מידע נוסף לגבי הקורס ספרות ועיצוב שיער :

  • הכרת סביבת העבודה

הדרך הטובה ביותר להתחיל קורס ספרות ועיצוב שיער היא להכיר את סביבת העבודה של מעצב השיער, את המכשירים והתכשירים השונים הדרושים בסביבה הזו, את כלי העזר, הקרמים והחומרים הרלוונטיים, וכן נבין כיצד ניתן ורצוי לשמור על ההיגיינה בסביבת עבודה זו.

  • מבנה העור והשערה

על מנת שנוכל לבצע תספורות ותסרוקות בצורה הטובה ביותר, עלינו ללמוד לאבחן את מבנה השערה עצמה ולזהות את כיוון הצמיחה שלה ואת סוג השיער. אבחון מדויק, כפי שיילמד בחלק זה של לימודי ספרות ועיצוב שיער, יעזור לנו להעניק ללקוחותינו תספורות ותסרוקות ברמה גבוהה מאוד ותוך שמירה על מבנה השערה ועל איכותה.

  • דרכים לאבחון השיער

נלמד לזהות את סוג השיער של כל אחד ואחת, כדי שנוכל להציע תספורת או עיצוב שיער לא רק על פי הפנטזיה של הלקוחה, אלא גם בהתאם לסוג השיער. אבחון השיער יסייע לנו לקבוע אילו מכשירים ותכשירים יתאימו בצורה הטובה ביותר – להשגת התוצאות הטובות ביותר.

  • תספורות נשים ילדים וגברים

במסגרת לימודי ספרות ועיצוב שיער נלמד להבחין בין תספורות שונות, שמתאימות ללקוחות שונים, שכן קיימים הבדלים בטכניקות ובכלים שישמשו אותנו לעיצוב השיער של נשים, גברים או ילדים.

  • צביעת שיער, הבהרה, פסים וגוונים

עולם הספרות ועיצוב השיער הוא עולם עשיר מאוד בידע ובטכניקות שונות, ובחלק זה של לימודי ספרות ועיצוב שיער נקבל את כל הידע הדרוש בתחום צביעת השיער, שיטות שונות להבהרה, כלים וטכניקות לפסים ולגוונים והתאמת הצבע ושיטת העבודה לכל לקוחה באופן אישי, ולכל סוג שיער.

  • חומרים תכשירים קוסמטיים

תכשירים שונים ישמשו אותנו במהלך העבודה במספרה, ואחרים נוכל להמליץ ללקוחותינו להמשך טיפול ותחזוקה באופן עצמאי בבית. בשיעור זה נלמד להכיר את התכשירים השונים, את היתרונות ואת אופן הפעולה שלהם. בנוסף, נבין אילו תכשירים מתאימים יותר לשימוש המקצועי שלנו במספרה, ואילו מתאימים לשימוש פרטי של הלקוחות, שכן תכשירים שונים מיועדים לבעלי מיומנויות שונות.

  • הפעלת מכשירים חשמליים במספרה

נלמד להפעיל את מכלול המכשירים המתוחכמים והמתקדמים אשר ישמשו אותנו בהמשך, לאחר ההשתלבות בשוק העבודה או עם פתיחת העסק העצמאי. נכיר את השימושים לכל מכשיר, את היתרונות שלו ואת התוצאות אליהן ניתן להגיע עם כל כלי ומכשיר חשמלי.

  • בטיחות בהפעלת מכשירים שונים

במספרה נתמודד עם מגוון רחב מאוד של מכשירים, חלקם חמים מאוד ואחרים רגישים. בחלק זה של הקורס נעמיק בכללי הזהירות והבטיחות הדרושים להבטחת שימוש נכון בכל מכשיר שנמצא בסביבת העבודה שלנו.

  • תרגול ועבודה מעשית

רגע לפני שנשלים לימודי ספרות ועיצוב שיער בבאר שבע, נתרגל את השיטות שלמדנו, את השימוש במכשירים ואת טכניקות העבודה, כדי שנצא לעולם העצמאי כשאנחנו מצוידים בכל הכלים ובכל המיומנויות הדרושות להצלחה.


    השאירי פרטים ויועצת הלימודים תחזור אלייך בהקדם:



    שם מלא:


    כתובת אימייל:


    מספר טלפון:

    במה נוכל לעזור?

    קורס קורס ספרות ועיצוב שיער בבאר שבע