מהי קוסמטיקה רפואית

אנשים רבים המתלבטים לגבי לימודי אסתטיקה רפואית תוהים לעצמם מה היא בכלל קוסמטיקה רפואית ובמה היא שונה מהטיפולים הקיימים בשוק כיום. באופן הבסיסי ביותר, קוסמטיקה רפואית היא המפגש שבין הקוסמטיקה כפי שאנחנו מכירים אותה לבין הרפואה המודרנית, מה שמוביל לטיפולים אסתטיים מתקדמים בשיטות עבודה מתוחכמות שמקפיצות את עולם הקוסמטיקה מדרגה.

במסגרת טיפולי קוסמטיקה רפואית מתבצע שימוש בחומרים, מכשירים וטיפולים שמציעים שפע אדיר של פתרונות חדשניים לטיפול בעור. אין ספק שמדובר בתחום חדש למדי, בוודאי ביחס לקוסמטיקה הקלאסית שהכרנו מאז ומעולם, ומכאן שלימודי קוסמטיקה רפואית הם הכרחיים לכל מי שמעוניין לעסוק בתחום הקוסמטיקה הרפואית ולהציע טיפולי עור חדשניים ואיכותיים, שיסייעו לשמור על עור פנים בריא ונקי.

יתרה מכך, לימודים במכללה איכותית שמציעה קורס מקיף ויסודי הם בעלי יתרון וחשיבות רבים עוד יותר, שכן בוגרי קורס זה הם בעלי ידע עשיר ונרחב, המתאים בדיוק לצרכי הלקוחות.

לימודי קוסמטיקה רפואית

בעידן שבו טיפולי אנטי אייג'ינג נעשים נפוצים יותר והמודעות לאסתטיקה ולטיפוח העור נעשית גבוהה, אין ספק שלימודי קוסמטיקה רפואית הם יתרון משמעותי למי ששואפת לעסוק בתחום הקוסמטיקה.

בוגרות קורס קוסמטיקה רפואית מקבלות כלים וידע משמעותיים איתם תוכלנה לבצע טיפולים שהתוצאות שלהם בלתי רגילות. במסגרת הקורס המקיף יושם דגש על שלושה טיפולים מרכזיים בפיגמנטציה, באקנה, ובהזדקנות העור. מאחר ותחומים אלה הם הפופולאריים ביותר בשוק, בוגרי קורס קוסמטיקה רפואית יהפכו למבוקשים מאוד, מה שאומר שהם צריכים להיות מקצועיים ביותר – ולהכיר את כל הטכניקות, התכשירים והמכשירים הטובים ביותר הקיימים.

אם כן, במהלך קורס קוסמטיקה רפואית יינתנו כלים חיוניים לאבחון סוגי עור שונים והגורמים המשפיעים על כל אחד מהם, מבנה העור, כימיה של העור, היכרות מעמיקה עם חומרים ותכשירים קוסמטיים שונים כמו גם עם מכשירים חשמליים בהם נעשה שימוש במהלך טיפול קוסמטי, סוגי שמנים ארומטיים, כללי בטיחות ושמירה על ההיגיינה בעת הטיפול.

קורס קוסמטיקה רפואית בבאר שבע

המכללה לאסתטיקה היא המקום האידאלי ללימודי קוסמטיקה רפואית בבאר שבע. במסגרת הקורס המקיף תקבלו את כל הכלים, תלמדו את כל השיטות ותתמקצעו בכל החומרים והטיפולים הטובים ביותר.

בוגרות קורס קוסמטיקה רפואית יכולות לעבוד עם תום הקורס במכוני יופי שונים, בשיתוף עם רופאי עור או באופן עצמאי, בקליניקה פרטית או בבית. מאחר וחלק משמעותי מעבודתה (והכנסתה) של קוסמטיקאית רפואית הוא במכירת מוצרים, גם ההיכרות המעמיקה עם תכשירים שונים הוא בלתי נפרד ממערכת הלימודים, וגם את מוצרי הקוסמטיקה הללו תוכלו לרכוש במכללה לאסתטיקה.

לפרטים ולמחירים התקשרי או השאירי את פרטי ההתקשרות שלך, ואנחנו נדאג ליצור עמך קשר כדי שיהיו בידייך כל התשובות, לכל השאלות.