופלאות) ואגוז ברזיל המרכך את העור ומזין אותו.

 

תכשירים לניקוי עמוק

אחת הסדרות המרכזיות של חברת מג'רי קוסמטיקה היא סדרת המוצרים לניקוי יומי ועמוק, והיא כוללת תכשירים שמספקים פתרון אידאלי לנשים שמעוניינות לשמור על עור נקי ומטופח.

EDÉLE bio-bubble micellar הוא תכשיר ניקוי המותאם לסוגי עור שונים, ובייחוד לעור עדין, כך שהוא מנקה את העור היטב ומותיר אותו רענן ועשיר בלחות. Pure Cleansing Gel הוא ג'ל עדין שמצליח להרגיע את העור ולרענן אותו, תוך הסרת תאי עור מתים וביצוע ניקוי יסודי לעור הפנים. קרם עדין נוסף, EDÉLE bio scrub, משלב בין חומצות פירות, צמחים ומינרלים כדי לסייע בקילוף תאי העור המתים, להמריץ את קצב חידוש העור ולהוביל לעור חלק ורענן.

 

מגוון מסכות פנים

סדרת מוצרים קוסמטיים נוספת של חברת מג'רי היא סדרת המסכות לפנים, והיא כוללת תכשירים ייחודיים שמסייעים לטיפול בעור הפנים.

מסכת הפנינים Pearl Light Beauty Mask היא מסכה המיועדת לבעלות עור רגיל עד יבש, והיא מספקת לעור הזנה וחיוניות. למעשה, מסכה זו מספקת תוצאה מידית תוך הרגעת העור והעלמת סימני עייפות. DETOX plant mask היא מסכה שמורכבת מתמציות צמחי מרפא והיא מרגיעה את העור מהגירויים והאדמומיות, תוך ניקוז הרעלים והגברת ההגנה הטבעית על העור. מסכה נוספת בסדרה זו היא Liftofin Cream-Mask שמגבירה את לחות העור ומחליקה אותו, ופועלת גם סביב העיניים. מסכה זו מעניקה עור חלק ומתוח,  משפרת את חילוף החומרים וממתנת את תהליך ההזדקנות של העור.

 

מוצרים נוספות מבית חברת מג'רי 

המסכות ותכשירי הניקוי של חברת מג'רי הם רק חלק מתוך סל מוצרים רחב למדי של החברה. הסרומים של החברה מאטים את קצב הזדקנות העור, מעשירים אותו בלחות, מגנים עליו מפני נזקי הסביבה ומשפרים את המרקם באופן משמעותי.

קוסמטיקאיות רבות, המבקשות להעניק ללקוחותיהן טיפול עם מוצרים איכותיים ומתקדמים, וגם להציע למכירה מוצרים משלימים לשמירה על התוצאה גם בבית, יכולות לבחור שלל תכשירים, קרמים ומסכות הן לטיפול מקצועי בקליניקה, והן למכירת מוצרים לשימוש ביתי ולתחזוקה שוטפת.

התקשרי לחנות למידע נוסף על מוצרי חברת מג'רי 

08-6236191

 

 

סיכום
דירוג הכותב
1star1star1star1star1star
דירוג גולשים
5 based on 1 votes
שם המותג
מג'רי קוסמטיקה
שם המוצר
מגוון מוצרי מג'רי