ידע מוקדם טרם קורס עיצוב תסרוקות

לימודי עיצוב תסרוקות אינם מחייבים כל השכלה או ידע מוקדמים, ולמעשה – הקורס עצמו מקיף ורחב כל כך, שהוא נותן לכל המעוניין בדיוק את המידע הנחוץ כדי להשתלב בתעשיית עיצוב התסרוקות, ובעיקר כדי להשתלב בה בהצלחה מרובה. חשוב להדגיש שעיצוב תסרוקות הוא תחום עיסוק שיש בו פוטנציאל תעסוקתי רב, ואנשים רבים בעלי מיומנות והכשרה מתאימים עוסקים כיום בעיצוב תסרוקות לכלות ולאירועים מצד אחד, ולהפקות אופנה ומגזינים שונים מן הצד השני. חלק ניכר מהתלמידים בקורס עיצוב תסרוקות מורכב מאנשים אשר עבודתם היא בתחומי האסתטיקה והיופי וזוהי דרך להציע ללקוחות שירותים נוספים, אך גם מי שעושה את צעדיו הראשונים בעולם הזה ימצא בקורס עיצוב תסרוקות בדיוק את מה שהוא צריך.

נושאי הלימוד בקורס :

  • תורת השיער

בשלב ראשון נתחיל, איך לא, בהעמקה בתורת השיער ובהבנת מבנה השערה. זאת כדי שנוכל לאבחן את שיערן של הלקוחות שלנו ולעצב אותו בצורה הטובה והנכונה ביותר לא רק לצרכי ולרצונות הלקוחה, אלא גם לצרכיו של השיער עצמו.

  • תסרוקות פזורות

נשים רבות מבקשות להשאיר את שיערן פזור ולעצבו בדרך ייחודית ושונה. בחלק זה של לימודי עיצוב תסרוקות נלמד שיטות עבודה שונות לעיצוב תסרוקות פזורות מרשימות.

  • תסרוקות אסופות

בשיעור זה נתמקד בעיצוב תסרוקות אסופות שונות ונלמד איך אפשר להפוך את התסרוקת ליצירת פאר עם עיצובים מיוחדים ושילוב טכניקות שונות של קליעה, איסוף מרושל או מהודק, ועוד מגוון סגנונות ורעיונות לעיצוב ייחודי של השיער.

  • תסרוקות בייביליס

תספורות רבות ניתן לעצב באמצעות מכשיר הבייביליס, בין אם רוצים להפוך שיער חלק למתולתל יותר, או שיער מתולתל לחלק. בחלק זה של קורס עיצוב תסרוקות נלמד להשתמש במכשיר הלוהט הזה כדי לשדרג את התספורת שאנחנו מעצבים ללקוחה.

  • פאנים

המכשיר הקלאסי, שהוא בגדר חובה אצל כל מעצב שיער באשר הוא, הוא הפאן. בחלק זה של הקורס נכיר את המכשיר הזה לעומק ונלמד איך אפשר לנצל אותו לטובת עיצוב השיער, ולא רק לייבושו או להחלקתו.

  • תוספות שיער לתסרוקת

במקרים רבים, בוודאי כאשר מדובר בתסרוקות להפקות אופנה או לחתונה, יש צורך בתוספות שיער, שיעניקו לשיערה של האישה מראה מלא ועשיר יותר. בשלב זה נלמד לבחור תוספות שיער בהתאם לשיערה של הלקוחה, וכן נלמד כיצד להרכיב תוספות בצורה טובה ונכונה כדי שישמרו על יציבות, וכיצד לעצב שיער עם תוספות.

  • הפעלת מכשירים חשמליים במספרה

ברחבת המספרה נמצאים מכשירים חשמליים רבים, ובשלב זה חשוב להכיר היטב כל אחד מהם ולהבין כיצד נוכל להשתמש בהם לעיצוב תסרוקות שונות. בנוסף, נלמד גם את כללי הזהירות של כל מכשיר חשמלי, כדי לשמור על בטחון הלקוחות – ועל ביטחונם של כל השוהים בשטח המספרה.

  • שילוב קישוטים בתסרוקות כלה

עיצוב תסרוקות איננו מתייחס רק לפעולה המתבצעת ביחס לשיער עצמו, אלא גם לדרכים נוספות להעשיר את מראה השיער באמצעות קישוטים שונים כמו סיכות עם פנינים, פרחים, קשתות, סרטים ועוד.

  • חומרים ותכשירים לניפוח ועיצוב התסרוקת

לימודי עיצוב תסרוקות כוללים גם היכרות מעמיקה עם מגוון החומרים והתכשירים הקיימים כיום בשוק, ומאפשרים ניפוח השיער ועיצוב תסרוקת בצורה איכותית וטובה.

  • תסרוקות מוברשות

בשלב זה נתמקד בעיצוב תסרוקות מוברשות ונכיר את הסגנונות האפשריים ואת שיטות העבודה המובילות לעיצוב יפהפה ומיוחד.

  • תרגול ועבודה מעשית

לקראת השלמת קורס עיצוב תסרוקות בבאר שבע, נתאמן ונתרגל טכניקות שונות שנלמדו במהלך הקורס, שימוש במכשירים כמו פאן ובייביליס, עיצוב תסרוקות אסופות ופזורות, ואף שימוש בקישוטי שיער, כדי שנצא אל העולם האמיתי כשאנחנו מצוידים לא רק בתיאוריה, אלא גם – ובעיקר – בניסיון מעשי רב.

אם גם את מחפשת מסגרת מתאימה ללימודי עיצוב תסרוקות בבאר שבע, השאירי לנו את הפרטים שלך כדי שיועץ הלימודים שלנו יוכל לחזור אלייך ולתת לך את כל המידע הדרוש לך כדי לקבל החלטה מתאימה עבורך ולעשות את צעדייך הראשונים בעולם המרשים הזה.


    השאירי פרטים ויועצת הלימודים תחזור אלייך בהקדם:



    שם מלא:


    כתובת אימייל:


    מספר טלפון:

    במה נוכל לעזור?