איפור קבוע בשיטת המיקרובליידינג- מה זה אומר?

שיטת המיקרובליידינג היא ללא ספק שיטה חדשנית למילוי גבות. על פי השיטה מתבצעת הדמיה של זקיקי השערה באמצעות מכשיר ייחודי שכולל מחטים חד פעמיות וזעירות.

באופן טבעי, ובמטרה להתאים לכל לקוחה טיפול מדויק שיאפשר לה להגיע לתוצאה הרצויה עבורה, ישנן מחטים בגדלים שונים, כאשר כל אחת מהן מאפשרת הדמיה של אופן גדילת השיער וכיוון הצמיחה שלו.

במסגרת קורס מיקרובליידינג תוכלי להכיר את המכשור לעומק, כמו גם את התהליך כולו, משלב האלחוש ועד להחדרת הפיגמנט. המכשור המתקדם הזה גם מאפשר לנו להעניק לכל אישה את המראה המושלם עבורה ואת הגבה המעוצבת והנחשקת, תוך שמירה על מראה טבעי.

מיקרובליידינג -מה הם נושאי הלימוד המרכזיים?

בטרם תירשמי לקורס מיקרובליידינג במכללה, חשוב לנו לספר לך על תוכן הלימודים. במכללה תקבלי גם ידע תיאורטי וגם הזדמנות להתנסות בעצמך בשיטה הנלמדת. הניסיון שתרכשי במהלך הקורס הוא קריטי, ואין ספק שהוא ישרת אותך לאין שיעור ביום שאחרי, כשתתחילי לעבוד ולהציע את שירותייך ללקוחות.

בסוגיית התכנים נוודא שאת לומדת להכיר את המכשור הקיים, לזהות את סוגי המחטים, להבדיל בין פיגמנטים שונים, לבצע אלחוש באופן מקצועי ונכון, להתאים את עיצוב הגבה למבנה פניה של הלקוחה וכן להתמודד עם גבה דלילה. תלמדי גם להכיר את המוצרים השונים, את הידית אחיזה לשיטת המיקרובליידינג ואת הכלים המקצועיים ואת הציוד שבאמצעותו תגיעי לתוצאות מצויינות. זה כמובן, רק חלק מהקורס.

משך הקורס 2 מפגשים , 5-6 שעות כל מפגש.

פעם ראשונה אצלנו? הכירי את המכללה לאסתטיקה


    השאירי פרטים ויועצת הלימודים תחזור אלייך בהקדם:



    שם מלא:


    כתובת אימייל:


    מספר טלפון:

    במה נוכל לעזור?

    קליק לבית הספר 08-6236191

    בקורס יהיה לך את ההזדמנות להתנסות וללמוד את הפרקטיקה – ולא רק את התיאוריה. כך תוכלי לצאת החוצה עם תעודה שתאפשר לך להציע ללקוחות שלך את אחד השירותים המבוקשים ביותר היום, שירות שיגרום להן לחייך מפה לאוזן, ולך הוא יעניק תחושת סיפוק והצלחה.

    לייעוץ והרשמה, את מוזמנת לפנות אלינו בטלפון  08-6236191   או

    <


      השאירי פרטים ויועצת הלימודים תחזור אלייך בהקדם:



      שם מלא:


      כתובת אימייל:


      מספר טלפון:

      במה נוכל לעזור?