מיכשור מקצועי לאיפור קבוע – בשביל מה זה טוב? permanent make up

ככל שהשנים חולפות והנשים נעשות עסוקות יותר ויותר בניהול קריירה משגשגת וחיי משפחה מאתגרים, כך גם האיפור הקבוע מקבל מקום של כבוד. עבור נשים רבות מדובר בחיסכון משמעותי בזמן וגם בדרך אידאלית לשמור על מראה מדוקדק כל הזמן, גם לאחר אימון גופני מאומץ, שחייה בבריכה, או יום עמוס בפעילויות שבו אין רגע לתקן את הליפסטיק. אם המגמה הזו נעשית פופולארית יותר ויותר, גם הקליניקה שלך יכולה וצריכה להצטרף. השיטה עצמה די פשוטה ומזכירה במידה רבה קעקוע. באמצעות מיכשור מקצועי לאיפור קבוע תוכלי להחדיר מחט עם צבע שמיועד לשכבת העור העליונה, בתהליך פשוט עם רמה מינימלית של כאב. בימים הראשונים האיפור החדש ייראה אמנם מודגש וכהה, אבל לאחר כשבוע הצבע בהחלט יתחיל להתייצב – והמראה המצוין יישאר! כדי ללמוד לעומק את השיטות ולהכיר את הציוד הדרוש.

איפור קבוע – מה נשים רוצות?

הנה בשורה משעשעת ומעניינת: נשים שמבקשות להצטייד באיפור קבוע דווקא לא מחפשות באמת איפור קבוע, בדרך כלל. מה שהן כן מחפשות זה הדגשה של נקודות מסוימות כמו השפתיים, העיניים או הגבות, משום שהן מרגישות שאזורים אלה זקוקים לשינוי או לריענון. איפור קבוע לעיניים לרוב יכלול הדגשה של העין, שתחליף את האיפור היומיומי בעיניים, בעוד איפור קבוע לשפתיים ישיג לנשים עם שפתיים דקות בדיוק את המראה המלא והחושני שבו הן חושקות. לעומת זאת, איפור קבוע לגבות מתאים ומומלץ בעיקר למי שסובלת מצמיחה איטית בגבות, מקרחות או מגבה דלילה.

מכשור מקצועי – למה צריך לשים לב?

אם החלטת להעשיר את היצע השירותים שלך ללקוחות ולהוסיף למגוון הזה גם איפור קבוע, הרי שאת זקוקה למכשור מקצועי לצורך כך. בחירת המכשור היא בהחלט לא פשוטה וכל מאפרת מקצועית מתמודדת עם הקושי הזה, שנובע מכך שלכל מכשיר יש פונקציה שונה, איכות המנוע אחרת וגם הרכיבים האלקטרוניים שונים. למשל, מכשירים חשמליים מסוימים, שנראים דיגיטליים, אינם כוללים רכיבי זיכרון שמסייעים לשמור על הקצב שבו תוחדר המחבט. לעומת זאת, מכשירים אחרים מתאפיינים בקצב איטי של החדר המחט. בדקי את מספר הכניסות והיציאות של המכשיר (עדיפות ל-150) וכן את ידית המכשיר. ידית פונקציונלית, שמאפשרת כיבוי והדלקת, ויסות של המהירות וקביעת עומק חדירת המחט, היא ידית אידאלית שמאפשרת לנו לשמור גם על הניקיון ועל הסטריליות משום שאין כל צורך לגעת בבסיס המכשיר כלל.

בחרי את המכשיר לאיפור קבוע כאן

טיפים כלליים לקראת קבלת ההחלטה:

נושא חשוב נוסף שיש לתת עליו את הדעת רגע לפני שרוכשים מיכשור מקצועי, הוא כמובן איכות המוצר.

  • בהתאם למקום שבו פותח ויוצר המכשור, חשוב וכדאי לבדוק את התקנים בהם הוא עומד (תקן אירופאי, ישראל או אמריקאי, למשל).
  • יתרה מכך – כדאי להימנע מרכישתו של מכשור שאיננו עומד באישורים ובתקנים.
  • גם ידית המכשור ובסיסו צריכים להיות מיוצרים אצל אותו יצרן (מכשיר ללא ידית ומכשור יהיה זול יותר אבל פחות מתוחכם ובטיחותי.
  • אין ספק, גם בכל הקשור למכשור מקצועי לאיפור קבוע יש חשיבות למותג, כך שאם אתם רוכשים מחברה מוכרת סביר שתקבלו אחראיות מסוימת.

באופן כללי, מכשיר דיגיטלי בכל זאת נחשב למוצר המועדף בשוק, כזה שמאפשר לנתב את המהירות ומסוגל לעבוד לטווח הארוך. זכרי שהמכשור המקצועי הוא חלק בלתי נפרד מהעבודה שלך, ומהשירות שאת מעניקה ללקוחות, כך שבחירה איכותית היא חשובה.

לכל שאלה את מוזמנת לפנות אלינו בטלפון  08-6236191 , באימייל או תשאירי לנו פרטים :


    השאירי פרטים ויועצת הלימודים תחזור אלייך בהקדם:



    שם מלא:


    כתובת אימייל:


    מספר טלפון:

    במה נוכל לעזור?