קורס איפור בשיטת Air Brush

נשים וגברים שמתכננים את הקריירה המקצועית שלהם ונמשכים לעולם האיפור, היופי והאסתטיקה, בוודאי מכירים את אחת משיטות האיפור הנפוצות של השנים האחרונות: איפור בשיטת Air Brush. אם עדיין לא נחשפתם לשיטה הזו, בהחלט הגיע הזמן להכיר אותה, ואחת הדרכים הטובות לעשות זאת היא באמצעות קורס איפור בשיטת Air Brush.

במסגרת קורס מקיף ומקצועי תוכלו להכיר את הטכניקה טוב יותר ולהתנסות בה. מצד שני, רגע לפני שאתם נרשמים לקורס מהסוג הזה חשוב להבין מה היא בעצם השיטה, ומה עומד מאחוריה. אם כן, איפור בשיטת Air Brush הוא תהליך שכולל התזת מייק אפ על הפנים בעדינות רבה וללא כל צורך במגע יד אדם.

ההתזה המתבצעת על ידי לחץ אוויר למעשה מאפשרת כיסוי מצוין לפנים, כיסוי שמסוגל לעמוד בהצלחה מול אתגרים כמו חשיפה למים או ללחות גבוהה.

היכרות עם כלי העבודה

במסגרת קורס איפור בטכניקת Air Brush תכירו היטב את כלי העבודה המרכזיים, ובראשם מכשיר ה-Air Brush.

מכשיר זה פועל כיום באחת משתי דרכים עיקריות: Air Brush פעולה אחת הוא מכשיר שמאפשר לנו תפעול פשוט על ידי שחרור מעברי הצבע והאוויר בעת ובעונה אחת. זהו יתרון חשוב בהחלט, אבל כדאי לזהות גם את החיסרון המשמעותי של מכשיר זה, והוא חוסר היכולת שלנו לשלוט בכמות הצבע במהלך הפעולה.

חיסרון זה מקבל מענה מצוין באמצעות מכשיר Air Brush שתי פעולות, שאמנם מחייב אותנו לביצוע שתי פעולות (כפי שהשם מרמז) אבל הוא גם מאפשר לנו לשלוט בכמות הצבע, ולווסת אותה טוב יותר. החיסרון המרכזי של מכשיר זה הוא במחיר הגבוה יותר, אבל כדי שתוכלו לבחור את הפתרון הנכון עבורכם תצטרכו להכיר את החלופות, ואין מקום טוב לכך מאשר במסגרת קורס איפור בטכניקת Air Brush.

מה לומדים במסגרת קורס איפור איירבראש?

קורס איפור בטכניקת Air Brush הוא קורס קצר יחסית, שיימשך מספר שבועות בלבד. בסופו תוכלו להתחיל לעבוד בביטחון מלא, עם ניסיון וידע תיאורטי ופרקטי. זה יקרה לאחר שתלמדו להכיר באופן יסודי את מכשיר ה-Air Brush ואת חומרי האיפור המשמשים לצורך התהליך.

בנוסף, במסגרת הקורס תלמדו לווסת את כמויות הצבע, לקבוע את המרחק המדויק ממנו תתבצע ההתזה, תכירו טכניקות איפור ושיטות עבודה, ובעיקר תדעו כיצד להתאים לכל אישה את האיפור הנכון עבורה.

למעשה, בחירת צבעי המייק אפ, ההצללות והסמקים, והתאמת האיפור למצבים ייחודיים (לרבות איפור כלות, אירועים או איפור יום) כל אלה הם מרכיבים קריטיים שיהפכו אתכם לאנשי מקצוע שמבינים את הלקוחה, את הצרכים שלה, ואת הדרך הטובה ביותר להגיע לתוצאה המושלמת מבחינתה.

ידע תיאורטי והתנסות מעשית

אין ספק שיש לידע התיאורטי חשיבות עצומה, אבל קורס איפור בטכניקת Air Brush הוא המקום להתנסות.

בקורס מהסוג הזה לא רק תלמדי להכיר את מכשיר ה-Air Brush, את השימוש בו ואת בחירת הצבעים הנכונה, אלא תתנסי בעצמך. זוהי ההזדמנות ליצור תיק עבודות וגם ללמוד כמה כלים מקצועיים לא רק בתחום האיפור אלא בתחום ניהול העסק.

מי שמעוניינת לעסוק בתחום כעצמאית, להתפתח כבעלת עסק ולקדם את עצמה ללא תלות במכון יופי או בסטודיו גדול יותר, בהחלט זקוקה למידע הנכון ולהכוונה כדי להגיע אל המטרות הללו בהצלחה.


    השאירי פרטים ויועצת הלימודים תחזור אלייך בהקדם:



    שם מלא:


    כתובת אימייל:


    מספר טלפון:

    במה נוכל לעזור?

    שיעור באייר בראש במכללה בבאר שבע

    שיעור באייר בראש במכללה בבאר שבע

    הדרכת אייר בראש במכללה

    שידור קצר בלייב בפייסבוק:

     

     

     


      השאירי פרטים ויועצת הלימודים תחזור אלייך בהקדם:



      שם מלא:


      כתובת אימייל:


      מספר טלפון:

      במה נוכל לעזור?

      סיכום
      קורס איפור בטכניקת איירבראש AIR BRUSH
      סוג השירות
      קורס איפור בטכניקת איירבראש AIR BRUSH
      איזור
      ישראל
      תיאור
      קורס איפור באמצעות איירבראש