תיאור הפרויקט

דגשים לאיפור פנים

לפני אירוע גדול, פגישה עסקית, ראיון עבודה או דייט עם הבחור שחיכית לו, את רוצה להיראות הכי טוב שאפשר. כדי להשיג את המטרה הזו את מוכנה להצטייד במוצרי האיפור הטובים ביותר, ואם את עוסקת באיפור כמקצוע הרי שיש למוצרים השונים ולכללי העבודה הנכונים חשיבות רבה עוד יותר.

אם כן, אילו תכשירים כדאי שיהיו לך על המדף, ואילו דגשים לאיפור פנים כדאי שתכירי?

כלל ראשון: קרם לחות

אמנם לא מדובר בתכשיר איפור, אבל קרם לחות הוא קריטי ומומלץ להשתמש בו לפני הכול, ובוודאי לפני המייקאפ. בין דגשים לאיפור פנים  כדאי לתת דגש רב לנושא הזה, ובעיקר מומלץ להמתין כמה דקות לאחר מריחת קרם הלחות. זאת במטרה לאפשר לו להיספג היטב, מה שיהפוך את עורך לנעים ורך יותר.

השלב הבא, כלומר שלב המייקאפ, יהיה מדויק הרבה יותר בזכות הצעד הזה.

כלל שני: מייקאפ במידה

יכול להיות שאת רוצה להסתיר חצ'קון שיצא בתזמון גרוע או קמט סורר שמבצבץ דווקא היום, אבל כמויות אדירות של מייקאפ הן לא הפתרון. למעשה, כמות גדולה מדי תכביד עלייך ותעניק תחושה לא מאוד נעימה במהלך היום. בהקשר הזה חשוב לזכור גם את ההבדל בין סוגי מייקאפ שונים, ומומלץ להכיר אותם לפני שאת יוצאת לדרך.

לכל אישה ולכל סוג עור מתאים מייקאפ שונה, והבחירה הנכונה תבטיח תוצאה חלקה ונעימה הרבה יותר – במשך כל שעות היממה.

כלל שלישי: אייליינר למתחילות

נשים רבות חוששות מהשימוש באייליינר, ויש נטייה לחשוב שרק מאפרת מקצועית תדע לעשות את זה נכון. בפועל, זה דווקא לא מדויק. אם את מחפשת דגשים לאיפור פנים ורוצה לעשות את זה נכון, התחילי משרטוט הקו עם עיפרון. כשתדעי שהתוצאה מדויקת ויפה תוכלי לעבור לאייליינר ולחזור על הקו הזה בשלמותו.

למידע נוסף על איפור פנים ועל מגוון המוצרים הגיעי לחנות או התקשרי 08-6236191.

כלל רביעי: מקל אוזניים – לעיניים

באופן כללי, מקל אוזניים נקרא כך מסיבה פשוטה וברורה, והתשובה בגוף השאלה. אלא שבתהליך האיפור הוא עשוי להתברר כקריטי דווקא בכל הקשור לעיניים שלך. בזכות המבנה הצר והדקיק, ובזכות צמר הגפן בקצה המקל, הוא עשוי להפוך למרכיב שלא תוכלי בלעדיו. באמצעותו תוכלי לנקות את העיפרון שנמרח ברגע של הסח הדעת, או את הצללית שהתפזרה ויצאה מגבולות הגזרה שניסית להגדיר. זו דרך נהדרת לטשטש קצת את הבלגן ולנקות בדיוק במקום הנכון.

עוד דגשים לאיפור פנים

יש עוד שלל דגשים לאיפור פנים, דגשים שעשויים לחולל הבדל של ממש בין איפור יום לערב, בין זה שמתאים לפגישה עסקית לבין זה שמתאים לפגישה רומנטית. תהה המטרה שלך אשר תהא, זכרי שלמוצרים שבהם תבחרי יש חשיבות עליונה. אז נכון, המחיר עשוי להשפיע על הבחירה במותג כזה או אחר, אבל כדאי לבדוק היטב את הגוון, את האיכות ואת ההתאמה של הפריט לכל חלק בפנייך.

מסקרה נכונה תעניק לריסים מראה מושלם, מייקאפ בגוון המדויק ישתלב היטב עם גוון העור שלך, והסומק האידאלי יעשה את העבודה היטב. זהו גם הזמן לעשות ניסויים, לגלות מה מתאים לך יותר ומה גורם לך להרגיש נינוחה באמת. כך גם תדעי איזה איפור גורם לך להרגיש יפה וזוהרת בהתאם לכל סיטואציה ולכל מקום שאליו את מגיעה.

סיכום
product image
דירוג הכותב
1star1star1star1star1star
דירוג גולשים
5 based on 1 votes
שם המותג
דגשים לאיפור פנים
שם המוצר
מוצרים לאיפור