תיאור הפרויקט

מה זה למעשה דבק לציפורניים?

טכנאיות ציפורניים, מאפרות וקוסמטיקאיות אשר מציעות בין השירותים השונים שלהן גם שירותי מניקור ובניית ציפורניים זקוקות לא פעם לרכישת דבק לציפורניים. הדבק הייחודי הזה כולל חומרים שונים, לרבות ציאנו-אקרילט ופולימרים, שלמעשה מאפשרים את פעולתו החזקה וארוכת-הטווח של הדבק.

ככל שדבק לציפורניים הוא חזק ויציב מאוד, כך המשמעות היא שהשימוש בו צריך להתבצע באופן מדוד וזהיר, וטיפה אחת לרוב תספיק לכל ציפורן. כמובן שאשת המקצוע צריכה גם לשמור על עצמה היטב בתהליך זה, ולהרחיק את הדבק מהעיניים ומהעור.

 

כך תשמרי על הדבק לאורך זמן

מאחר והשימוש בדבק לציפורניים מתבצע באופן מדוד ומדויק מאוד, הוא יכול להחזיק מעמד חודשים ארוכים. כדי שתוכלי להאריך את תוחלת החיים שלו ולהשתמש בו בכל עת שתצטרכי כדי לספק שירות טוב ללקוחות הקליניקה הפרטית שלך, תוכלי לקרר אותו.

נשים רבות אף בוחרות להקפיא אותו, אך כמובן שאם תבחרי לעשות זאת עלייך לשמור על מרחק מספק בין הדבק – שבו חומרים כימיים פעילים – לבין מוצרי מזון שנמצאים במקרר או במקפיא. בנוסף, אם בחרת להקפיא, זכרי להוציא את הדבק כמה שעות לפני השימוש שלך בדבק.

 

מתי דבק לציפורניים יהיה יעיל?

ככל שנשים רבות בוחרות היום להשקיע לא מעט זמן ואנרגיות (וגם משאבים) בטיפוח הציפורניים שלהן, בסידור הציפורן, בצביעתה ובתחזוקה השוטפת שלה, כך ישנן שיטות שונות שמאפשרות להן לחסוך את הזמן וליהנות מציפורניים יפות ומטופחות בקלות. אחת השיטות הזה היא הדבקת ציפורניים, שהיא פתרון מצוין לאירוע משפחתי או עסקי, למשל.

אשת מקצוע שרוצה להציע ללקוחות מגוון רחב של שירותים, ובכללם גם הדבקת ציפורניים, צריכה להצטייד בכל החומרים והכלים הדרושים, ובהם גם דבק לציפורניים באיכות גבוהה. בעוד לא מעט נשים בוחרות לרכוש בעצמן ציפורני פלסטיק ודבק בחנות הקרובה אליהן, ולרוב גם במחיר זול במיוחד, רבות מבינות שרק אשת מקצוע כמוך תוכל לספק להן את התוצאה המצוינת שלה הן מייחלות.