הקורס הינו קורס מקיף וכללנו בו את הנושאים הבאים :

  • הכרת המכשור המקצועי

השיעור הראשון בקורס איפור קבוע כולל היכרות מקיפה ויסודית עם מכלול המכשירים והכלים העומדים לרשותך, סוגי המחטים השונים וכיו"ב. מכשירים לאיפור קבוע בחנות בבאר שבע.

  • הכרת חומרים וציוד

נלמד בצורה מעמיקה את מכלול החומרים והציוד הקיימים בעולם האיפור הקבוע, וכן נכיר את הפיגמנטים המוחדרים אל העור, על בסיס חומרים טבעיים ומאושרים לשימוש ע"י משרד הבריאות.

  • התאמת צבעים לגווני העור

בוגרות לימודי איפור קבוע יצאו מהקורס עם כלים שיסייעו לבצע התאמה נכונה בין הפיגמנטים שבהם יתבצע השימוש לבין גווני העור השונים. נלמד גם כיצד לתכנן את הצורה ואת הצבע באופן שניתן יהיה עדיין לבצע התאמות ולשתף את הלקוחה בתהליך הבחירה – מה שיעזור משמעותית לתיאום ציפיות מושלם בין המאפרת לבין הלקוחה.למגוון הצבעים לאיפור קבוע

  • הדגשת תווי פנים: גבות, שפתיים ועיניים.

נלמד טכניקות ושיטות שיסייעו להדגיש את תווי הפנים של הלקוחות, לרבות הדגשת הגבות, קו השפתיים והעיניים, בשיטה שתתאים באופן אישי ללקוחה, וכן בהתאמת הצבע המתאים לה.

  • עיצוב גבות

תלמידות קורס איפור קבוע ילמדו, בנוסף לתחום האיפור, גם עיצוב גבות, לרבות טכניקות ועיצובים שונים, וכן כלים ומכשירים מתאימים. נלמד גם כיצד להשתמש בטכניקות של איפור קבוע באזורי הגבות והעיניים.

  • תיקוני פגמים, ליקויים, ואסימטריה

בחלק זה של קורס איפור קבוע נתמקד בדרכים לתיקון ולשיפור ליקויים ופגמים, ונלמד כיצד ניתן להשתמש בטכניקות האיפור הקיימות כדי להדגיש את תווי הפנים, להסתיר אסימטריה ולטשטש פגמים שונים.

  • טכניקות מיוחדות והדרכה לשיטת עבודה בטוחה

נלמד שיטת עבודה מסודרת ובטוחה שתסייע לנו להביא את הלקוחה לתוצאות הרצויות, וכן נרחיב בכל אחד משלבי האיפור והעבודה – החל משלב פגישת הייעוץ, דרך ביצוע אלחוש טרם תחילת פעולת האיפור, ביצוע העבודה עצמה, והנחיות שיסייעו למטופלת להחלים מתופעות הלוואי הראשוניות (אדמומיות ונפיחות).

  • הגיינה ועזרה ראשונה

נבין כיצד ניתן לשמור על ההיגיינה והסטריליזציה לאורך הטיפול ולאחריו, וכן נכיר סוגי מחלות עור ורגישויות כדי לקבוע באופן אחראי מתי ניתן לבצע איפור קבוע ומתי לא.

  • הדרכה לניהול עסק עצמאי

נלמד מגוון כלים שיסייעו לנו בהקמת עסק עצמאי, לרבות טיפול בבירוקרטיה מול רשויות המס, שיטות לניהול עסק, שיווק ופרסום, קשרי לקוחות וכיו"ב. בוגרות לימודי איפור קבוע בבאר שבע יסיימו את הקורס עם מגוון כלים מקצועיים וניהוליים שיסייעו בפתיחת עסק עצמאי, ניהולו ותחזוקתו באופן שוטף.


    השאירי פרטים ויועצת הלימודים תחזור אלייך בהקדם:



    שם מלא:


    כתובת אימייל:


    מספר טלפון:

    במה נוכל לעזור?


      השאירי פרטים ויועצת הלימודים תחזור אלייך בהקדם:



      שם מלא:


      כתובת אימייל:


      מספר טלפון:

      במה נוכל לעזור?