תיאור הפרויקט

שיטת הלק ג'ל ודרכי עבודה למריחת ג'ל

ציפורניים מטופחות ויפות, שנראות תמיד במיטבן, הן אחת המטרות העיקריות כמעט של כל אישה באשר היא. הבעיה הגדולה מתחילה כשאנחנו מבינות שטיפוח הציפורניים הוא אתגר לא קטן. לק רגיל מחייב מריחת שכבות נוספות מדי כמה ימים, הסרה וחידוש הצבע לאחר כשבוע לכל היותר, וגם משנה זהירות בסמוך למריחת הלק. כל זאת ועוד, לק רגיל לא מצליח לספק שכבת הגנה חזקה מספיק לציפורניים, וכך הן עשויות להיסדק ולהישבר בקלות רבה.

אחד הפתרונות הטובים ביותר שקיימים היום הוא השימוש בלק ג'ל, שמבטיח תוצאה מושלמת למשך כשלושה שבועות. זהו חיסכון אדיר בזמן, ומעל הכל זוהי דרך נהדרת ליהנות מציפורניים יפות ומסודרות בלי הרבה מאמץ.

 

כיצד מתבצעת מריחת הלק ג'ל?

  • לפני מריחת לק ג'ק נדרשות כמה פעולות הכנה, ובעיקר נדרש ניקוי יסודי של הציפורניים ושיופן.
  • זו ההזדמנות לקבוע את הצורה הרצויה לפני תחילת העבודה.
  • בשלב הבא תימרח שכבת ג'ל ראשונה,
  • לאחריה נדרש ייבוש של הלק באמצעות מכונת UV. מכונת זו היא קריטית, שכן היא זו שמאפשרת לציפורניים להתייצב ולהתייבש לפני שניתן להמשיך למריחת שכבה נוספת.
  • באופן דומה יימרח לק הג'ל פעמיים נוספות,
  • בתום כל מריחה יש להחזיר את הציפורניים לייבוש במכונה.
  • במידה והמטרה הסופית היא עיצוב פרנץ', צביעת קצות הציפורניים תתבצע לאחר מריחת השכבה השלישית,
  • בסוף שלב זה יחזרו הציפורניים אל מכונת ה-UV פעם נוספת.
  • להשלמת התהליך תבצע אשת המקצוע ניקוי של הציפורניים עם ג'ל קלינסר.

 

התקשרי למגוון הג'לים בחנות  08-6236191

כיצד מסירים לק ג'ל?

היתרון הגדול של שיטת לק ג'ל הוא יתרון העמידות, ואין ספק שזוהי הסיבה העיקרית לפופולאריות הרבה שלו. עם זאת, יש לכך השפעה ברורה על היכולת להסיר את הלק לקראת חידושו. ככל שמדובר בחומר חזק מאוד, הסרת לק ג'ל דורשת הרבה יותר מאשר מסיר לק פשוט.

אשת המקצוע המתמחה במריחת לק ג'ל נעזרת במסיר ג'ל מקצועי, ובאמצעות מטלית ללא סיבים נעטפת הציפורן כדי שתוכל לספוג את החומר בצורה טובה יותר.

תהליך זה מהיר יותר, בוודאי בהשוואה לחלופה הביתית המוכרת. מי שמסירה את הלק ג'ל בעצמה בבית זקוקה לאצטון טהור, אותו היא עוטפת בצמר גפן ובנייר כסף למשך 20 עד 30 דקות. בתום זמן ההמתנה הלק יתרכך והסרתו תהיה קלה יותר.

לכן, מי שרוצה ליהנות באופן קבוע מציפורניים יפות ומטופחות מקפידה להגיע למכון היופי או לאשת המקצוע מדי שלושה שבועות לצורך הסרה יסודית של הלק ומריחת שכבה חדשה של לק ג'ל.

 

היתרונות הגדולים של לק ג'ל

כאמור, היתרון הגדול ביותר של שיטת לק ג'ל הוא שמדובר בחומר חזק מאוד, והחיסכון האדיר בזמן הוא גורם משמעותי שמושך נשים לשיטה היעילה הזו. מצד שני, זה בוודאי לא היתרון היחיד. הטכניקה עצמה מבטיחה תוצאה מבריקה ואחידה, כך שהתוצאה שקיבלנו כבר בתום המריחה היא התוצאה שממנה נמשיך ליהנות בשלושת השבועות הבאים. בנוסף, וחשוב לא פחות מכך, השיטה מבטיחה תוצאה טבעית מאוד. בהיעדר שימוש באבקות שונות כמו בשיטות בנייה אחרות, שיטת לק ג'ל נקייה ומהירה יותר. היא גם מסייעת באיחוי סדקים בציפורניים, ואם כל היתרונות הללו לא מספיקים, הרי שיש לה עוד יתרון אחד משמעותי. אם במהלך הזמן תרצה הלקוחה לשנות את צבע ציפורניה, אין כל מניעה למרוח לק נוסף בגוון אחר, ולהסירו עם מסיר לק פשוט. מאחר והג'ל עמיד בפני חומרי ניקוי, מים או מסירי לק פשוטים, ניתן לשמור על ציפורן חזקה ומרשימה גם על ידי מריחת לק קלאסי.

 

סיכום
product image
דירוג הכותב
1star1star1star1star1star
דירוג גולשים
4.5 based on 3 votes
שם המותג
מגוון מותגים
שם המוצר
לק ג'ל